Onko CLA syy yleistyviin nuorten naisten suolisto-ongelmiin?
Itselläni CLA:n myötä ohutsuoli tulee tosi kipeäksi ja vatsa ei sulata ruokaa kunnolla eli suolen toiminta selvästi häiriintyy. Samoin peräsuoli haavautuu. Havahduin tähän, kun pitkään oli kaikki hyvin ja otin sitten taas 3 kapselia kolmena peräkkäisenä päivänä. Heti alkoivat oireet. CLA auttaa painonhallinnassa ja monet urheilijat sitä käyttävät. Jos kärsitte vatsavaivoista, niin pitäkää tuon aineen suhteen pidempi tauko. Itse en enää uskalla käyttää.
Kommentit (11)
CLA ei auta kun juo kaljaa. Maha kasvaa.
Ohis mutta lehdessä oli juttua väsymysoireyhtymään sairastuneesta nuoresta naisesta ja kiinni huomiota että oli harrastanut kilpaurheilua ja sen lisäksi taisi olla pari muutakin urheiluharrastusta ihan kuin tuo olisi jotenkin tuttu tarina? Nuoret naiset vetä kroppansa niin piippuun että ovat vuosia ihan rikki? Sori kirjoitusvirhet kännykällä, ei jaksa korjata.
Miten tunnistat, että ohutsuoli tulee kipeäksi? Vai sittenkin vatsan limakalvo ärtyy?
Haloo Ap, joko heitit veivisi? Mikä merkki?
Vierailija kirjoitti:
Ota Tonalin saat haavan anaaliin.
Kiitos aamunauruista!
Kun käytössä on Tonalin, loistavan saat anaalin.
Sen sijaan hiiva, ei ole pelkän pimpin piina.
Candida albicans, suolen ja perävalon puhkas.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta lehdessä oli juttua väsymysoireyhtymään sairastuneesta nuoresta naisesta ja kiinni huomiota että oli harrastanut kilpaurheilua ja sen lisäksi taisi olla pari muutakin urheiluharrastusta ihan kuin tuo olisi jotenkin tuttu tarina? Nuoret naiset vetä kroppansa niin piippuun että ovat vuosia ihan rikki? Sori kirjoitusvirhet kännykällä, ei jaksa korjata.
Veikkaan olevan liitoksissa totaaliseen lisämunuaisen uupumukseen, mikä syntyy pitkittyneestä stressistä eli ultimaattinen ylikuntotila. Itse olen kärsinyt jonkinasteisesta lisämunuaisstressistä ja jaksaminen on kyllä siinäkin tosi kortilla.
Syödäänkö sitä CLAta enää niinkään paljon. Eiks se ollu lähinnä n. vuosien 2000-2005 muotijuttu?
Mitä merkkiä käytit? Tonalin? Varmaan joissain halpiksissa voi olla asiaankuulumattomiakin aineita.