Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuneet viimeisten kilojen laihduttajat: vinkkinne?

Vierailija
20.01.2018 |

Mulla on menossa viimeisten muutaman, n 5kg laihdutusprojekti. Ja käytännössä nämä ylimääräiset kilot mulla on ollut aina enkä koskaan ole ollut tätä juurikaan lihavampi. Mulla on käytännössä lähes koko aikuisikäni ollut nämä 4-7kg ylimääräistä ja päättelin tässä fiksusti, että jos kerran olen aina osannut tasapainoilla tässä painossa, niin miksenpä kerrankin laihduttaisi nämä mua aina häirinneet läskit pois ja sen jälkeen tasapainottelisi siinä ihannepainossani loppuikääni!

Aloitin laihdutuksen ja ruokalaskurin mukaan kaikki ok ja vähän on tiivistymistä tapahtunut tässä 3 viikon aikana. Mutta tällä tahdilla mulla menee varmaan loppuvuosi ennen kuin olen saanut nämä läskit kaikkinensa pois!

Joten kysymys teille, jotka olette saaneet onnistuneesti ne ihan viimeiset kilonne laihdutettua, niin kauanko teillä meni siihen ja mikä oli metodinne ja esim kalori- ja liikuntamääränne? Mitä vinkkejä antaisitte tähän tuskaan mulle ja muille muutaman lisäkilon tiristelijöille?

Toivottavasti edes joku täällä on onnistunut 😃 Kiitos avustanne!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö 3-4h välein, liiku hitosti (salia ja aerobista), aamupalalla vain yksi real-leipä ja 150g rahkaa + voi leivän päälle tai esim lesitiini rahkaan. Iltapalaksi pelkkä rahka 250g + marjoja kourallinen + hyvä rasva/lesitiini.

Päivällä proteiinia jokaisella annoksella ja hiilihydraatteja vain yhdellä annoksella kohtuullisesti, esim. 2 normaalikokoista perunaa. Kyllä lähtee.

Eikä lähde!

Syöt liikaa/vääriä asioita tai liikut liian vähän.

Vierailija
22/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmilla on esimerkiksi viimeiset 5 kg ohjelma, liity siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla