Lue keskustelun säännöt.
Vanhemmat veivät tietokoneen. Mielestäni asia ei ole okei, mitään tehtävissä?
18.01.2018 |
Vanhemmat siis veivät tietokoneeni pois, koska heidän mielestään pelaan liikaa. Kuskasivat sen mummon luokse monen sadan kilometrin päähän.
Itse koen asian täysin epäreiluna, sillä hoidin koulun ihan hyvin. Ostin koneen kesätyö- ja syntymäpäivälahjarahoilla, joten kone on tosiaan minun, ei heidän koneensa jota lainaan. Minulla on siitä kuitit sun muut tallella.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mielestäni elä mitenkään erityisen sotkuisesti. Imuroin kyllä huoneeni säännöllisesti. Ja mitä ihmissuhteisiin tulee, yritin kyllä. Yritin oikeasti, mutta päädyin sosiaaliseksi hylkiöksi. Pelit nimenomaan vapauttavat minut sikäli, että koska saan niistä sisältöä elämääni, en tarvitse muita ihmisiä. Vietin jokin vuosi sitten paljon aikaa surressani muiden ihmisten mielipiteitä minusta. Enää minun ei tarvitse ajatella heidän mielipiteitään. Tämä ei tietenkään tarkoita että alkaisin kusipääksi, vaan vain sitä, että minun ei tarvitse mielistellä ihmisiä vain jotta saisin heidän hyväksyntäänsä. Entisaikaan yhteisöstä pois heitto oli kuolemantuomio, siksi ihmiset pelkäävät sitä vieläkin niin paljon, vaikka ei tarvitsisi. Kavereista on toki iloa, mutta jos en saanut niitä olemalla normaalisti niin antaa olla. Kun ne nauravat minulle, niin minä nauran mielessäni takaisin, koska sillä ei ole väliä. Mutta vain, jos voin täyttää elämäni jollain muulla. -AP