Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ottakaa katsekontakti ennen kuin lähestytte

Vierailija
20.01.2018 |

Tuntuu, että melkein aina kun minua lähestytään, niin nainen yllättää minut. Eli eivät siis pyri ensin ottamaan katsekontaktia ja lähestymään, vaan tulevat yhtäkkiä vain jostain juttelemaan minulle. Nämä tilanteen tulevat niin yllättäen, että en ole ehtinyt edes muodostamaan mitään mielipidettä kyseisestä naisesta. Siten suhtautumiseni on helposti liian jyrkkä tai empivä, mikä tulkitaan helposti siten, että en ole kiinnostunut.

Sitten taas nämä naiset, jotka ottavat katsekontaktia, eivät yleensä koskaan itse lähesty.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse törmännyt samaan miesten kanssa. Miksi et itse lähesty niitä naisia jotka ottavat sinuun katsekontaktia? Tai hymyile takaisin kun katseet kohtaavat. Silloin sinua uskaltaa helpommin lähestyä. Suomalaiset ovat usein vähän ujoja ja siksi ehkä lähestymistä saatetaan empiä loputtomiin ettei vain munaisi itseään. Tai sitten tehdään tuollainen yllätyshyökkäys. :D

Vierailija
22/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi viimeksi näin: Nainen huomasi minut ja hymyili minulle mennessään baaritiskille. Hymyilin takaisin. Minua vastapäätä istunut kaverini oli tuolloin selin tätä naista kohti. Juoman ostamisen jälkeen nainen suuntasi minua kohti ja tervehti. Samassa hän huomasi komean kaverini, joka istui vastapäätä minua. Nainen käänsi täysin selkänsä minuun ja alkoi jututtamaan kaveriani. Minulle ei sanottu enää sanaakaan. Kyllä vähän otti päähän.

Pahkasika-lehdessä oli joskus idea ns. kontrastihäiriköstä. Eli otat baariin mukaan seuraasi jonkun täyden ääliön. Hänen vieressä vaikutat paljon fiksummalta ja kiinnostavammalta kuin oikeasti olet. No, voihan tuo tyyppi tietysti karkoittaa kokonaan naiset ympäriltä,. Vaikea sanoa miten toimisi käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse törmännyt samaan miesten kanssa. Miksi et itse lähesty niitä naisia jotka ottavat sinuun katsekontaktia? Tai hymyile takaisin kun katseet kohtaavat. Silloin sinua uskaltaa helpommin lähestyä. Suomalaiset ovat usein vähän ujoja ja siksi ehkä lähestymistä saatetaan empiä loputtomiin ettei vain munaisi itseään. Tai sitten tehdään tuollainen yllätyshyökkäys. :D

Se on vain ikävää, että naiset yleensä tekevät paljon noita yllätyshyökkäyksiä. Hämmennyn ja he luikkivat jo karkuun ennen kuin ehdin edes vastata kunnolla, koska reaktioni on varmasti sellainen, että en vaikuta kiinnostuneelta, kun koitan katsoa, että millainen ihminen tässä nyt on kyseessä. Etenkin jos tulee kehumaan, niin en viitsi suoriltaan flirtata takaisin ennen kuin näen, että pidänkö hänestä yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi