Onko pienillä naisilla pienet..paikat ja isoilla isot?
Tarkoitan että jos nainen on tosi pieni vaikka 160-150cm niin sattuuko yhdyntä normaalivarusteisten miesten kanssa?
Kommentit (14)
Tai onko isoilla naisilla +180cm isokokoinen emätin? Entäpä muuten vaikuttaako paino? Lihavat / anorektikot?
Pienemmällä on lyhyempi emätin. Pitkällä pidempi.
Emättimeen leveyteen ei koko vaikuta.
Ei satu normaalivarustus, mutta paksu ja iso "lauantaimakkara" ei vaan mahdu.
Mutta on tosiaan pienellä naisella pienemmät paikat. Satuin nimittäin näkemään neek...ipariskunnan kauppareissulla. Ja niillä miehillähän on tunnetusti isot, ja tällä naisella oli takamus kuin bussilla. Oli todella avartavaa nähdä sellainen p*rse luonnossa. Ymmärrän nyt paremmin, miksi kardashianien täytyy täyttää p*rsettään.
Kieltämättä joissain asennoissa sattuu, jos mies työntyy niin pitkälle kuin pääsee. Lähinnä takaapäin. Juurikin tuo pituus loppuu sieltä itseltä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Emättimeen leveyteen ei koko vaikuta.
Myös naisen vartalon malli vaikuttaa. Pitkät ihan jees, mutta paksuista en tykkää.
Muija on 150cm ja on kyllä tosi tiukka,nätit kiinteät pysty tissitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joissain asennoissa sattuu, jos mies työntyy niin pitkälle kuin pääsee. Lähinnä takaapäin. Juurikin tuo pituus loppuu sieltä itseltä kesken.
Sama minulla. Samoin silloin, kun itse on selällä ja mies polvillaan. Olen 176cm.
Todettakoon, että eksän kanssa ei sattunut.
No joo.
Tunnen lyhyitä naisia jotka ovat syöksysynnyttäneet. Itse olen 170cm ja jouduin sektioon koska lapsi ei mahtunut ulos.
Sama kuin pitkillä miehillä on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emättimeen leveyteen ei koko vaikuta.Myös naisen vartalon malli vaikuttaa. Pitkät ihan jees, mutta paksuista en tykkää.
Miten vartalon malli vaikuttaa emättimeen😮😮😮?
Pituus vaikuttaa luonnollisesti. Ja vaikka olisi lihava voi luuston rakenteelta olla pieni. Se pituus siis kertoo eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla just sama. Takaapäin joutuu olla varovainen.Miehen kanssa pituuseroa 30 senttiä...
Jos lapsi ei mahdu ulos synnytyksessä, niin silloin tarkoitetaan luistarakennetta.... Ei emätintä, mikä on luotu synnytyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla just sama. Takaapäin joutuu olla varovainen.Miehen kanssa pituuseroa 30 senttiä...
Täälä sama juttu ja sama pituusero. Mies ei pääse kunnolla pohjaan asti ikinä koska muhun sattuu.
Ei satu jos vaan on kiihottunut. Hyvältä tuntuu.