Syrjäytynyt opiskelijamies iloitsee. Jotkut on alkanut oma-aloitteisesti tervehtiä minua!
Ilmeisesti osa opiskeluporukasta valmistui vuodenvaihteessa ja osa joutuu uusimaan opiskelupiirinsä. Viimeksi hetki sitten ainakin kaksi naisopiskelijaa tervehti minua, toinen luennon jälkeen ja toinen bussissa kun olin matkalla kotiin.
En vain piruuttani tervehtinyt takaisin. Jos olen pärjännyt viimeiset kaksi ja puli vuotta ilman niitä niin pärjään jatkossakin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo ilahtua että kaveri tai opiskelukaverinsa ovat onnistuneet kasvamaan sen verran aikuisiksi että normaali aikuinen käytös alkaa onnistua, mutta ei. Koskeekin vain niitä opiskelukavereita.
Näsäviisaus paras viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo ilahtua että kaveri tai opiskelukaverinsa ovat onnistuneet kasvamaan sen verran aikuisiksi että normaali aikuinen käytös alkaa onnistua, mutta ei. Koskeekin vain niitä opiskelukavereita.
Näsäviisaus paras viisaus.
Parempi näsäviisaskin kuin tuollainen saapas. Mitä oikein ajattelit? Haluatko sinä pysyä syrjäytyneenä? Fakta on että olet creepy. Oletko miettinyt sitä ettei ihmiset tervehdi sinua koska olet pelottava ja he yrittävät vältellä kanssakäymistä kanssasi sen takia? Nyt voi olla että olet kuitenkin onnistunut jotenkin antamaan vähemmän pelottavan vaikutelman ja kun ihmiset reagoivat siihen positiivisesti, mitä teet? No tietysti meet vahvistamaan kaikki heidän ennakkoluulonsa. Jos et muuhun pysty niin mieti ees sitä että olet kohta työmarkkinoilla. Sinuna yrittäisin parantaa mainettani, en pahentaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päätit sitten kostaa. Kivat.
Niin minäkin kostaisin - ei ihmiset tajua muuten. Sitä saa mitä tilaa.
Tajua mitä? