Laitat miehellesi viestin : olen varmaan tulossa kipeäksi, palelee ja on huono olo.
Kommentit (54)
"En sitten uskallakaan tulla sinne tänään. Yritä parantua."
Ei asuta yhdessä eikä hän tartuntaa pelkää, mutta olen legendaarisen kiukkuinen koko maailmalle sairastuessani. :)
No sanoisi varmaan että onpa kurjaa. Thats it. Särkylääkettä löytyy kaapista ja osaan itse sitä ottaa. Jos pyydän käymään kaupassa ja tuomaan jotain,niin tuo mutta muuten ei. Ei flunssa ole niin ihmeellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
"Mene kotiin ja keitä teetä, ota ibuprofeenia ja koita nukkua. Mitä sä voisit syödä, haen kaupasta?"
Minkälaisia ongelmia sinulla on? Miksi miehesi täytyy ohjeistaa sinua kuin pikkulasta?
Vierailija kirjoitti:
"Aijaa höh."
Olen itse se mies.
Jos pitäisi valita mies (jonka kanssa vaikka pitäis mennä treffeille) näiden vastausten perusteella niin tämän valitsisin :) "Aijaa höh." Aaww. Söpö ja symppis vastaus muttei liian lässyttävä, sopivan ytimekäs.
Et sitten tartuta mua. Mä voin siis tehdä pari pitempää päivää kun lapset ei mee tarhaan.
Joo, no niin nyt se sitten tulee mullekin ja joudun olla töistä pois justiin kun ei pystyisi
Ihme ölisijöitä nuo teidän miehet. "Höh. Höh Höh."
Käyttääkö joku muka oikeasti tuollaista kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ok ja höh varmaan sanoisi.
Ja mitäpä muuta tuollaiseen nyt sitten muka vastaisikaan?
Sanoisiko se "Ok, höh" vai "Ok ja höh". Jälkimmäinen olisi aika 5/5.
Vierailija kirjoitti:
"Voi sua :( Haluutko että tuon kaupasta jotain hyvää? Kato joku hyvä leffa valmiiks, tuun pizzojen kanssa"
Menis kyllä kaikki seksuaalinen mielenkiinto miestä kohtaan joka kirjoittaisi noin naismaisesti. Hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaupasta suklaata.
Miehesi pyytää sua tuomaan kaupasta suklaata, vaikka olet kipeä? Miksi ei hae itse?
Hyi. Tämä ketju on ällöttävä. Aikuisia akkoja komennellaan ja ohjeistetaan kuin vähä-älyisiä. Toisaalta miehet vai ölähtelevät.
Vierailija kirjoitti:
no voi pikku höpönassua, pysy lämpimänä ja muista juoda :)
Hyi. Tuollaisesta lässyttämisestä olo vain pahenee.
Vastaan äitini puolesta, kun tuli tämä meidän höntti elämämme mieleen.Laittaisi viestin missä kertoisi itsekin olevansa kipeä ja niskaa, jalkoja ja päätä jne. kolottaa. Että flunssani on vaan pikku juttu hänen oireisiinsa verraten. Meillä olikin sääntö, että vaan kipeänä saa oikeasti huilata päivällä jos huilaat muuten niin se on laiskuutta. Hän kysyikin aina oletko kipeä jos päivällä torkuin. Itse saa kyllä torkkua vapaasti koska tahtoo. Sama kohtelu minulla aikoinaan, kun kotona asuin. Kerrankin olin lukenut yöllä kokeisiin ja ollut pitkän päivän koulussa ja sitten oli pakko levätä, mutta ei olisi kuulemma saanut. Koiraa viemme äitini kanssa kuumeessa kahdestaan, kun isälläni oli vähän yskää niin ei voinut ulos mennä. Se viimeinen joulu jonka kotona vietin oli juuri tuollainen. Isä raivosi meille ja me olimme kovassa kuumeessa. Koira oli vielä satuttanut tassunsa jota piti tarkasti hoitaa ja raivosi siitäkin, kun koiraa kyllä hyysätään mutta häntä ei. No, nyt saa asua yksin. Meni vähän aiheesta ohi, mutta meillä oli rikos sairastaa paitsi hänellä. Mieluummin sitä sitten pystyssä pysyi viimeiseen asti niin sai olla ilman kuittailuja ja sitten kun taju vasta meinasi lähteä niin salaa lepäämään. Vielä nykyäänkin osaan arvostaa sitä, että voin levätä milloin haluan. Äitini sitä ei ole vielä oppinut ja kun hänen luonaan käyn niin aina voivottaa, että nyt on pakko levätä, mutta kuitenkin kokee siitä huonoa omatuntoa.
Pitäisikö sitä kaikkiin pikkuviesteihin vastata kaunopuheisella pitkällä tekstillä?