Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin kihloihin ja äitini reaktio hämmästyttää >:(

Vierailija
18.01.2018 |

Menin kihloihin ja kerroin siitä innoissani äidilleni. Äitini ei reagoinut iloisesti ja onnitellut kuten odotin. Vaan katsoi minua tuimasti ja alkoi syyllistää minua että olisin pakottanut mieheni kanssani kihloihin!! Tämän päätelmän hän teki siltä pohjalta että oli kuullut meidän riidelleen muutamaa päivää aikaisemmin. Kaikki parit riitelee. Eihän se nyt tähän mitenkään liity.

On arvoton olo :( Ajatteleeko äitini todella että olen niin arvoton ettei kukaan mun kanssa nyt vapaaehtoisesti kihlautuis. Että sen on pakko olla pakotettuna.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin huono itsetunto ja äitini ei mitenkään auttanut asiaa. Oisin toivonu tukee elämänvalinnalleni.

Ap

Vierailija
2/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Milloin häät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko äiti kateellinen tai pelkää sinun menettämistäsi? Tai suhtautuuko hän kaikkeen yhtä negatiivisesti, vaiko vain sinuun? Onko hän niitä ihmisiä, jotka eivät pidä puoliaan ja katkeroituvat marttyyreiksi, kun on kaikkensa pitänyt antaa ilman kiitosta? Eli kokeeko hän sinun imeneen itsestään mehut, ja syyttää sinua yleisimuriksi?

Pystytkö kysymään häneltä, mikä vaivaa ja miksi hän noin vaikuttaisi ajattelevan? Jos et, niin miksi?

Vierailija
4/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi palvelus, älä ikinä enää odota äitisi hyväksyntää mihinkään asiaan. Joudut vain pettymään. Tästä lähtien ole tarkkana, mitä/ miten hänelle kerrot, vai kerrotko ollenkaan. Voit tietysti heittää sivulauseessa, että "Häät on ensiviikolla, laitan tekstarilla ajan ja paikan. Tervetuloa, jos huvittaa."

Oma äitini on samanlainen, tuomitseva lannistaja. Itse olen tarkkana puheissani ja miten kerron asioistani. Se helpottaa elämää/ kanssakäymistä huomattavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme