Laitat miehellesi viestin : olen varmaan tulossa kipeäksi, palelee ja on huono olo.
Kommentit (54)
Voi voi. Oliko sulla muuta asiaa?
Vastaisin että jaaha. Ite löhettäisin tekstarin, että flunssa iski, lähen himaan.
"Ai jaa, mulla tuntuu kun ois pipuun tulossa herpu"
Kuka tuollaisia ilmoittaa viestillä tai ylipäätään? :D Ihan turhaa. Sitten kun sairastuu, hakee vaikka saikkua. Ja yrittää toki olla tartuttamatta miestä.
Minkä ihmeen takia lähettäisin tuollaisen viestin? Ehtii sen kertoa sitten kun töiden jälkeen nähdään. No en kyllä muutenkaan ymmärrä miksi jotkut lähettelee pitkin päivää viestejä vaikkei ole mitään oikeaa asiaa.
"Mulla kans. Ja lisäksi pää kipeä ja jalka kipeä. Sormeenkin sattuu. Käytkö kaupassa tullessas? Ja hae lapset, vaik on mun vuoro, mä en pysty, on niin heikko olo, varmaan kuumetta."
En mä ikinä laittaisi tollasta viestiä, kertoisin sitten kun se tulee kotiin. Ei se mitenkään ihmeellisesti reagoisi enkä sitä odottakaan, ei nyt joku flunssa ole niin suuri asia. Mutta kyllä se käyttäisi koirani ulkona mun puolesta ja kävisi hakemassa mulle lääkettä/mitä pyytäisinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia lähettäisin tuollaisen viestin? Ehtii sen kertoa sitten kun töiden jälkeen nähdään. No en kyllä muutenkaan ymmärrä miksi jotkut lähettelee pitkin päivää viestejä vaikkei ole mitään oikeaa asiaa.
Tämä.
"Voi sua :( Haluutko että tuon kaupasta jotain hyvää? Kato joku hyvä leffa valmiiks, tuun pizzojen kanssa"
Vierailija kirjoitti:
no voi pikku höpönassua, pysy lämpimänä ja muista juoda :)
Hyi mitä lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
"Voi sua :( Haluutko että tuon kaupasta jotain hyvää? Kato joku hyvä leffa valmiiks, tuun pizzojen kanssa"
Eikö se elokuva olisi mukavampi katsoa yhdessä niitä pizzoja syöden?
Ok ja höh varmaan sanoisi.
Ja mitäpä muuta tuollaiseen nyt sitten muka vastaisikaan?
Luin näitä vähän läpi ja ainoa asia mikä tuli mieleen oli se, että ovatko nämä oikeasti asioita, joita miehenne sanoisivat vai asioita, joita te vain uskotte miehenne sanovan.. xD
Vierailija kirjoitti:
"Höh. Juopa paljon teetä."
Onko miehesi Hessu Hopo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se elokuva olisi mukavampi katsoa yhdessä niitä pizzoja syöden?
Niin eli siis valitse joku elokuva valmiiksi, jonka voimme yhdessä sitten katsoa. Eikö muka ollut ihan selvästi sanottu..?
T. Ei alkuperäisen kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Ok ja höh varmaan sanoisi.
Ja mitäpä muuta tuollaiseen nyt sitten muka vastaisikaan?
"Ok ja höh"? Vaikuttaa kovin alkeelliselta. Seuruteletko luolamiehen kanssa?
Varmaan kysyisi tarvitsenko kaupasta tai apteekista jotakin.