Laitat miehellesi viestin : olen varmaan tulossa kipeäksi, palelee ja on huono olo.
Kommentit (54)
"Tuu kotiin töistä ja ole huomennakin pois."
no voi pikku höpönassua, pysy lämpimänä ja muista juoda :)
Riippuu, olisinko töissä vai kotona. Jos kotona, niin "käskisi" menemään sänkyyn lepäämään ja lähettäisi lentosuukkoja. Ja toteaisi, että hän käy kaupassa, tekee ruoan ja tuo sen sitten sänkyyn, kun tulee töistä.
Jos olisin töissä, niin varmaan kysyisi, pärjäänkö loppupäivän vai pitäisikö soittaa pomolle ja pyytää vapaata. Yrittäisi varmaan saada minut kotiin lepäämään, minä vain en ikinä kesken päivän viitsi töistä lähteä, jos vielä henki pihisee.
"Mene kotiin ja keitä teetä, ota ibuprofeenia ja koita nukkua. Mitä sä voisit syödä, haen kaupasta?"
Mies sanoisi että hoidan ja hellin sua illalla 😍
Mitä tohon muka voisi sanoa?
No vaikka "hae saikkua"
Voi sua<3 Toivottavasti menis ohi.
Kehottaisi lepäämään viltin alle ja mittaamaan kuumeen ja olemaan relasti, hän hoitaa kaiken ja tulee tsekkaamaan, miten voin. Kysyisi myös, haluaisinko finrexiniä tai jotain vastaavaa.
Kysyisi varmaan: "kai käyt kuitenkin kaupassa ennen kotiin menoa, ja laitat ruuan valmiiksi?"
Yleensä naiselta tulee tämänkaltainen viesti edellisenä iltana tai viimeistään sen päivän aamuna, jolloin miehellä on pitkään etukäteen suunniteltu ”poikien ilta”.
Ukko35 kirjoitti:
Yleensä naiselta tulee tämänkaltainen viesti edellisenä iltana tai viimeistään sen päivän aamuna, jolloin miehellä on pitkään etukäteen suunniteltu ”poikien ilta”.
Entä sitten?
Vastaa "otat saikkuu!"
Tietää etten ikinä.tahtoisi ja koittaa tsempata huiliin
Lupaisi varmaan huomenna viedä minun puolestani koiran lenkille.