Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkas muiden miehet pärjää vauvan kanssa?

Vierailija
19.01.2018 |

Meikän ukko ei pärjää ollenkaan.
Just kun saa ahterinsa edes kastettua ammeeseen ja muksu herää, niin huudetaan kuin syötävä tulemaan apuun. Käynkin päivisin suihkussa kun iltaisin se on aivan mahdotonta. Enkä voi tehdä kunnon lenkkejäkään koiran kanssa ilman että mies saa hermoromahduksen pienestäkin kitinästä ja lenkit yksin tekisi itselle terää ja olisi sitä omaa aikaa.
Ei syötä, nukuta eikä vaippoja vaihda, minä teen aivan kaiken ja siltikin kuulemma laiskottelen vaan.
Näinköhän pärjää kun palaan töihin ja pitää loput isyysvapaistaan, tohdin kyllä epäillä pärjäämistään :/

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sais selata nettiä samalla kun syötän ja herra itse istuu puolikin tuntia vessassa facebookkia selatessa >:(

Ap

Ja sinä alistut moiseen?

Vierailija
22/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen laiskan paskasäkin kanssa? Aikuinen mies ei viitsi omaa lastaan, vauvaa hoitaa?

Et Ap kuulosta itsekään kamalan lumoutuneelta omasta lapsestasi eli pitää vaan toivoa että joku häntä siellä rakkaudella hoitaa eikä se ole vaan pakollinen paha joka jonkun vaan täytyy tehdä.

Eivät kaikki halua jäädä sinne vauvakuplaan ja unohtaa kuka oikeasti on. Ennen kaikkea sitä on nainen.

Hienoa että ap tiedostaa itsekin sen miten tärkeää on ottaa aikaa itselleen itsestäänkin huolehtimiseen eikä ainoastaan huolehdi vauvasta. Paljon näkee äitejä jotka ovat selkeästi itsestään unohtaneet huolehtia.

Ihan jo oman jaksamisenkin vuoksi on hyvä irrottautua tunniksikin ja vauva ei rikki mene.

Lapsella on KAKSI vanhempaa hoitamassa, miksi sen pitäisi olla yksin ap:n harteilla?

Perustelehan miksi äiti ei saisi ottaa hengähdystaukoa vauvan hoidosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania lapsenomaisia ihmisiä, joten sellaiset ihmiset myös pärjäävät paremmin vauvojenkin kanssa, kun henkinen ikäero on pienempi, kuin kovettunut-sieluisilla miehillä.

Vierailija
24/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaunulenkit ole kovin rentouttavia kun mummot pysäyttelee yhtenään ja lenkki keskeytyy koko ajan eikä kunnon sykkeitä saa nostettua jotta lenkistä saisi jotain irti.

En siis ole rakastava äiti enkä lumoutunut lapsestani kun haluan välillä vetää henkeä ja ottaa omaa aikaa edes tunnin koiralenkin ajan yksin?

Olen siis itsekäs kun haluan peseytyäkin ilman että olisi tuli persiin alla koko ajan. Ei ihme että paskasen näkösiä äitejä näkee kun eivät peseydy koska vauva...

Minun vauvan kanssa kaikki yöt, herään 2-3 kertaa yössä, mies on kerran ja kun vauva ei syönyt viidessä minuutissa joten suuttui ja luovutti. Minä olen vauvassa kiinni 24/7 jatkuvasti joten olisi vähintään kohtuullista edes tunniksi irrottautua sinne lenkkipolulle mutta tiedän että jo minuutissa kotona on katastrofi päällä :(

Ap

Vierailija
25/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli itsestäänselvää että hoidan vauvan. Mies käy työssä. Enkä vienyt tarhaan kun vasta n 3,5 v ja silloinkaan ei aina.

Vierailija
26/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoituksen puutetta. Älä ryntää aina heti apuun. Kyllä routa opettaa.

Vierailija
27/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli itsestäänselvää että hoidan vauvan. Mies käy työssä. Enkä vienyt tarhaan kun vasta n 3,5 v ja silloinkaan ei aina.

Työ ei ole syy miksei voi vaimolle antaa tunnin vapaata iltaisin ja hoitaa vauvaa sen aikaa. Hoitaahan äiditkin töiden jälkeen ja jotkut jopa useammankin tenavan.

Vierailija
28/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa edes vauvaryhmän juttujakaan luettua rauhassa. Ihan kun ei mitään omaa saisi olla ollenkaan. Perse puuduksissa syötän muksua jo toista tuntia

Ap

Olet ymmärtänyt tehtäväsi väärin. Et ole tutti, niitä saa kaupasta. 

Olen tutti- ja pullopidike 24/7.....

Ap

Vierailija
29/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytys vielä tyydyttää miehen tarpeet mutta minun ei oteta ikinä huomioon. Seksi ei jaksa kiinnostaa enää kuten ennen ja alkanut jo hermoon ottamaan jatkuva suikkarivonkaaminen, tässäkään ei vastapalvelusta ikinä saa joten kiinnostus on 0 -.-

Ap

Vierailija
30/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia aina haukutaan ja nainen on kumminkin aina se vastuullisempi vanhempi joka huolehtii aivan kaikesta. Myös siitä että mies saa ruuan nenän eteen töiden jälkeen. Sitten haukutaan lihonnutta puolisoa piilovittuilun muodossa kun itse ei viitsitä lapsia sen vertaa hoitaa että vaimo pääsisi harrastamaan jotain itsensä vuoksi.

Vierailija
31/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muu auta, kuin jättää mies lapsen kanssa ja lähteä lenkille. Anna miehen hoitaa lasta yksin, äläkä puutu siihen.

Vierailija
32/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies havahtuu vasta sitten jotain tekemään itsekin kun ärähtää ja kunnolla. Muuten ei vain tajua mistään mitään. Turhauttaa suuttua joka kerta

Vierailija
33/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oikein tiedä, miten pikkuvauvan kanssa pitäisi olla. Hän osallistuu mielellään vauvan hoitoon, mutta vauva alkaa usein itkeä jo sillä aikaa kun olen suihkussa eikä mies oikein osaa tyynnyttää. Miehelle on tullut ajatus että vauva itkee kuitenkin, eikä sitten kamalasti edes yritä rauhoittaa, heiluttaa vaan lelua nenän edessä (vauva 3 kk).

Haluaisin tietää, miten muuttaa asiaa ilman että alan päsmäröidä. Jos vaan jätän miehen vauvan kanssa niin vauva itkee.

Vierailija
34/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva herää ja huutaa. Sitten kuuluu miehen suusta:

"Se huutaa. Voitko tehdä asialle jotain?"

Ihan kun ei itse voi tehdä asialle mitään.

Vierailija
35/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei oikein tiedä, miten pikkuvauvan kanssa pitäisi olla. Hän osallistuu mielellään vauvan hoitoon, mutta vauva alkaa usein itkeä jo sillä aikaa kun olen suihkussa eikä mies oikein osaa tyynnyttää. Miehelle on tullut ajatus että vauva itkee kuitenkin, eikä sitten kamalasti edes yritä rauhoittaa, heiluttaa vaan lelua nenän edessä (vauva 3 kk).

Haluaisin tietää, miten muuttaa asiaa ilman että alan päsmäröidä. Jos vaan jätän miehen vauvan kanssa niin vauva itkee.

Sama meillä. Vauva tosin 1 kk ikäinen pulloruokinnalla että mieskin voisi syöttää

Vierailija
36/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pakeni vessaan ja multa keskeytyi aamukahvi taas.

Ap

Vierailija
37/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryntäät heti hätiin jos mies sitä vaatii? Purkaako se vihaansa vauvaan jos et tule? Jos näin, niin ongelma on vakavampi. Jos ei, niin mikset vaan lähde sinne lenkille ja anna äijän ruikuttaa, kyllä se lopulta tajuaa että itse on pärjättävä.

Oma mies alkoi vähän lipsumaan samaan suuntaan. Siihen ei oikein auttanut kuin vaan kylmästi jättää vauva miehelle ja lähteä itse vaikka sinne koiralenkille. Kyllä ne aina hengissä oli kumpikin kun takaisin tuli. Saatoin myös viedä vauvan miehelle ja sanoa että tuntiin ette häiritse, menin makkariin kuuntelemaan musiikkia kuulokkeilla ja lukemaan lehteä.

Monesti joutui muistuttamaan mitä yhdessä sovittiin kun lapsesta vasta puhuttiin.

Nykyään mies on varmempi lapsen kanssa, ei enää tarvitse ns. Tuputtaa, ymmärtää itsekin.

Vierailija
38/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa yhtä paljon ja hyvin kuin minäkin, ja käy töissä. Itsepä olet prinssisi valinnut.

Vierailija
39/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta sitä että vauva on yhdessä tehty. Minulta ei tullut maitoa joten menin kurssille kun lapsi oli 3kk vanha. Kävin 2 kertaa viikossa 3 tunnin ajan kursseilla. Mies ekan kerran kauhistuin, meni anopille. Tokalla kerralla meni parhaan kaverin luo. Kolmannella sanoi kyllä me pojat pärjätään ja jäi kotiin.

Vierailija
40/88 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee myös sitä että vähänkin kun vauva kitisee niin lykkää sen mulle. Kaupassakin.

Ap