Pahin hetki naurulle?
Mille olet revennyt nauramaan juuri silloin kun se on ollut sopimatonta?
Kommentit (9)
Jotku kiljuu kauhusta jos joku jää auton alle. Mä alan nauramaan paniikissa. En tiedä miksi. Mutta reagoin nauramalla.
Aspana tiskissä katsot aikasi kuluksi jotain mielettömän hassua netistä ja asiakkaan kutsu on jäänyt päälle. Asiakas painaa nappia ja kutsu nappaa hänet luoksesi. Ensimmäinen mitä teet kun hän tulee siihen on että repeät täysin hänen naamalleen.
Ei ihan ole käynyt mulle, vielä, mutta melkein. Ihan hirveetä pitää pokkaa siinä tilanteessa.
Nauraminen perustuu pääosin sille että joku saa takkiinsa tai jollekin käy huonosti. Nauraminen on oikeasti pahasta. Yrittäkää oikeasti miettiä ja ymmärtää huumorin ja naurun luonne.
Työpaikalla kun joku isopomo piti tsemppipuhetta ja heitti jonkin vakavan asian, jota luulin vitsiksi ja hörähdin, sekunnissa tajusin asian ja yritin peittää sitä köhimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jotku kiljuu kauhusta jos joku jää auton alle. Mä alan nauramaan paniikissa. En tiedä miksi. Mutta reagoin nauramalla.
Nauru pidentää ikää.
Hautajaisissa repesin, kun muistisairas isotäti kuiskutti jotain siskonsa korvaan.
Sisko vastasi vihaisesti niin, että koko kirkkosali kaikui: NO ALMA...!
Eli dementikko oli kysynyt, kenen hautajaisissa oikein ollaan :D Ei oikein ollut sopiva tilanne naurunpyrskähdyselle.
Kun toiseen sattuu.