Mistä paksumpinilkkaiset saatte sukkia vai kestättekö vain kiristyksen?
Mietin vain, kun itselläni ei edes ole paksut nilkat ja on vaikea löytää kiristämättömiä sukkia. Saan hirveän jalkasäryn, jos sukat kiristävät. Vinkkejä mistä löysävartisia sukkia löytäisi?
Kommentit (55)
seppälässä oli ennen hyviä. Hulluilta päiviltä löysin myös vogue merkkisiä mustia nilkkasukkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi inhoan puuvillasukkia, ne hiertävät kantapäät hiekkapaperiksi ja puristavat myös kärjestä. Yleensä käytän liian suuria urheilusukkia ja usein kahdet päällekkäin. Nilkkaa kuitenkin puristaa aina. Olen aistiyliherkkä, myönnän. Ap
Jääkö sukista jälkiä ihoon? Ovatko enemmän painumia kuten turvotuksessa vai onko myös kutinaa ja pistelyä, kuumotusta iholla? Voisiko olla että olet allerginen sukkien elastisille aineille?
Koko ajan nytkin kutinaa ja pistelyä. Jäähän siitä se sukan kuvio ihoon aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi inhoan puuvillasukkia, ne hiertävät kantapäät hiekkapaperiksi ja puristavat myös kärjestä. Yleensä käytän liian suuria urheilusukkia ja usein kahdet päällekkäin. Nilkkaa kuitenkin puristaa aina. Olen aistiyliherkkä, myönnän. Ap
Jääkö sukista jälkiä ihoon? Ovatko enemmän painumia kuten turvotuksessa vai onko myös kutinaa ja pistelyä, kuumotusta iholla? Voisiko olla että olet allerginen sukkien elastisille aineille?
Turvoksissa ne sinun nilkkasi on. Kannattaisiko vähän katsoa elämäntapoja ja käydä lääkärissä jos ei löydy mitään selvää syytä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksunilkkaisiksi itsenä tuntevat, monta cm on teillä nilkan ympärys?
Kapeimmasta kohdasta 22 cm, ei mitään turvotuksia eikä ylipainoa. En tiedä onko se mikään superpaksu mutta ei ainakaan siro. Koen sukat kiristävinä enkä muutenkaan pidä tiukoista vaatteista, tulee ahdas olo.
Mulla on ihan sama nilkan ympärys eikä ole koskaan tullut edes mieleen että olisi paksut nilkat :O Ihan normaali taitaa olla.
Moi, olen itse kohtalaisen tyytyväinen Calvin Klein puuvillaisiin nilkkasukkiin. Niitä on aina 3 plus 1 sekä Stokkan hulluilla päivillä tarjouksessa. Kestäneet tosi hyvin käyttöä, ei tule reikiä helpolla. Itse olen siis laiha ja urheilullinen (N30v, ei sairauksia) mutta taipumusta pieneen turvotukseen ja mulla tulee aina iltapäivästä sukanjäljet nilkkoihin jos sukat vähänkään kiristävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvoksissa ne sinun nilkkasi on. Kannattaisiko vähän katsoa elämäntapoja ja käydä lääkärissä jos ei löydy mitään selvää syytä siihen.
Ei näissä elämäntavoissa kehumista ole. En tee mitään terveyttä edistävää.
Mä käytän aina polvisukkia. Paljon mukavammat kuin nilkkasukat ja pysyvät paikoillaan. Puristus ei tunnu polvitaipeessa yhtään niin ikävältä kuin nilkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kosketusallergiaa. Siksi jää se sukan kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus aiheuttaa paksut nilkat? Nilkathan ovat rasvattomin ja ohuin kohta koko kropassa. Nilkkojen pitää olla kapeat ja kauniit.
Minkäs teet kun ei ole, vaikka muuten hyväkroppainen olen? Ideoita? Laihduttaminen ei pienennä nilkkoja
Sydän ja munuaiset kunnossa? Hormonitasot viitearvoissa? Jotain ongelmaa on, jos sukista jää ihan jatkuvasti renkaat.
Maksaisin luottokorttivelkani (2200 e), ottaisin hampaiden valkaisun, 5000 e laittaisin säästöön ja sitten loput laittaisin ulkomaan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin luottokorttivelkani (2200 e), ottaisin hampaiden valkaisun, 5000 e laittaisin säästöön ja sitten loput laittaisin ulkomaan matkaan.
Ai sitten kun sulla on ohuemmat nilkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitten kun sulla on ohuemmat nilkat?
Hahahaaaaa :D veikkaan että jollain mennyt "mitä tekisit jos voittaisit lotossa" ja tää ketju sekaisin
Itsellä nilkkojen ympärysmitta on 23 cm. Suvussa kulkee naisilla isot nilkat, mutta nyt epäilen jotain olevan vialla, koska osa nilkasta on tunnoton.
Ai joillain on oikeasti ongelma noin päin, minulla se on niin, että kaikki sukat on nilkasta löysiä ja valuu. Todella vaikea löytää sukkia, jotka pysyy urheillessakin jalassa. Mikään ei ole niin kamalaa, kuin varpaisiin valuvat sukat. Enkä ole edes mitenkään erityisen hoikka, aika normaali kai nilkkoja myöten.