Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on niin kovin pettynyt minuun. Mitä tässä voi tehdä?

Vierailija
20.01.2018 |

Kertoo jatkuvasti naisesta työpaikallaan joka lomatkin vielä pyörittää pikkubisnestä, eli on yrittäjä. Minulle ehdottelee että voisin myös keksiä jonkun homman, hääsuunnittelua, tupperia tai jotain muuta vastaavaa.
Hoidan kotona meidän lapsia ja minusta mulla on jo kädet täynnä työtä, mutta tästä mainitussa tietysti nousee esiin onko välttämätöntä vaikkapa nyt siivoilla päivittäin, vai voisiko tämän ajan käyttää siihen johonkin..
Hänestä olen kunnianhimoton ja laiska ja käytän aikani turhuuteen.
Mitä ihmettä tehdä.. En jaksaisi olla pettymyksen kohde jatkuvasti.
Mua ei todellakaan huvita ruveta pyörittämään mitään ylimääräistä ja jättää kotihommia tekemättä.. Harva tekee näinkään paljon kun pienin 2kk..mut just se-miehen mielestä sen ajan voisi käyttää tehokkaamminkin. Tunnen oloni luuseriksi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies lasten kanssa kotiin viikoksi ja lähde jonnekin kurssille tai "lomalle" etsimään itseäsi ja sitä miehen tarjoamaa bisnesideaa. Eiköhän tuo tajua sitten kuinka paljon arjen pyörittäminen pienten lasten kanssa vaatii ja jos ei tajua, ehkä on parempi olla itsekseen...

Vierailija
22/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti myös olet luuseri, kun annat miehesi tuolla tavoin itseäsi alentaa. Mielestäni tuo on lopun alkua suhteellenne, ei mies sinua kauan jaksa katsoa, jos nyt jo noin rumasti puhuu. Ala nainen siis miettiä mitä meinaat tehdä tulevaisuudessa. Et voi olla ikäsi kakaroiden kanssa kotona ja mies sitä ei ilmeisesti enää kovin kauan jaksa myöskään rahoittaa. Tee suunnitelmia mitä haluaisit, mitä voisit tehdä ja tulevasta ylipäätään. Etsi aikuiskoulutuksesta tietoa ja ala olemaan joku muukin kuin äiti. Jos et jaksa, niin lääkäriin. Olet nuori ihminen ja sinun pitäisi jaksaa tehdä aika paljonkin. Mieti tulevaisuus myös siihen malliin, että olette eronneet.

Halojaa, nuoein on 2kk eikä kaksivuotias..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani kommentit,totean,että nainen on naiselle susi. Ja helvetiseä on oma paikka naisille,jotka eivät tue toista naista.

Vierailija
24/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oppikirjaesimerkki mihin emotionaaliseen ja fyysiseen kuseen nainen joutuu kun menee tekemään kersoja.

Vierailija
25/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jatkuvasti naisesta työpaikallaan joka lomatkin vielä pyörittää pikkubisnestä, eli on yrittäjä. Minulle ehdottelee että voisin myös keksiä jonkun homman, hääsuunnittelua, tupperia tai jotain muuta vastaavaa.

Hoidan kotona meidän lapsia ja minusta mulla on jo kädet täynnä työtä, mutta tästä mainitussa tietysti nousee esiin onko välttämätöntä vaikkapa nyt siivoilla päivittäin, vai voisiko tämän ajan käyttää siihen johonkin..

Mua ei todellakaan huvita ruveta pyörittämään mitään ylimääräistä ja jättää kotihommia tekemättä.. Harva tekee näinkään paljon kun pienin 2kk..mut just se-miehen mielestä sen ajan voisi käyttää tehokkaamminkin. Tunnen oloni luuseriksi.

Suomeksi: mies on ihastunut siihen toiseen naiseen ja kyllätystynyt sinuun ja arkeenne. Pitikö tehdä vielä se nuorinkin lapsi, mikset menny jo  töihin ettei  koko  talousvastuu kaadu miehesi niskaan?

Vierailija
26/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivattu näitä mänttejä miehiä? Ja vielä menette naimisiin niitten kanssa ja teette lapsia?! Nyt vähän rotia naiset, mäntit miehet joutaa jättää ilman!

Vierailija
27/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei. Loistavaa.

Tästä lähtien teet niin, että kun mies tulee töistä, lykkäät lapset heti hänelle. Kotityöt tietenkin tekemättä kun olet suunnitellut loustavaa bisnesideaasi. Ota vaikka ne linnunpöntön (jonkun toisen pöntön miehen idea). Sit kun mies hoitaa lapset ja kodin iltaisin (Sotkun keskellä, sillä mitä sitä kotitöitä tekemään senkään tarvii. Voitte palkata siivoojaan kun sun pönttöbisnes on varmaan niin tuottava. Mies toki maksaa myös siitä.) niin sit painut metsään ja ties minne hankkimaan niitä ilmaisia pönttömateriaaleja (yhä vielä sen pönttömiehen hyvää ideaa hyväksikäyttäen) ja loppuillan väkerrät niitä. Kyllä mies lapset hoitaa nukkumaan. Voitte sitten viikonloppuisin viettää oikein "laatuaikaa" yhdessä ja käydä vaikka kaupassa 🤗.

