Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaa jöpöttää - keksikää. mulle mukavaa ajateltavaa

Vierailija
19.01.2018 |

O:-]

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. Väyrynen. Jo luulis loppuvan.

Vierailija
2/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele

se riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkeautareinen nainen lähestyy sinua ja hieroo öljyttyjä lollojaan, lipsuttelee huuliaan ja sanoo: *ussi mua. Pyllistää ja levittää pakaransa, kostea p*llu ja peräaukko näkyvät kauniisti. Voi tehdä seuraavan siirtosi.

Vierailija
4/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele

se riittää

Erectio, ergo sum!

-ap

Vierailija
5/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen,

Vierailija
6/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen ja heti helpottaa. Toista tarvittaessa.

Vierailija
7/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkeautareinen nainen lähestyy sinua ja hieroo öljyttyjä lollojaan, lipsuttelee huuliaan ja sanoo: *ussi mua. Pyllistää ja levittää pakaransa, kostea p*llu ja peräaukko näkyvät kauniisti. Voi tehdä seuraavan siirtosi.

<3

Vierailija
8/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita airisto on mulla melarest. Tarvi kuin ajatella niin löystyy. Ihme kummitus joka oli varmaan seksy joskus ennen ajanlaskun alkua. Hyvin säilynyt muija ikäisekseen, se on pakko myöntää.

Toiset mitkä tehoaa laskevasti on muutamat työpaikan naiset. Se näyttää niin "hehkeeltä" kun viiden kilon makkara tungetaan kolmen kilon suoleen. Liian tiukat vaatteet tursottaa silleen vähemmän kivasti. Hitto pieni ylipaino ei näytä pahalta jos en kanssa pukeutuu sopiviin vaatteisiin

Vierailija
9/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti nakista!

Vierailija
10/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka, vaalit ja Merja Kyllönen.

Vierailija
11/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa eräästä ystävästäni Imatralta kenen suurinta herkkua on sellaisen miehen uloste kuka on juuri saanut kuulla kuolevansa 😍

Vierailija
12/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti Aira Samulinia tanssimassa vähissä vaatteissa edessäsi.

Vierailija
13/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenita airisto on mulla melarest. Tarvi kuin ajatella niin löystyy. Ihme kummitus joka oli varmaan seksy joskus ennen ajanlaskun alkua. Hyvin säilynyt muija ikäisekseen, se on pakko myöntää.

Toiset mitkä tehoaa laskevasti on muutamat työpaikan naiset. Se näyttää niin "hehkeeltä" kun viiden kilon makkara tungetaan kolmen kilon suoleen. Liian tiukat vaatteet tursottaa silleen vähemmän kivasti. Hitto pieni ylipaino ei näytä pahalta jos en kanssa pukeutuu sopiviin vaatteisiin

Meillä on kans yksi, joka on tiputtanut roimasti painoa, mutta lantiolla on edelleen leveyttä metri, kaikki muu on jo ihan normaalimitoissa. Siinä on jotain hyvin koomista, jota korostetaan makkarankuorilla. En tiennyt moisen olevan edes mahdollista.

Vierailija
14/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kans yksi, joka on tiputtanut roimasti painoa, mutta lantiolla on edelleen leveyttä metri, kaikki muu on jo ihan normaalimitoissa. Siinä on jotain hyvin koomista, jota korostetaan makkarankuorilla. En tiennyt moisen olevan edes mahdollista.

Ei ole varmaan oikein sopiva keskustelunaihe kahvitauolle, että ootteko muuten kuulleet että tosi monet käy nykyään poistamassa laihdutuksen jälkeen ylijäänyttä löysää nahkaa joko yksityisellä tai jopa julkisella? Hmm. Oisko kuvia ko. tapauksesta :-D

Vierailija
15/18 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele keskiverto av-mammaa

AJATTELE KESKIVERTO AV-MAMMAA

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/beebeeannejuttu_2109JID_bb.jpg

Vierailija
17/18 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele hyväkroppaisia timmejä miehiä, vaikka en usko tosiaan että se sinun tapauksessasi auttaa.

Vierailija
18/18 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se peräaukon kosteus sellaista aavistuksen rusehtavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi