Tajuaako kukaan että presidentinvaalin toinen kierros on turha ja maksaa meille hirveesti
Mun mielestä hirveetä rahan tuhlausta äänestää toiselle kierrokselle. Me veronmaksajat se maksetaan. Ei ole ketään tällä hetkellä Niinistöä parempaa. Mielummin ne äänestysrahat parempaan käyttöön.
Kommentit (20)
Toinen kierros on varsin tärkeä vammaisille koska pieni ele.
Ja nuorille jotka pääsevät tienaamaan laskemalla ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Väyrynen.
Juuri näin,jos Väyrynen saa ensimmäisellä kierroksella 65% äänistä ei toista kierrosta tarvita.
noin 20 miljoonaa euroa, sitä kalliimpaa,mitä useampi äänestä ennakkoon.
Sillä rahalla syöttäisi jo pandoja monta vuotta.
Trolli, voitko selittää jotenkin. Eikö mielipidettään saa enää nykyään ilmaista ?
Ap
Ajattelin juuri noin ja aioin äänestää Niinistöä säästääkseni valtion varoja. Tein pari vaalikonetta ja äänestän kaikesta huolimatta omien näkemysteni mukaista naista.
En ainakaan viitsisi tuhlata ääntäni äänestämällä vain huvikseni jotain hupiehdokasta.
Olisiko parempi että kallis eduskunta keskenään päättäisi presidentin?
Tai että istuva presidentti valitsisi seuraajansa?
Niinistöllähän on lapsia, ehkä joku heistä olisi sopiva jatkamaan?
Kuinka nämä ehdotukset sopisivat demokratiaan ja miten kansa saisi äänensä kuuluviin?
Lopetetaan kaikki mikä maksaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, voitko selittää jotenkin. Eikö mielipidettään saa enää nykyään ilmaista ?
Ap
Keksi sitten joku ratkaisu tuohon pulmaan?
Kenties vain Sauli ehdokkaana niin tulee halvemmaksi eikä tarvitse jossitella kun saa äänistä 100%.
Onko siellä kirjoittelemassa joku kunnan työntekijä, joka on laskenut ennakkoääniä koko päivän, silmiä särkee ja omat työt jääneet tekemättä?
Minä aion äänestää demokratian nimissä sitä ketä tahdon. Minä en halua Niinistöä jatkoon, joten käyn antamassa protestiäänen. MAKSAKOOT MITÄ MAKSAA!
Haluaisin, että noi rahat käytettäisiin johonkin järkevämpään esim vanhustenhuoltoon. Jos olis joku vastaehdokas, joka olis edes lähellä samaa suosiota niin olisin eri mieltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hirveetä rahan tuhlausta äänestää toiselle kierrokselle. Me veronmaksajat se maksetaan. Ei ole ketään tällä hetkellä Niinistöä parempaa. Mielummin ne äänestysrahat parempaan käyttöön.
Mene kirjoittamaan se kansalaisaloite kansanedustajien sopeuttamiseläkkeiden poistamisesta, jos kerran valtion rahojen tuhlaus huolettaa.
Emme halua Salea, voi jäädä pois, niin on halvempaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
noin 20 miljoonaa euroa, sitä kalliimpaa,mitä useampi äänestä ennakkoon.
Sillä rahalla syöttäisi jo pandoja monta vuotta.
Pandat pois Suomesta ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Äänestän voittajaa.
Oletko luuseri?
Mitä me jollain pressalla edes tehdään, kauheeta rahamenoa vaan vaikkei sillä ole edes mitään vaikutusvaltaa mihinkään.