Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pääsiäisen ratoksi;Onko puolisosi sukulaisilla outoja tapoja

Vierailija
14.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopi se sitten muuhun keskusteluun tai ei. Hänelle se vaan on niin tärkeää tuoda esiin se asia. Jos hänelle soittaa, usein hän sanoo, ettei nyt halua puhua, kun pukamat ovat taas kipeitä. Ja jos on jonnekin lähdössä, sanoo yleensä, että lähden jos persaus kestää.

Ja nämä kuuluisat pukamat ovat myös anoppini puheissa usein, etenkin ruokapöydässä :(

Vierailija
2/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v lapsellaankin on kaikissa vaatteissaan oma nimensä, vaikkei ole edes koskaan ollut missään hoidossa. Myös puklurätit on nimikoitu.

Ärsytti, kun lapseni lainasivat heille jotain leluja, niin eikös ollut niihinkin kirjoitettu minun lasten nimet...

Luulen, että on rakastunut omaan käsialaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ennen vessaan menoa mitä on syönyt ja mitä sieltä peräpäästä tulee pois.

hänellä on myös tapana laittaa käsi paidan sisään ja hipelöidä omia rintakarvojaan.

Vierailija
4/5 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1v lapsellaankin on kaikissa vaatteissaan oma nimensä, vaikkei ole edes koskaan ollut missään hoidossa. Myös puklurätit on nimikoitu.

Ärsytti, kun lapseni lainasivat heille jotain leluja, niin eikös ollut niihinkin kirjoitettu minun lasten nimet...

Luulen, että on rakastunut omaan käsialaansa.

Eli kirjoitti sinun lastesi nimet leluihin että muistaa että ne on teiltä lainassa. Ja osaa sitten teille palauttaa oikeat lelut.

Vierailija
5/5 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhlita joulua, pääsiäistä, synttäreitä, mitään, eikä syynä ole mikään uskonto, vaan joku sellainen " ihan turhaa kaikki" -asenne. " Ei siitä hyödy kun kauppiaat" , " mitä sitä turhaan..." , " typerää teeskentelyä!" jne.

Tässä on jotenkin valtava ero omaan perheeseeni, jossa juhlittiin kaikkea mahdollista, mistä vaan keksittiin juhlimisen aihetta, ja innolla suunniteltiin ruokalistat ja katettiin pitkä pöytä ulos (kesäisin siis) ja koskaan ei tullut mieleen, että olisi jotenkin turhaa tehdä jotakin kivaa yhdessä ihan vaan sen itsensä vuoksi.

Olisi niitä kummia tapoja enemmänkin toki. En jaksa enää koettaa ymmärtää niitä ihmisiä - ja yritetty on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän