Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala suklaariippuvuus!

Vierailija
15.04.2006 |

Ehdin tuossa olla viikon karkki/suklaalakossa ja aloinkin vähän pääsemään suklaanhimostani. Sitten sairastuivat lapset ja piti istua sisällä pari päivää...sitten tuli ahmittua taas fasun sinistä kun leipää!

Nyt äkkäsin suklaarusinat. Ovatko ne kuinka lihottavia???Onko parempi syödä irttareita/fasun sinistä vai suklaarusinoita??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisyydenkannalta. en osaa sanoa... jos suklaata tekee mieli niin eihän silloin voi syödä kun fazerin sinistä tai niitä suklaarusinoita joista mäkin tykkään, kuvittelisin että ne suklaarusinat ei olis niin " pahoja" kuin ihan suklaa. niissähän ei oo sitä suklaata niin paljon.

irttareissa taas ei oo rasvaa mutta sokeria kyllä...hmmm, mä oon miettiny ihan samaa. kai se on että kohtuus kaikessa.

mulla meni peräti 3 viikkoa loistavasti, en syönyt mitään suklaata/karkkia/pizzaa tms. mut tällä viikolla hieman repsahdellut kun on suklaata ollut tarjolla ja huomennahan saa sitten syyä suklaamunia.

mutta älä masennu tuosta mitä olet syönyt, ensiviikosta alkaen sitten jätät ne suklaat syömättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä