Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkittääkö jarrut kiertoa?

14.04.2006 |

0-ultra on keskiviikkona, mutta menkat ei vaan ole alkaneet. Normaalisti kiertoni on 24-26kp ja nyt mennään jo kp28... Viime ifv' ssä mulla oli alussa pillerit ja sen jäkeen tuli vuoto ihan normaalisti. Kuinkahan tässä käy..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jo kolme pv menkat myöhässä.

Jarruna Procren.

Aina päivälleen ollut 30pv mun kierto....

Ei siis hätää!

Vierailija
2/7 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kävi vuoden vaihteessa niin, että olinkin tullut luomuna raskaaksi jarrun jälkeen. e oli ihan kummaa, kun olemme yrittäneet saada pikkukakkosta, éikä se ollut onnistunut luomumenetelmillä, eikä kahdessa aikaisemmassa hoidossakaan, mutta niin vaan pärähti kaksi viivaa tikkuun jarrukierrolla.

Silloin keskustelin lääkärini kanssa ja hän totesi vain, että klinikalla on vuosittain useita/joitakin (=enemmän kuin yksi) asiakas, joka " raskautuu" jarrukierrolla, enkä nyt muista mitä kertoi syyksi, mutta siihen oli jokin selityskin.

Tosin itselleni tuli kyseisestä rakkaudesta keskenmeno (III), joten ilo loppui lyhyeen, mutta sitäpä vaan tässä lähdin kirjoittamaan, että kierron pitenemisen lisäksi voipi olla jotain muitakin menskujen viipymistä selittäviä tekiöitä... pidän peukkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se johtuu siitä, että sänkyni jo tuolla huutelee, että " etkö eukko tule, aamulla on aikainen nousu" . Joten pahoitteluni.

Ja esimerkiksi keskenmeno tuli raskaudesta, eikä rakkaudesta.. :)

Tosin itselleni tuli kyseisestä rakkaudesta keskenmeno (III),

Vierailija
4/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko jarru sama kuin sumut? Mulla olis pitänyt alkaa menkat tänään, mutta ei minkäänlaista oiretta, että olisivat alkamassa.

Vierailija
5/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin sekä sumut (suprecur) että jarrupistos (progren?) pidensivät kiertoa muutamalla päivällä. Jos viive on yli viikon, kannattaa tehdä varmuuden vuoksi raskaustesti sillä jotkut ovat tulleet ainakin sumujen aikana raskaaksi.

Vierailija
6/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti raskaus ei ole mahdollinen, kun ei ole nyt ollut mitään toimintaa.. Soitin sitten lääkärille ja kyllä tosiaan sumut voivat pidentää kiertoa reilustikin. Kunhan vaan alkavat ennen 0-ultraa.

Vierailija
7/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pidentyi kierto sitten 5 päivää, mutta tulihan se täti vihdoin viimein. Ja tuosta raskautumisesta vielä, kaikillahan ei jarru toimi eli keho jatkaa omaa hormoonitoimintaansa jarrusta huolimatta. Silloin tietysti voi tulla raskaaksi :-).