Nelikymppinen mies ja viisikymppinen nainen
Onko suhteella mahdollisuuksia? Kellään onakohtaisia tai lähipiirissä kokemuksia?
Kommentit (5)
On joo. Haluavat yleensä 25-35v naisen. Ei tule kestämään suhde vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 51v ja mies on 41v. Ollaan oltu 9v yhdessä. Kaikkia muita se kauhistuttaa, mutta me elämme sitä elämää missä on ikäero 10 vuotta. Hyvin menee.[/quot
Onko teillä ikäerosta johtuvia fyysisiä tai henkisiä eroja? Onko niistä haittaa?
Mun vanhemmat, yhdessä yli 25v ja ei ongelmia. Ihmisistä kiinni miten ikäerot toimii. Ja onhan monia pareja joilla on vielä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
On joo. Haluavat yleensä 25-35v naisen. Ei tule kestämään suhde vanhemman kanssa.
Vaihda jo levyä. Joka ketjussa dissaamassa 'vanhoja' ts. itsesi ikäisiä naisia. Kohta olet vanha gubbe ja viisikymppiset naiset nuoria sinuun verrattuna. Mitäs sitten? Löytyispä sulle joku Justiina ja veisi pois vikisemästä ja trollaamasta.
Minä olen 51v ja mies on 41v. Ollaan oltu 9v yhdessä. Kaikkia muita se kauhistuttaa, mutta me elämme sitä elämää missä on ikäero 10 vuotta. Hyvin menee.