Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä on sisälämpötila kotona?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko sopiva?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämmityksessä jotain vikaa, joten olemme eläneet ilman lämmitystä jo puolitoista vuotta. Talvella toppatakit päällä sisällä, kun on niin kylmä. Mikä avuksi?

Vierailija
42/44 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuviulu kirjoitti:

Lämpötilakyselyihin pitäisi lisätä painoindeksikysely. Hoikat palelevat enemmän kuin lihavat.

Havaintojeni perusteella asia on toisin päin. Olen hoikka, mutta en laiha eli normaalivartaloinen mies (173/66), ja asunnossani oli tänään 19 astetta lämmintä, keittiössä hieman alle 17. Eikä minua palele siellä. Teen ulkotyötä ja paksuja työkavereita palelee, vaikka heillä on talvitakki yllään. Minun ei tarvitse sitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sopiva?

Niinkö? Vai että paljon meillä on sisälämpötila. En tiennytkään, että paljon on. No, sepäs onkin mukavaa, että sisälämpötila on "paljon". Miksi muuten otsikkosi väitelauseen lopussa on kysymysmerkki?

Ja eikö tuo varsinainen kysymyksesi kuuluisi olla "On sopiva?"?

Vierailija
44/44 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin talvella n. 15-16°C, mies pitää työhuoneessaan 19°C. Rakastan viileitä sisätiloja! En tarvitse sukkia ja lyhythihaisessa paidassa olen sisätiloissa vuodenajasta riippumatta. Kesällä makuuhuoneessa on viilentävä ilmastointi ja lukemat siellä 17°C.

Teen viikottain pitkiä lenkkejä (10-20 km) ja niiden jälkeen hetkellisesti tarvitsen lämpimämpää ylle, mutta se menee aika nopeasti ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi