Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ottakaa katsekontakti ennen kuin lähestytte

Vierailija
20.01.2018 |

Tuntuu, että melkein aina kun minua lähestytään, niin nainen yllättää minut. Eli eivät siis pyri ensin ottamaan katsekontaktia ja lähestymään, vaan tulevat yhtäkkiä vain jostain juttelemaan minulle. Nämä tilanteen tulevat niin yllättäen, että en ole ehtinyt edes muodostamaan mitään mielipidettä kyseisestä naisesta. Siten suhtautumiseni on helposti liian jyrkkä tai empivä, mikä tulkitaan helposti siten, että en ole kiinnostunut.

Sitten taas nämä naiset, jotka ottavat katsekontaktia, eivät yleensä koskaan itse lähesty.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kauempaa katsovat huomaavat, että lähemmäksi ei kannata mennä. Yhtäkkiä luoksesi tulevat taas lähtevät nopeasti huomattuaan, että olet pahantuulinen mies, jolle mikään ei kelpaa.

Vierailija
2/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua kauempaa katsovat huomaavat, että lähemmäksi ei kannata mennä. Yhtäkkiä luoksesi tulevat taas lähtevät nopeasti huomattuaan, että olet pahantuulinen mies, jolle mikään ei kelpaa.

Aika omituista, että hymyilevät tällaiselle miehelle ja katsovat uudestaan ja uudestaan. 

Asioiden huomaaminen ja parannusehdotuksen esittäminen ei muuten tee kenestäkään vihaista. Sinun vastauksesi tosin oli aika vihainen. Miksi olet vihainen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo!

Vierailija
4/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika omituista, että hymyilevät tällaiselle miehelle ja katsovat uudestaan ja uudestaan. 

Asioiden huomaaminen ja parannusehdotuksen esittäminen ei muuten tee kenestäkään vihaista. Sinun vastauksesi tosin oli aika vihainen. Miksi olet vihainen? 

Katsovatko ne naiset nyt sinua vai eivät, ennenkuin lähestyvät? Tässä vähän hämmentyy.

Vierailija
6/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähesty ollenkaan, pidä tunkkis.

Vierailija
7/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohje miehille.

Vierailija
8/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyiletkö takaisin heille jotka hymyilevät sinulle? Voi olla ettei viitsi lähestyä hymyilyä enempää jos kokevat ettet vaikuta itse kiinnostuneelta?

Vierailija
9/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ei tulis mieleenkään lähestyä miestä ilman että olis kerran silmiin katsonut. Ainakin. Mielellään kunnon silmäpeli.

Vierailija
10/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, olen useita kertoja kieltäytynyt esim. pyynnöstä tulla tanssimaan jonkun kanssa kun yhtäkkiä on pölähdetty jostain nurkan takaa, tarviin vähän semmosta "sulatteluaikaa". Usein miehet heti lähtevät kun kieltäydyn, voisin helposti lähteä tanssimaan jos vähän edes jutellaan ensin.

Eri asia jos on ollut silmäpeliä jo valmiiksi, silloin voi sanomatta sanaakaan mennä sinne tanssimaan.

Vierailija
11/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi katsoa vahingossa toista silmiin. Katselen usein eteeni ja katsahdan monesti myös ihmisiä silmiin. Kun keskustelen jonkun kanssa, kstson silmiin. Ei se tarkoita mitäänmuuta kuin, että haluaanähdämitä tulee vastaan ja millä tuulella toinen on.

Kyllä se, että on kiinnostunut täytyy ilmetä muutenkin kuin silmiin katsomisella.

Vierailija
12/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei OIKEASTI pysty? T: Asperger ja karsastus toisessa silmässä

Vierailija
13/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähesty ollenkaan, pidä tunkkis.

Sama täällä

Miesten hommaa

Vierailija
14/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsovatko ne naiset nyt sinua vai eivät, ennenkuin lähestyvät? Tässä vähän hämmentyy.

Osa katsoo, mutta eivät yleensä lähesty. Osa lähestyy, mutta ei katso ennen lähestymistä. 

Vierailija
15/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyiletkö takaisin heille jotka hymyilevät sinulle? Voi olla ettei viitsi lähestyä hymyilyä enempää jos kokevat ettet vaikuta itse kiinnostuneelta?

Täytyy myöntää, että joskus en vastaa katseeseen riittävästi, koska olen aika ujo. 

Vierailija
16/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo. En ole koskaan kuullutkaan, että nainen olisi lähestynyt miestä.

Vierailija
17/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen baarissa voi hymyillä miehelle ja odottaa, että mies tulee luokse. Tai sitten ei hymyile eikä odottele, vaan menee itse miehen luokse.

Sinä ilmeisesti haluaisit saada kaiken eli naisen pitäisi ensin hymyillä sinulle kutsuvasti ja kun et vaikuta kiinnostuvan, niin naisen pitäisi silti käydä kimppuun.

Se vastavuoroisuus.

Vierailija
18/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi viimeksi näin: Nainen huomasi minut ja hymyili minulle mennessään baaritiskille. Hymyilin takaisin. Minua vastapäätä istunut kaverini oli tuolloin selin tätä naista kohti. Juoman ostamisen jälkeen nainen suuntasi minua kohti ja tervehti. Samassa hän huomasi komean kaverini, joka istui vastapäätä minua. Nainen käänsi täysin selkänsä minuun ja alkoi jututtamaan kaveriani. Minulle ei sanottu enää sanaakaan. Kyllä vähän otti päähän.

Vierailija
19/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen baarissa voi hymyillä miehelle ja odottaa, että mies tulee luokse. Tai sitten ei hymyile eikä odottele, vaan menee itse miehen luokse.

Sinä ilmeisesti haluaisit saada kaiken eli naisen pitäisi ensin hymyillä sinulle kutsuvasti ja kun et vaikuta kiinnostuvan, niin naisen pitäisi silti käydä kimppuun.

Se vastavuoroisuus.

Ei katsomisen suhteen tehdä varsinaisesti mitään aloitetta. Katseet kohtaavat, kun ihmiset katsovat samaan suuntaan. Ihan yhtälailla minä katson häntä ja hymyilen.

Tottakai kumpi tahansa voi lähestyä, mutta oman kokemukseni mukaan se on lähes aina niin, että joko itse lähestyn tai sitten kumpikaan ei lähesty. 

Vierailija
20/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi viimeksi näin: Nainen huomasi minut ja hymyili minulle mennessään baaritiskille. Hymyilin takaisin. Minua vastapäätä istunut kaverini oli tuolloin selin tätä naista kohti. Juoman ostamisen jälkeen nainen suuntasi minua kohti ja tervehti. Samassa hän huomasi komean kaverini, joka istui vastapäätä minua. Nainen käänsi täysin selkänsä minuun ja alkoi jututtamaan kaveriani. Minulle ei sanottu enää sanaakaan. Kyllä vähän otti päähän.

Ei tosiaan kannata lähteä liian komean kaverin kanssa naisjahtiin, koska sinä olet ainoastaan se ponnahduslauta kaverisi syliin. Eipä tuo kenenkään vika ole, mutta se ei tietenkään poista tilanteen ikävyyttä. Olen ollut kaikkina osapuolina tässä kuviossa itsekin, eikä se ole koskaan mukavaa. Toki se on kivaa joko "naisena" tai "kaverinasi", mutta silti se tuntuu ikävältä sen ponnahduslaudan kannalta ja etenkin jos hän on hyvä kaveri ja vaikutti selvästi kiinnostuneelta tuosta naisesta. Toisaalta on niinkin käynyt, että en ole osoittanut kiinnostusta naiseen, vaan lähtenyt menemään ja kaverini onkin sitten saanut tuon naisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän