Millainen tukkanne on, jos se vain harjataan pesun jälkeen eikä laiteta mitenkään?
Mulla ohuet päätä myöten menevät hiukset. Kun naamakin on pyöreä niin näky on karmea.
Kommentit (12)
Omistan juuri tuollaisen kuvailemasi hiuslaadun ja jokapäivä pitäää laittaa tukka , jotta se olisi edes inhimillinen. En todellakaan voi lähteä mihinkään suoraan suihkun jälkeen tai sitten vedän pipon päähän. ;)
Ei tarvi pesun jälkeen edes harjata. Ovat niin suorat ja sileät, että takkuja ei ole. Suoristuvat itsekseen.
Vierailija:
Ei tarvi pesun jälkeen edes harjata. Ovat niin suorat ja sileät, että takkuja ei ole. Suoristuvat itsekseen.
Mietin juuri, että en ole kammannut poikani hiuksia vuosikausiin. Hiukset ovat yhtä suorat ja jäykät kuin minulla ja kun hiukset pidetään lyhyenä, niin niille ei todellakaan tarvitse tehdä yhtään mitään.
Puolipitkä ja hieman luonnonkiharainen. Punaisen ruskea, kiiltävä.
Ovat lähes saman näköset kuin jos laitan oikein föönilla ja aineiden kanssa. Kätevää.
kuin tuolla sport -mainoksen naisella. pitää vähän laittaa joka aamu... mutta on helppoa ja nopeaa.
Mun kampaaja haukkuu mut aina siitä että mulla on aina hiukset kiinni, joko letillä tai ponnarilla. Kun ovat luonnostaan niin tuuheat niin mun pitäisi pitää auki, kun ei tarvitse nähdä vaivaa siihen että ne näyttäisi hyvältä. Mä vaan en osaa olla hiukset auki, ne on kokoajan tiellä
Jos en tekisi mitään (=en föönaisi ja ilmakihartimella vääntelisi) niin tukka olisi ihan kaaaaamea! Olen punakka pallonaama ja sellaisessa tukassa seppo räty...
aivan hirveät. ohuehkot, suorat, liukkaat, ja vanhaa permanenttia latvoissa... järkyttävät ilman laittamista!
Aivan karmeat ovat, jollen laita muotovaahtoa, vähän kiharra ja sitten tupeeraa, olen limanuljaska ilman hiusten " laittoa" .
JOtka kihartuu luonnostaan. On siis sellainen pehko josta sojottaa yks suortuva sinne ja toinen tänne. Suoristusrauta pitää ottaa kehiin jos meinaa hiuksia auki pitää. Tai sitten hiukset kiinni!
MUtta kyllä on myös melko littanat.. En tosin ikinä laita niitä mitenkään vaikka ehkä pitäisi..
Gmm... Tästä lähtien ulosmennessä taidan kokeilla pientä tupeerausta päältä.