Mistä paksumpinilkkaiset saatte sukkia vai kestättekö vain kiristyksen?
Mietin vain, kun itselläni ei edes ole paksut nilkat ja on vaikea löytää kiristämättömiä sukkia. Saan hirveän jalkasäryn, jos sukat kiristävät. Vinkkejä mistä löysävartisia sukkia löytäisi?
Kommentit (55)
Mulla on paksut nilkat, mut ei mul oo yksiäkään sukkia mitkä tuntuis pahalta
Vierailija kirjoitti:
Jääkö jäljet nilkkaan?
En käytä! Pakkasella saa muodikkaan sinisen värin nilkkoihin.
-Jenna 16v.,95 kg.
Itse inhoan monien sukkuen kiristävää tuntua, mutta oon aatellut sen johtuvan siitä, että sukkien vain "kuuluu" kiristää, jos on sellainen ihminen, että inhoaa kiristäviä/vartalonmyötäisiä vaatteita noin muutenkin.
En tajunnut että se johtuisi nilkkani paksuudesta, joten olen vain ostanut isompikokoisia sukkia miesten malleina (koska naisten sukkia on yleensä vain kokoon 41), silti kiristää. Mistä sellaisia nilkasta löysempiä sukkia saa? Onko ne kalliita?
Joo, ei löytynyt miesten puolelta, nyt vasta kiristääkin. Kyllä se mun mielestä on väärin, että kiristystä nilkassa pitäisi vain sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkö jäljet nilkkaan?
Ei jää.
Minulla on paksut nilkat, vaikka muuten suht hoikka olenkin. Säkällä olen löytänyt sukkia, jotka eivät kiristä. Koskaan en sitten muista, mistä olen en löytänyt!
Teen seisomatyötä, jossa ei päivän aikana istuta ja sukista jää kyllä jäljet, jotka kutittavat kun sukat ottaa pois. Ns. kiristämättömät sukat eivät pysy jalassa menossa mukana, vaan ovat jalkapohjan alla kurtussa monta kertaa päivän ainaka.
Ostakaa diabetessukkia
https://www.tukisukat-shop.com/sukat-1/sukat-ilman-kompressiota/diabete…
Miesten puolelta. Leikkaamalla osa varresta halki. Villasukkia käyttämällä ja ostamalla niitä missä lukee kiristämätön. Tässä minun keinoni. Miesten puolella osa sukista on leveitä suu osastaan, se pitää aina käsin kokeilla enne ostamista. Jos menee hutiin, niin Leikkaan pienen halkion varteen.
Käytän ainoastaan nilkkasukkia, varrelliset sukat saa nilkan turpoamaan puuduksiin ja resori puristaa pohkeesta niin että jää mustelmat.
Vierailija kirjoitti:
-Jenna 16v.,95 kg.
Ja sitten on myöhemmin tämä ongelma kun elimistö alkaa työntämään ylimääräistä rasvaa nilkkoja suojaamaan.
Mikä sairaus aiheuttaa paksut nilkat? Nilkathan ovat rasvattomin ja ohuin kohta koko kropassa. Nilkkojen pitää olla kapeat ja kauniit.
Monesta kaupasta löytyy etsimällä puristamaton sukka tai terveyssukka, samoin netistä löytyy kauppasivustoja, jos etsii noilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus aiheuttaa paksut nilkat? Nilkathan ovat rasvattomin ja ohuin kohta koko kropassa. Nilkkojen pitää olla kapeat ja kauniit.
Minkäs teet kun ei ole, vaikka muuten hyväkroppainen olen? Ideoita? Laihduttaminen ei pienennä nilkkoja
Vierailija kirjoitti:
Monesta kaupasta löytyy etsimällä puristamaton sukka tai terveyssukka, samoin netistä löytyy kauppasivustoja, jos etsii noilla sanoilla.
Ne ei pysy ylhäällä päivän aikana. Pysyisivät jos istuisin enemmän.
Minun suosikit ovat 100% puuvillaa olevat sukat. Eivät purista 😃
Aikaisemmin ostin niitä Prismasta, mutten ole enää sieltä löytänyt. Täytyisi kysyä niistä.
Carlssonilta löysin viimeksi. Sittarilla niitä on harmaana ja hieman lyhyemmällä varrella..
Ihan parhaita 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jenna 16v.,95 kg.
Ja sitten on myöhemmin tämä ongelma kun elimistö alkaa työntämään ylimääräistä rasvaa nilkkoja suojaamaan.
Tekeekö elimistö todella näin? Mietin vain, että jos kulkee rinnat paljaana....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei pysy ylhäällä päivän aikana. Pysyisivät jos istuisin enemmän.
Teippaa ne kiinni niin pysyvät.
Minulla on toinen nilkka paksumpi ja kipeäkin. Leikkaan sukkaan taakse muutaman sentin raon. Aika hyvin kestävät purkautumatta pesua ym. Ne ns puristamattomat ovat aika surkeita, menevät lörtsyiksi jo parin pesun jälkeen.
Ilmeisesti pitäisi ostaa erikseen kiristämättömät sukat, joita sillä nimellä myydään.