Vierailija
28/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on selkeästi ihastunut siihen naiseen ja tarjoaa siksi ihan himmeitä ideoita.

Vierailija
29/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa on rakkaus? Ihan järkyttävä suhde... :O

t.kristallikissa

Vierailija
30/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi: mies on ihastunut siihen toiseen naiseen ja kyllätystynyt sinuun ja arkeenne. Pitikö tehdä vielä se nuorinkin lapsi, mikset menny jo  töihin ettei  koko  talousvastuu kaadu miehesi niskaan?

No mieskin ois voinut ajatella tätä. Turha inistä, jos ei edes vaimoaan rakasta.

t.kristallikissa

Vierailija
31/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä tuohon. Omalla ex-miehellä oli minulle myös aina ehdotuksia että voisin tehdä sitä ja tätä.

Tosin hän itse oli työttömänä kotona.

Mikään ei lopulta riittänyt, eikä hän hyväksynyt jos lopetin työn. Esimerkiksi lopetettuani kerran nuorempana siivoushommat, sehän ei sopinut ollenkaan..

Aina hän oli valittamassa että kun sä lopetat senkun ja tuonkin ja turha sun on edes mitään aloittaa.. Kun kysyin että miksi on itse ollut vuosia kotona, niin löytyi aina raivokas puolustus.

Vierailija
32/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miehesi on ihastunut siihen naiseen. Että turhaan koet paineita sivubisneksen aloituksesta, se ei ole tässä se pääasia.

Vierailija
33/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuossa on tulossa suunnilleen kahden vuoden sisään. Mies muuttaa jonnekin touhunaisen kanssa ja sulla on edessä kova yksinhuoltajan arki. Olen pahoillani. Olen saman kokenut ja näin se yleensä menee.

Vierailija
34/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jäädä tuohon. Omalla ex-miehellä oli minulle myös aina ehdotuksia että voisin tehdä sitä ja tätä.

Tosin hän itse oli työttömänä kotona.

Mikään ei lopulta riittänyt, eikä hän hyväksynyt jos lopetin työn. Esimerkiksi lopetettuani kerran nuorempana siivoushommat, sehän ei sopinut ollenkaan..

Aina hän oli valittamassa että kun sä lopetat senkun ja tuonkin ja turha sun on edes mitään aloittaa.. Kun kysyin että miksi on itse ollut vuosia kotona, niin löytyi aina raivokas puolustus.

Tää on se tietty ihmistyyppi mitä en siedä ollenkaan. Exä ja appiukko olivat joskus samanlaisia poteroitsijoita, ja heille kaikki valintani olivat suurta myrkkyä. Näihin ei auta puhe vaan suora toiminta eli poistuminen.

Vierailija
35/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuossa on tulossa suunnilleen kahden vuoden sisään. Mies muuttaa jonnekin touhunaisen kanssa ja sulla on edessä kova yksinhuoltajan arki. Olen pahoillani. Olen saman kokenut ja näin se yleensä menee.

Ja touhunainen osoittautuu velkaantuneeksi, mielenterveysongelmaiseksi suorittajaksi millä ei ole mikään palikka täysin paikallaan eikä aikaa parisuhteelle.

Vierailija
36/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta.. Sama se on kuinka tätä jauhan. Mies näkee että mulla olisi aikaa ja teen kotona vain turhia asioita ja tuolla on paljon reippaampia ja touhukkaampia rouvia. Minkä minä sille voin. Hän on pettynyt ja minä kihisen kun katselen sen naisen upeita nettisivuja-joo, olen kateellinen.

Lakkaa vertailemasta itseäsi johonkin itsellesi töysin vieraaseen naiseen. Mitä hän tarkalleen ottaen edes myy? Ja ne sivut on luonut joku muu kuin hän itse. Rahalla saa ja varsinkin velaksi. Sitä paitsi olet pienten lasten äiti. Heidän lapsuutensa on sinun arkesi. Pitääkö sinulla siis olla miljoona muuta bisnestä ohella, koska pääasia että lapset saavat aikaasi ja voivat kanssasi hyvin.

Vierailija
37/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy joku ripsienteko- tai geelikynsikurssi. 

Vierailija
38/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja jos miehesi kehuu toista naista työpaikallaan, niin miehesi on kyllä ihastunut tuohon naiseen, ja alkanut vertaamaan sinua tähän naiseen negatiivisessa mielessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi