Vierailija

seisoin mäen päällä ja varoitin alhaalla olevaa tilaa jossa oli hevosia ja lampaita.
Ne saatiin kaikki suojaan. Olin helpottunut.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Asia selvä: Tuo ennustaa Sipooseen muuttoa. Ne olivat Sibbo Vargarna.

Hevoset ja lampaat edustivat nykyistä asuinympäristöäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Untasi ei tarvitse edes tulkita, se on oikein selkeä ja valmiiksi pureksittu. Sinun pitää vain pohtia, minkä asian elämässäsi koet uhkaavaksi. Se voi olla ihminen tai asia tai jokin muutos.

Vierailija

Maatila on kotisi ja sinä olet paimen joka yrittää suojella kotiaan pahoilta susilta. Äänestyskopissa voit valita numeron 5.

Vierailija

Ehkä valvetilassa sinulla on jotain huolia tai ahdistusta jostain asioista, mutta tiedät kuitenkin, että asiat ovat kontrollissasi = Seisot mäen päällä, turvassa ja näet kaiken, ja asiat vielä jopa päättyivät hyvin.

Tai ehkä vain olet eläinrakas ja uneksit eläinten auttamisesta. Kuka tietää.

Vierailija

No ei susi sinänsä tarkoita mitään. Se riippuu aivan siitä miten sä koet sudet, ihan sama mikä eläin siinä olisi ollut. Mutta unia tulkitaan sen perusteella mikä sun tämänhetkinen elämäntilanne on. Eli jos sulla on jotain stressiä ja murhetta jonkun asian kanssa, sä alitajuisesti uskot että selviät siitä. Koska unessakin jutut meni hyvin ja koit helpotusta. Unikirjat on hölynpölyä.

Hungy Like The Wolf

Alangon veljekset kokoavat uutta yhteistä bändiä, mutta sinä ja kaverisi ette halua liittyä siihen.

Vierailija

EU ja Suomen eliitti pyrkivät tuhoamaan Suomen ja Suomalaiset.
Pelastajiksi tulevat Isänmaalliset, jotka saavat vielä mamme pelastettua.

Vierailija

Se oli vain uni, ei sitä tarvi mitenkään tulkita.

Itse näin muutama yö sitten sellaista unta että olin talvella nuotiolla jäätyneen joen rannalla ja joen jäätä pitkin juoksi lauma susia ohitsemme. Unessa ensin ihastelin juoksevia susia, mutta sitten hetkeksi hätäännyin että missä koriamme ovat ja helpotuin kun ne olivat mökissä sisällä.

En tulkinnut unta mitenkään.

Vierailija

Huhtasaari ja Väyrynen lähestyivät suomen kansaa, mutta eivät onneksi saaneet vaaleissa kuin muutaman hassun prosentin äänistä ja valtakunnassa kaikki hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.