Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen mies ja viisikymppinen nainen

Vierailija
19.01.2018 |

Onko suhteella mahdollisuuksia? Kellään onakohtaisia tai lähipiirissä kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51v ja mies on 41v. Ollaan oltu 9v yhdessä. Kaikkia muita se kauhistuttaa, mutta me elämme sitä elämää missä on ikäero 10 vuotta. Hyvin menee.

Vierailija
2/5 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Haluavat yleensä 25-35v naisen. Ei tule kestämään suhde vanhemman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 51v ja mies on 41v. Ollaan oltu 9v yhdessä. Kaikkia muita se kauhistuttaa, mutta me elämme sitä elämää missä on ikäero 10 vuotta. Hyvin menee.[/quot

Onko teillä ikäerosta johtuvia fyysisiä tai henkisiä eroja? Onko niistä haittaa?

Vierailija
4/5 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat, yhdessä yli 25v ja ei ongelmia. Ihmisistä kiinni miten ikäerot toimii. Ja onhan monia pareja joilla on vielä enemmänkin.

Vierailija
5/5 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo. Haluavat yleensä 25-35v naisen. Ei tule kestämään suhde vanhemman kanssa.

Vaihda jo levyä. Joka ketjussa dissaamassa 'vanhoja' ts. itsesi ikäisiä naisia. Kohta olet vanha gubbe ja viisikymppiset naiset nuoria sinuun verrattuna. Mitäs sitten? Löytyispä sulle joku Justiina ja veisi pois vikisemästä ja trollaamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi