Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin pillerit kertomatta miehelle

Vierailija
20.01.2018 |

Olin marras - ja joulukuussa ilman pillereitä josta mieheni kuuli vasta eilen kun pohdin ääneen ettei ensikuussakaan niitä tarvitse. Ja hän loukkaantui ja meni sänkyyn mököttämään koska en ollut hänen kanssaan puhunut ennen kun jätin pillerit ottamatta.
Meillä on harvoin seksiä ja osaan jo ennakoida kalenterista töiden mukaan ja miehen käytöksestä koska sitä taas ei ole ollenkaan.
Pillerit aiheuttavat minulle mm migreenin ja vatsakipuja joten ihan mukava välillä olla ilman.
Kuuluuko miehelleni edes syönkö pillereitä vai en jos seksiä ei ole? Pöytälaatikossa on kondomeja jos sattuukin niin että miestä yhtäkkiä haluttaa ja en ole pillereitä ottanut.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin marras - ja joulukuussa ilman pillereitä josta mieheni kuuli vasta eilen kun pohdin ääneen ettei ensikuussakaan niitä tarvitse. Ja hän loukkaantui ja meni sänkyyn mököttämään koska en ollut hänen kanssaan puhunut ennen kun jätin pillerit ottamatta.

Meillä on harvoin seksiä ja osaan jo ennakoida kalenterista töiden mukaan ja miehen käytöksestä koska sitä taas ei ole ollenkaan.

Pillerit aiheuttavat minulle mm migreenin ja vatsakipuja joten ihan mukava välillä olla ilman.

Kuuluuko miehelleni edes syönkö pillereitä vai en jos seksiä ei ole? Pöytälaatikossa on kondomeja jos sattuukin niin että miestä yhtäkkiä haluttaa ja en ole pillereitä ottanut.

Lapsen isä kertoo 35 vuotta myöhemmin KADONNUTTA ETSIMÄSSÄ ohjelmassa hukanneensa puhelin numerosi ja osoitteesi, LAPSESI uskoo tämän..kuska on perinyt vajokki geenisi..senkin KAKKAPYLLY

Vierailija
42/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle lienee ok, että mies käy vasektomiassa kertomatta puolisolleen mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle lienee ok, että mies käy vasektomiassa kertomatta puolisolleen mitään.

Kyllä. Nuohan onkin sama asia.

Vierailija
44/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on agendasi olla kertomatta miehelle? Toivot silti salaa jotain vahinkolasta elämääsi piristämään?

Meillä on jo sellainen. Selviää aloituksessa miksi lopetin.

Ap

Mutta en kysynyt sitä, vaan syytä salailulle. Enpä itse haluaisi olla parisuhteessa tuollaisia mahdollisesti suureen vahinkoon johtavia juttuja salailevan kanssa. Ihan sama vaikka miten itse katsoisit että eihän siinä kuitenkaan mitään tapahdu. Alkaisin itse miehenäsi epäilemään tuon jälkeen, että olet tehnyt kortsuihinkin salaa reikiä.

Vierailija
45/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on agendasi olla kertomatta miehelle? Toivot silti salaa jotain vahinkolasta elämääsi piristämään?

Ap

Mutta en kysynyt sitä, vaan syytä salailulle. Enpä itse haluaisi olla parisuhteessa tuollaisia mahdollisesti suureen vahinkoon johtavia juttuja salailevan kanssa. Ihan sama vaikka miten itse katsoisit että eihän siinä kuitenkaan mitään tapahdu. Alkaisin itse miehenäsi epäilemään tuon jälkeen, että olet tehnyt kortsuihinkin salaa reikiä.

Sinä oletkin vainoharhainen. Ap sanoi että jos seksiä olisi ollut olisi kertonut. Ei silloin mistään vahingoista voi puhua.

Vierailija
46/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä oletkin vainoharhainen. Ap sanoi että jos seksiä olisi ollut olisi kertonut. Ei silloin mistään vahingoista voi puhua.

Sinulle salailu on siis täysin ok? Et usko tuota itsekään, ellei sulla myös sitten ole tapana salailla asioita kumppaniltasi. Minusta se on ainoastaan täysin luonnollista, että asia herättää epäilyksiä siitä mitä muita asioita salailee jotka nyt eivät vaan ole vielä eskaloituneet H-hetkeen jolloin siitä voisi viimein kertoa. Miten voi luottaa ihmiseen, joka jättää kumpaakin koskevia asioita kertomatta?

Vierailija
47/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulle salailu on siis täysin ok? Et usko tuota itsekään, ellei sulla myös sitten ole tapana salailla asioita kumppaniltasi. Minusta se on ainoastaan täysin luonnollista, että asia herättää epäilyksiä siitä mitä muita asioita salailee jotka nyt eivät vaan ole vielä eskaloituneet H-hetkeen jolloin siitä voisi viimein kertoa. Miten voi luottaa ihmiseen, joka jättää kumpaakin koskevia asioita kertomatta?

Miten se koski apn miestä?

Vierailija
48/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitat siis väkisin hakea meiltä tuntemattomilta ihmisiltä hyväksyntää siihen, että et kertonut miehellesi pillereiden lopettamista? Suutut, jos joku on sitä mieltä, että näistä asioista tulee keskustella puolison kanssa avoimesti? Miksi edes kysyt asiaa täällä, jos oma mielipiteesi on mielestäsi absoluuttisen oikea?

Voi voi en suuttunut yhtään mistään, en edes ymmärrä mistä sen keksit. Ole myös rauhassa mitä mieltä haluat. Ihmettelin vain miksi se kuukausi myöhemmin asiasta edes vetää herneen nenään kun ei häneen mitenkään vaikuttanut.

Ap

Vierailija
49/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse ei ollut vieläkään mistään salailusta tai vahingoista. Sinä et olekaan mieheni joka meistä on se joka haluaa vielä yhden lapsen.

Ap

Vierailija
50/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha niitä on syödä jos ei seksiä ole. Helposti ovat riski terveydelle.

Kyllä on harvinaista (ei mahdotonta) toki, että pillerit ovat riski terveydelle. Itsellä oli kovia migreenejä Harmoneteja syödessä, vaihdoin minipillereihin, eikä enää mitään ongelmia. Kondomit vaan niin epäluotettavia.

Vierailija
51/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelle että oon otatuttanut kierukan pois ja lupa oli siihen. En tiedä eikö kuullut vai luuliko etten tule raskaaksi enään. Menihän siinä aikaa kunnes olin raskaana ja miehelle oli shokki. Luin madon luvut ota tai jätä.