Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä pyysi hakemaan "normaaleja ob tampooneita"

Vierailija
18.01.2018 |

Samalla kun käyn kaupassa. Okei ei ongelmaa, tottakai haen. Mut nyt tarvitsen apua nopeasti. :D mitä nämä pisarat tarkoittaa? Otanko noita pumpulituppoja vai tuollaisia missä on tuollainen muovinen tötterö?

En halua herättää tyttöystävää kysyäkseni häneltä, oli tosi kipeä kun lähdin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota molempia varmuuden vuoksi. Kolme pisaraa on normaali.

Vierailija
2/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pari erilaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😊 Oletan että tarkoittaa ilman asetinta jos pyysi normaaleja. Ja kolme pisaraa on se perus. Voit myös kysyä myyjältä apua.

Vierailija
4/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta heti. Yhtä toivoton tehtävä kuin tuoda kaupasta tavallista juustoa. Mistä sitä tietää mikä kenstäkin on tavallista. Jos viet jonku omasta mielestä tavallisen juuston, niin se on aina väärää.

Pyydä lähettämään tuotteesta tarkka nimi ja mielellään vielä kuva ja ENA koodi.

Vierailija
5/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi pakettia ob normal tampooneita, tötteröllä ja ilman. Ja suklaata jos meni kauheesti pieleen niin lohduttaa vähän. Ap

Vierailija
6/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tarkoittaa sitä vuodon määrää ( pisarat kuvaa ) Jos ei erikseen mainitse asetintamponeja niin ilman tötteröä.

Vierailija
7/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun tyttöystävä arvostaa sua. Oot ihana.

Vierailija
8/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaksi pakettia ob normal tampooneita, tötteröllä ja ilman. Ja suklaata jos meni kauheesti pieleen niin lohduttaa vähän. Ap

Voi jösses, mikä tossu...

Vierailija
9/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suinkaan. Rakastunut vain. Haluan että rakkaallani on hyvä olla. Hän myös passaa minua jos olen vaikka kipeä. Ap

Vierailija
10/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet! Jatka samaan malliin.

Mä olen nainen, enkä tajua näitä tamponijuttuja, joten tytär laittaa aina kuvia mulle tuotteista, joita haluaa.

Vierailija
11/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole idiootti hiljaa.

ohis

Vierailija
12/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jösses kuin hauras maskuliinisuus tällä kommentoijalla. Latentti hoomoilanen? Et varmaan  kehtaa ees ostaa kortsuja.

Ap:lle papukaijamerkki tyttöystävän  huomioimisesta.

Vierailija
13/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, mä kyllä ostan ihan itte intiimihygieniatuotteet, miten joku kehtaa vielä uutukaisen miesystävän laittaa tuppiostoksille...yäk...

Vierailija
14/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se joillakin miehuus pienestä kiinni.

Vierailija
15/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pistää minut usein ostamaan itselle näitä terveystuotteita. Ihmettele aina että alkaako ne menkat aina joka kuukausi ihan yllätyksenä, kun ei yhtään voisi olla varautunut. Kiusottelen häntä aina samalla typerällä vitsillä, että ne pisarat merkitsee varmaankin tavaran kokoa.. 

Vierailija
16/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, mä kyllä ostan ihan itte intiimihygieniatuotteet, miten joku kehtaa vielä uutukaisen miesystävän laittaa tuppiostoksille...yäk...

No vaikka sillä tavalla kehtaa, että normaalit asiat (kuten kuukautiset) eivät ole nolostelun arvoinen asia.

Vierailija
17/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun käyn kaupassa. Okei ei ongelmaa, tottakai haen. Mut nyt tarvitsen apua nopeasti. :D mitä nämä pisarat tarkoittaa? Otanko noita pumpulituppoja vai tuollaisia missä on tuollainen muovinen tötterö?

En halua herättää tyttöystävää kysyäkseni häneltä, oli tosi kipeä kun lähdin.

Noni et sitten jos jossain vaiheessa isäksi tytölle et ole ihan pihalla kuten eräässä vitsissä isä jolta tytär aina pyytää tamppoonirahaa ja kun isällä ei hajuakaan mitä maksaa saa tytär aina 50e. Äiti tietäisi paremmin :p

Vierailija
18/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana :). Toivottavasti tyttöystävä osaa arvostaa.

Vierailija
19/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on sen kummallisempaa kuin vaikka vessapaperin ostossa? Puhtaitahan ne on? Kyllä mä näin miehenä olen sen verran karski et tiedän että te vuodatte kerran kuukaudessa ja se sattuu teihin. Tiedän myös että käytte kakalla ja että muutenkin teillä on normaalit ruumiintoiminnot.

Ap

Vierailija
20/37 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jösses kuin hauras maskuliinisuus tällä kommentoijalla. Latentti hoomoilanen? Et varmaan  kehtaa ees ostaa kortsuja.

Ap:lle papukaijamerkki tyttöystävän  huomioimisesta.

Toivottavasti hauras maskuliinisuus kun nainen olen :D mutta kyllä olen aina osannut itse omat kuukautissuojani hankkia, ja en ikinä miestäni asialle laita. Ja en kyllä oikeasti edes usko että vaikka joku ukko tamppooni ostoksille menisi, seisoisi siellä vauva palstalla kysellen millaista pitäisi vaan jos niitä "ilkeää" jalona ritarina hakea ilkeää myös sydämensä valitulta kysyä millaisia on tarvis. Vai arveliko ap myös vaihtavansa tämän nukkuvan tamppoonin niin ei tarvitse rakkaan herätä siihekään hommaan?

8 joka ostanut myös niitä kortsuja kun niitä on joskus tarvinnut nuorempana.