Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin pillerit kertomatta miehelle

Vierailija
20.01.2018 |

Olin marras - ja joulukuussa ilman pillereitä josta mieheni kuuli vasta eilen kun pohdin ääneen ettei ensikuussakaan niitä tarvitse. Ja hän loukkaantui ja meni sänkyyn mököttämään koska en ollut hänen kanssaan puhunut ennen kun jätin pillerit ottamatta.
Meillä on harvoin seksiä ja osaan jo ennakoida kalenterista töiden mukaan ja miehen käytöksestä koska sitä taas ei ole ollenkaan.
Pillerit aiheuttavat minulle mm migreenin ja vatsakipuja joten ihan mukava välillä olla ilman.
Kuuluuko miehelleni edes syönkö pillereitä vai en jos seksiä ei ole? Pöytälaatikossa on kondomeja jos sattuukin niin että miestä yhtäkkiä haluttaa ja en ole pillereitä ottanut.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin miehen olisi pitänyt tietää aiemmin jotta olisi sitten käyttänyt kondomia! Syy eroon olisi jo tuollainen huijaaminen.

Itse hyväksyn täysin pillereiden lopettamisen, vaikka tarkoitus olisi hankkiutua raskaaksi. Ehkä miehet sitten viimein suostuvat syömään hormoneja, joita naisten kehoon on surutta tungettu vuosikymmenet.

Vierailija
22/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva haluais laittaa kolmannen kierukan - suuttui kun sanoin "kortsut tulisi tuon viiden vuoden aikana huomattavasti halvemmaksi". Siksi että seksiä on alle kortsupaketin kortsujen määrän edestä vuosittain...

Miksi totuudesta pitäisi noin loukkaantua kun se on hänestä kiinni? Ei, älkää alkako lässyttämään matkoista, osallistumisista kotitöihin jne - ne OLIVAT enemmän kuin kunnossa tässä huushollissa, ilman mitään vaikutusta hänen seksuaaliseen innostuneisuuteensa. Nyt olen vaihtanut tyyliä mistään piittaamattomaksi, kun ei se toinen tapa auttanut mitenkään, tämä on ainakin minulle helpompaa nyt.

Oletko lihonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä hyvänen aika jätä pillereitä pariksi kuukaudeksi kerrallaan ja hetken syöt ja jätät sitten taas pariksi kuukaudeksi? Toihan on aivan järkuttävän epäterveellistä, suorastaan vaarallista.

Jätät kokonaan ne pillerit jos jätät, eikä mitään "ennakointia" tai arvailua, tuleeko seksiä. Hyvä että teillä on kondomeja, nyt et enää ikinä niihin pillereihin koske.

Vierailija
24/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatko kaikkia jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä et parisuhteessa saat tehdä mitä lystäät toisen tietämättä?

Ihan mielenkiinnosta pitääkö vaikka särkylääkkeen syömisestä ilmoittaa toiselle? Muuten salailet asioita ihan samoin kun ap tässä mieheltään.

Vierailija
25/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerien lopettaminen ja aloittaminen jatkuvasti uudestaan on todella typerää, koska veritulpan riski on aina suurempi aloittaessa uudelleen ja nimenomaan alkuvaiheessa.

Ja naiset ovat kyllä päästään vialla, kun ottavat sen riskin edes yhden kerran.

Vierailija
26/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä hyvänen aika jätä pillereitä pariksi kuukaudeksi kerrallaan ja hetken syöt ja jätät sitten taas pariksi kuukaudeksi? Toihan on aivan järkuttävän epäterveellistä, suorastaan vaarallista.

Jätät kokonaan ne pillerit jos jätät, eikä mitään "ennakointia" tai arvailua, tuleeko seksiä. Hyvä että teillä on kondomeja, nyt et enää ikinä niihin pillereihin koske.

Tuo ei ollut käynyt mielessä vaikka pitää välillä käydä veri- ja papakokeissa. Taitaa pillerit jäädä nyt kokonaan.

Ap

Vierailija
27/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatko kaikkia jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä et parisuhteessa saat tehdä mitä lystäät toisen tietämättä?

Ihan mielenkiinnosta pitääkö vaikka särkylääkkeen syömisestä ilmoittaa toiselle? Muuten salailet asioita ihan samoin kun ap tässä mieheltään.

Vertaat särkylääkettä ja ehkäisyvalmistetta toisiinsa. Nehän onkin melkein sama asia. Voin kyllä ihan avoimesti kertoa ottaneeni buranan. Ei tarvi salailla.

Vierailija
28/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerien lopettaminen ja aloittaminen jatkuvasti uudestaan on todella typerää, koska veritulpan riski on aina suurempi aloittaessa uudelleen ja nimenomaan alkuvaiheessa.

Ja naiset ovat kyllä päästään vialla, kun ottavat sen riskin edes yhden kerran.

Niistä riskeistä pitäisi puhua avoimemmin eikä vähätellä ja pitää jonainen mikä nyt vaan kuului naisen elämään.

Vierailija
29/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat särkylääkettä ja ehkäisyvalmistetta toisiinsa. Nehän onkin melkein sama asia. Voin kyllä ihan avoimesti kertoa ottaneeni buranan. Ei tarvi salailla.

Niin en minäkään salaillut mitään. Ei vain tullut puheeksi missään vaiheessa. Kumma käsitys teillä salailusta jos nyt vaan ei selosta toiselle kaikkea mitä tekee.

Mieheen ei mitenkään vaikuttanut se otinko pillerit siltä ajalta vai en.

Ap

Vierailija
30/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko miehelles sanonut kertaakaan, että oot ajatellu lopettaa pillerit noitten haittavaikutteiden vuoksi?

Vierailija
31/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomatta jättäminen on salailua. Mitä tahansa voi jättää kertomatta tekosyyllä "ei tullut puheeksi", "et kysynyt" " kävi kyllä mielessä kertoa mutta en kertonut"

Vierailija
32/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ootko miehelles sanonut kertaakaan, että oot ajatellu lopettaa pillerit noitten haittavaikutteiden vuoksi?

Tietää kyllä hyvin. Ja ei halua että minä mitenkään kärsin, nämä pillerit nyt on "pienin paha" kaikista mitä kokeiltu.

Ap

Vierailija
33/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustella nykyisen vaimoni kanssa hän hommasi pillerit, mutta minä luettuani mahdolliset sivuvaikutukset sanoin, ettei hänen tarvitse niitä syödä. Nyt on ehkäisy hoidettu 20 vuotta kumilla.

Vierailija
34/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ota pillereiden haittoja tosissaan. Minä saan niistä arpeuttavaa aknea, huultenympärysihottumaa ja limakalvojen kipeää kuivuutta. Hormoniehkäisystä olen kokeillut kierukan, renkaan ja kolmet eri pillerit. Lääkäri ei enää myönnä Diane Novaa, eli ainutta josta pidin :(

Mies kärsii haluttomuudesta eikä ole tehnyt asialle mitään. Koska seksiä ei ole edes joka kuukausi, lopetin pillerit. Kortsut tulevat edullisemmaksi eivätkä tuhoa kasvojeni ihoa loppuelämäksi. Lisäksi kun seksiä on harvoin, saattaa mieskin yleensä laueta todella nopeasti, mihin kumi auttaa.

Mies taitaa nyt pihdata seksiä tahallaan, koska haluaisi kuitenkin paljaalla. Mutta olen suoraan sanonut, että minä en "hyödy" pillereiden syömisestä mitenkään, jos seksiä on todella harvoin. En syö niitä vain huvikseni, koska naisen kuuluisi niin tehdä..?

Oli hyödyllistä lukea täältä, ettei pillereiden lopetus ja aloitus ole kovin terveellistä. En siis aloita niitä enää uudestaan, ellei joku lääkäri kirjoita Dianea, jota voisin pidemmän aikaa käyttääkin.

Vierailija
35/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei ota pillereiden haittoja tosissaan. Minä saan niistä arpeuttavaa aknea, huultenympärysihottumaa ja limakalvojen kipeää kuivuutta. Hormoniehkäisystä olen kokeillut kierukan, renkaan ja kolmet eri pillerit. Lääkäri ei enää myönnä Diane Novaa, eli ainutta josta pidin :(

Mies kärsii haluttomuudesta eikä ole tehnyt asialle mitään. Koska seksiä ei ole edes joka kuukausi, lopetin pillerit. Kortsut tulevat edullisemmaksi eivätkä tuhoa kasvojeni ihoa loppuelämäksi. Lisäksi kun seksiä on harvoin, saattaa mieskin yleensä laueta todella nopeasti, mihin kumi auttaa.

Mies taitaa nyt pihdata seksiä tahallaan, koska haluaisi kuitenkin paljaalla. Mutta olen suoraan sanonut, että minä en "hyödy" pillereiden syömisestä mitenkään, jos seksiä on todella harvoin. En syö niitä vain huvikseni, koska naisen kuuluisi niin tehdä..?

Oli hyödyllistä lukea täältä, ettei pillereiden lopetus ja aloitus ole kovin terveellistä. En siis aloita niitä enää uudestaan, ellei joku lääkäri kirjoita Dianea, jota voisin pidemmän aikaa käyttääkin.

