Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin pillerit kertomatta miehelle

Vierailija
20.01.2018 |

Olin marras - ja joulukuussa ilman pillereitä josta mieheni kuuli vasta eilen kun pohdin ääneen ettei ensikuussakaan niitä tarvitse. Ja hän loukkaantui ja meni sänkyyn mököttämään koska en ollut hänen kanssaan puhunut ennen kun jätin pillerit ottamatta.
Meillä on harvoin seksiä ja osaan jo ennakoida kalenterista töiden mukaan ja miehen käytöksestä koska sitä taas ei ole ollenkaan.
Pillerit aiheuttavat minulle mm migreenin ja vatsakipuja joten ihan mukava välillä olla ilman.
Kuuluuko miehelleni edes syönkö pillereitä vai en jos seksiä ei ole? Pöytälaatikossa on kondomeja jos sattuukin niin että miestä yhtäkkiä haluttaa ja en ole pillereitä ottanut.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on syödä jos ei seksiä ole. Helposti ovat riski terveydelle.

Vierailija
2/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on täysin sinun kunhan mies tietää ettet ole Pillereillä kun seksiä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin miehen olisi pitänyt tietää aiemmin jotta olisi sitten käyttänyt kondomia! Syy eroon olisi jo tuollainen huijaaminen.

Vierailija
4/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pillereitä jos kerta eivät sovi sinulle.

Vierailija
5/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin miehen olisi pitänyt tietää aiemmin jotta olisi sitten käyttänyt kondomia! Syy eroon olisi jo tuollainen huijaaminen.

Mihin se olisi sitä kondomia käyttänyt sinä aikana kun en pillereitä syönyt?

Ap

Vierailija
6/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda pillereitä jos kerta eivät sovi sinulle.

Nämä on kolmas merkki joita kokeilen ja näistä ollut vähiten vaivaa. Ei vaan enää jaksa yrittää löytää jotain mikä ei aiheuta oireita. Olen mielummin ilman välillä, sillon ei koske vatsaan.

Ap

Vierailija
7/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ilman ehkäisyä siis ei ole ollut?

Et tietenkään syö pillereitä muutenkaan jos NW eivät sovi ja varsinkaan kun et saa edes seksiä kompensaatioksi.

Vierailija
8/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se olisi sitä kondomia käyttänyt sinä aikana kun en pillereitä syönyt?

Ap

Tehnyt ilmapalloeläimiä. Sinäkin voit vaikka askarrella pillereistä nätin korun.

Vierailija
9/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ilman ehkäisyä siis ei ole ollut?

Et tietenkään syö pillereitä muutenkaan jos NW eivät sovi ja varsinkaan kun et saa edes seksiä kompensaatioksi.

Ei ollut ja siksi ihmettelen miksi tuo mies alkoi kiukutella kun ei se häneen vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
10/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieluummin ilman välillä"? Eli otat pillerin päivänä, parina silloin, kun seksiä on, ja muun ajan olet ilman?

Vierailija
11/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieluummin ilman välillä"? Eli otat pillerin päivänä, parina silloin, kun seksiä on, ja muun ajan olet ilman?

Aloituksessa jo sanoin että olin kaksi kuukautta ilman. Parin päivän tauko tuskin vaikuttaisi olooni mitenkään.

Ap

Vierailija
12/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerien lopettaminen ja aloittaminen jatkuvasti uudestaan on todella typerää, koska veritulpan riski on aina suurempi aloittaessa uudelleen ja nimenomaan alkuvaiheessa.

Vierailija
13/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu että asioista keskustellaan avoimesti. Ymmärrän hyvin miksi miehesi suuttui. Vaikka teillä ei olekkaan seksiä niin olisit voinut kertoa miehelle että et syö niitä ja syyn miksi et syö.

Vierailija
14/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulpan riski on aina suurimmillaan yhdistelmäehkäisyn aloitusvaiheessa. Siksi ehkäisystä ei ole tarvetta pitää pidempiä taukoja. Itse asiassa pidempiä taukoja kannattaa välttää, koska tauon jälkeen veritulpan riski on taas korkeampi kuin jatkuvassa käytössä. Tämä ei siis koske neljän viikon sykliin kuuluvaa viikon taukoa, vaan pidempiä, kuukausien mittaisia taukoja.

Vierailija
15/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse aikoisin lopettaa pillerit, niin kyllä mä miehelle siitä ennen lopettamista kertoisin. Miksi pitää salailla tuollaista asiaa, vai harkitsitko huijaavasi miehen salaa isäksi ja jättää asian kertomatta, kun seksiä taas olisi? Kyllä ehkäisy on mun mielestä yhteinen asia ja molempien tulee tietää mikä on ehkäisy, joka on käytössä. Kummallista salailua.

Vierailija
16/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos itse aikoisin lopettaa pillerit, niin kyllä mä miehelle siitä ennen lopettamista kertoisin. Miksi pitää salailla tuollaista asiaa, vai harkitsitko huijaavasi miehen salaa isäksi ja jättää asian kertomatta, kun seksiä taas olisi? Kyllä ehkäisy on mun mielestä yhteinen asia ja molempien tulee tietää mikä on ehkäisy, joka on käytössä. Kummallista salailua.

Ei ollut mitään salailua, ei vain tullut esille. Jos seksiä olisi ollut niin olisin tietysti silloin sanonut etten ole pillereitä ottanut.

Ehkäisystä on turha puhua kun ei ole mitään mitä ehkäistä.

Mistä tulee tuo isäksi huijaaminen? Täytyy kyllä olla jotenkin vinksallaan päästään että edes sellaisen keksii.

Ap

Vierailija
17/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutatko kaikkia jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä et parisuhteessa saat tehdä mitä lystäät toisen tietämättä?

Vierailija
18/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään salailua, ei vain tullut esille. Jos seksiä olisi ollut niin olisin tietysti silloin sanonut etten ole pillereitä ottanut.

Mistä tulee tuo isäksi huijaaminen? Täytyy kyllä olla jotenkin vinksallaan päästään että edes sellaisen keksii.

Ap

No kyllähän sinä salailet asioita mieheltäsi. Pointti ei ole se, että pillereiden jättämisestä ei tarvitse kertoa mitään, koska seksiä ei ole ollut. Pointti on se, että yleensäkin olet päättänyt salata terveyteen liittyviä asioita mieheltäsi (migreeni, vatsakivut). Tuntuu oudolta, että omalle miehelle ei voi kertoa, jos ehkäisy aiheuttaa tällaisia terveydellisiä ongelmia. Voisitte sitten yhdessä pohtia sopivampaa ratkaisua. Kai miestäsi kiinnostaa, jos voit fyysisesti huonosti? Vai oletko sitä mieltä, että häntä ei kiinnosta lainkaan, jos sinulla on migreeniä ja vatsakipuja?

Vierailija
19/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kyllähän sinä salailet asioita mieheltäsi. Pointti ei ole se, että pillereiden jättämisestä ei tarvitse kertoa mitään, koska seksiä ei ole ollut. Pointti on se, että yleensäkin olet päättänyt salata terveyteen liittyviä asioita mieheltäsi (migreeni, vatsakivut). Tuntuu oudolta, että omalle miehelle ei voi kertoa, jos ehkäisy aiheuttaa tällaisia terveydellisiä ongelmia. Voisitte sitten yhdessä pohtia sopivampaa ratkaisua. Kai miestäsi kiinnostaa, jos voit fyysisesti huonosti? Vai oletko sitä mieltä, että häntä ei kiinnosta lainkaan, jos sinulla on migreeniä ja vatsakipuja?

Kivoja oletuksia. Keskusteletko yleensä omien luulen pohjalta.

Tietysti hän tietää ihan kaikesta mitä ne pillerit aiheuttaa. Sekin vielä vähän hämmentää miksi siis en hänestä olisi saanut olla ottamatta niitä ilman jotain lupaa häneltä.

Vierailija
20/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva haluais laittaa kolmannen kierukan - suuttui kun sanoin "kortsut tulisi tuon viiden vuoden aikana huomattavasti halvemmaksi". Siksi että seksiä on alle kortsupaketin kortsujen määrän edestä vuosittain...

Miksi totuudesta pitäisi noin loukkaantua kun se on hänestä kiinni? Ei, älkää alkako lässyttämään matkoista, osallistumisista kotitöihin jne - ne OLIVAT enemmän kuin kunnossa tässä huushollissa, ilman mitään vaikutusta hänen seksuaaliseen innostuneisuuteensa. Nyt olen vaihtanut tyyliä mistään piittaamattomaksi, kun ei se toinen tapa auttanut mitenkään, tämä on ainakin minulle helpompaa nyt.