Vierailija

Aatelisrouva on kadottanut aatelissormuksensa Stockmannilla asioidessaan! Hän joutui itse vaihtamaan vauvansa vaipat lastenhoitohuoneessa ja otti sitä varten sormuksensa pois sormestaan. Hän tajusi vasta ollessaan Stockmannin Herkussa, että oli unohtanut aatelissormuksensa lastenhoitohuoneeseen. Hän syöksyi takaisin lastenhoitohuoneeseen, mutta sormukset eivät olleet enää siellä. Onneksi Stockmann ei aikaillut auttaessaan aatelisruovaa rikoksen selvittämisessä vaan valvontakamerakuvat kaivettiin heti esiin ja niistä nähtiin, että joku köyhän ja yksinhuoltajan näköinen nuori äiti oli laittanut ne taskuunsa. Aatelisruova eikä Stockmann syytä äitiä mistään, koska ymmärtävät hänen tilanteensa. He toivovat kuitenkin, että tämä palauttaisi viemänsä sormukset, koska niillä ei ole mitään arvoa hänelle. He jopa lupautuvat antamaan hänelle pikkaisen rahaa vastineeksi, jotta hänen ei tarvi enää varastaa nälkäänsä. Myös Iltalehti on huolissaan aatelissormusten katoamisesta ja teki aiheesta näyttävän jutun, joka löytyy alta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015032619422962_uu.shtml

• ylös 18
  • alas 6

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muistiko aatelisrouva kihla/vihkisormuksensa vai onko hänkin kenties häpeällinen yh?

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
NO kai se on ruotsinkielinen?

Nimestä päätellen kyllä. Tämä lisää tietysti kärsimystä, koska hän on joutunut alentumaan tekemään Facebookpäivityksensä suomeksi.

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Kuka on niin helvetin tyhmä että laittaa sormukset jonkun saippuatelineen päälle? Eikö aatelisrouvilla ole taskuja? Seuraavaksi rouvaa kadottaa lapsensa.

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

Jos on varakas, on toki oikein joutua rikoksen uhriksi. Itse ruinaan palkan korotusta, mutta jos joku toinen tienaa tai omistaa enemmän, niin se on kusipâä samantien.

• ylös 15
  • alas 7
Vierailija

Itse olisin ehkä puhunut vain sormuksesta. Kiinnostaisi ihan älyttömästi palauttaa jonkun AATELISrouvan sormusta ilman huomattavan suurta (5000 €) löytöpalkkiota. Sen sijaan normaalin ihmisen sormuksen voisin palauttaa ilmaiseksi.

• ylös 25
  • alas 10
Vierailija

Hirveää ilkkumista vastaajilta. Olen ihan rahvasta itse, mutta suon sen tuolle helsinkiläisnaiselle - jota ei jutussa kertaakaan nimitetty aatelisrouvaksi - että hänellä on aatelissormus.

• ylös 20
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hirveää ilkkumista vastaajilta. Olen ihan rahvasta itse, mutta suon sen tuolle helsinkiläisnaiselle - jota ei jutussa kertaakaan nimitetty aatelisrouvaksi - että hänellä on aatelissormus.

Joo kuule varmaan ihan muropaketista löydetty.

• ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mika tuon naisen nimi oli? Joka nyt poistettu. Tietääkö joku löytyikö sormus?

Nimi näköjään sensuroidaan suoraan, mutta aiheesta googlettamalla löytyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen juttu 26.3.2015?

Niin tosiaan. Mikähän kumma tässäkin on takana; juttu on kolme vuotta vanha ja naisen nimi on poistettu jutusta vasta tänään?

Vierailija

Monesti jutun kirjoittanut toimittaja osaa muokata asiaa rivien välissä niin, että saa kansalaiset jaloilleen. Syy voi olla mikä tahansa.
Outoa on tässä tietysti iso juttu valtakunnallisessa mediassa. Varmaankin annettu pomolle tehtäväksi että pistää jonkun toimittajan kirjoittamaan.

Vierailija

Monesti toimitustyössä ja juttuvalinnoissa ilmenee nepotistisia piirteitä. Ei kovinkaan yllättävää.

Vierailija

Kysymys kuuluukin, miksi köyhä yksinhuoltajaäiti oli aatelisrouvien liikkeessä? Stockmann ei ole rahvaan paikka.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.