Minulla oli exä joka valitti kun kumilla tuntuu niin ikävältä että kestää saada orgasmi. Ei sitten kiinnostanut yhtään se että pillereiden kansaa minä en saanut sitten millään.

Joo hädintuski oltiin edes aikuisia silloin.

Minäkin olen vaihtanut monta kertaa pillereitä mutta ei kukaan kertonut että se kasvattaa vielä lisää riskiä. Nyt kun mietin ehkä se lukee jossain mutta silti ne gynet saa pillerien vaihtamisen kuulostamaan samalta kuin vaihtaisi sukat.

Vierailija
36/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on agendasi olla kertomatta miehelle? Toivot silti salaa jotain vahinkolasta elämääsi piristämään?

Vierailija
37/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on agendasi olla kertomatta miehelle? Toivot silti salaa jotain vahinkolasta elämääsi piristämään?

Meillä on jo sellainen. Selviää aloituksessa miksi lopetin.

Ap

Vierailija
38/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli exä joka valitti kun kumilla tuntuu niin ikävältä että kestää saada orgasmi. Ei sitten kiinnostanut yhtään se että pillereiden kansaa minä en saanut sitten millään.

Minäkin olen vaihtanut monta kertaa pillereitä mutta ei kukaan kertonut että se kasvattaa vielä lisää riskiä. Nyt kun mietin ehkä se lukee jossain mutta silti ne gynet saa pillerien vaihtamisen kuulostamaan samalta kuin vaihtaisi sukat.

Gynet nyt eivät muutenkaan ehdi oikeasti keskustella asiakkaan kanssa vaihtoehdoista ja niiden haitoista. Siksi naiset joutuvatkin kokeilemaan paljon eri merkkejä. Itsellenikin määrättiin aivan turhaan aknea pahentavat pillerit, koska gyne ei vain ehtinyt lukea tiedoistani tai kysyä aknetaipumuksesta.

Kerran pääsin jollekin hoitajalle, joka sai kirjoittaa reseptejä. Hänellä oli tunti aikaa keskustella kanssani. Hän kyseli ja kirjasi paljon ylös. Oli todella mukava käynti. Hän kirjasi kaikki kokeilemani pillerimerkit ja muut tiedot selvästi ylös tulevia käyntejä varten. Tuollainen pitempi aika olisi hyvä jokaiselle. Sain myös valistusta rintojen tutkimisesta, veritulppariskeistä ja muusta hyödyllisestä.

Ilman pillereitä itseäni haluttaisi paljon enemmän kuin pillereillä. Luulisi miehenkin nauttivan, kun nainen oikeasti haluaa, kiihottuu ja kostuu, mutta ei kelpaa... Parempi olisi saada ottaa haluton kuiva nainen paljaalla.

Vierailija
39/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitat siis väkisin hakea meiltä tuntemattomilta ihmisiltä hyväksyntää siihen, että et kertonut miehellesi pillereiden lopettamista? Suutut, jos joku on sitä mieltä, että näistä asioista tulee keskustella puolison kanssa avoimesti? Miksi edes kysyt asiaa täällä, jos oma mielipiteesi on mielestäsi absoluuttisen oikea?

Vierailija
40/51 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynet nyt eivät muutenkaan ehdi oikeasti keskustella asiakkaan kanssa vaihtoehdoista ja niiden haitoista. Siksi naiset joutuvatkin kokeilemaan paljon eri merkkejä. Itsellenikin määrättiin aivan turhaan aknea pahentavat pillerit, koska gyne ei vain ehtinyt lukea tiedoistani tai kysyä aknetaipumuksesta.

Kerran pääsin jollekin hoitajalle, joka sai kirjoittaa reseptejä. Hänellä oli tunti aikaa keskustella kanssani. Hän kyseli ja kirjasi paljon ylös. Oli todella mukava käynti. Hän kirjasi kaikki kokeilemani pillerimerkit ja muut tiedot selvästi ylös tulevia käyntejä varten. Tuollainen pitempi aika olisi hyvä jokaiselle. Sain myös valistusta rintojen tutkimisesta, veritulppariskeistä ja muusta hyödyllisestä.

Ilman pillereitä itseäni haluttaisi paljon enemmän kuin pillereillä. Luulisi miehenkin nauttivan, kun nainen oikeasti haluaa, kiihottuu ja kostuu, mutta ei kelpaa... Parempi olisi saada ottaa haluton kuiva nainen paljaalla.

Noissa keskutelussa kaikissa on ollut yhteistä se että itse selittää samat asiat uudelleen ja mitä on jo kokeillut ja miksi ne ei sopinut. Sitten vasta sueltä koneelta lukee joo kato täällähän se lukikin jo. Tulee olo ettei ne erityisemmin välitä asiakasta vaan työnnetään sille jotain ja heippa.