Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia HERBALIFEn tuotteista? Laihduitko? Paraniko olosi muuten?

Vierailija
15.04.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä huuhaata tuo verkostomarkkinointi. Ne alullepanijat eli sen perustajat siinä rikastuvat, ei sen myyjä, jos ei sitten paina duunia nollatuloksella vuosia... epäilen koko juttua ja sen laihdutusvaikutusta... epäilyttävää.

Eiköhän sen laihdutuksen ja hyvän olon takana ole omat ruokavalio muutokset ja liikunta, ei mitkään ihmetuotteet...

Vierailija
2/3 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalife sisältää vain luonnon omia ainesosia (yrtit, kasvit jne.) ja vain hyvin minimaalisen osan synteettistä vitamiinia, eli ne on synteettisiä jotka on lain puitteissa mahdotonta toteuttaa luonnonmukaisina....

Herbalifellä on omat tarkoin säädellyt kasvatusplantaasit jotka ovat niillä saasteettomimmilla alueilla mitä nyt on mahdollista edes tältä pallolta löytää.

Herbalifen yrttien ja kasvien tarkastus ja puhdistusmenetelmä on patentoitu joten ei todellakaan ole ihan hepponen systeemi.

Herbalife ei siis ole mitään lääkettä vaan puhdasta ruokaa sellaisessa muodossa, että se puhdistaa suoliston ja imeytyy erittäin hyvin

Olen itse käyttänyt tuotetta kohta 9 vuotta, ja päässyt erittäin monesta vaivasta eroon jotka luulin olevan luonnollinen osa vanhenevan naisen elämässä.

Poika on 1v3kk ja on syönyt n 6kk lähtien 1 tl verran eli sen jälkeen kun aloiteltiin kiinteät niin samalla myös tämä. Neuvolan suosittelemaa synteettistä D-vitamiinia ei poika ole koskaan saanut.

Herbalifeä on myyty 25 vuotta 60 maassa.

En ole itse jälleenmyyjä vaikka tästä viestistä niin saattaisi päätelläkin, halusin vain kertoa että mikä lisäravinne on mahdollisimman luonnonmukainen =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat vaan aika hintavia ja hän kyllästyi käyttämään niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan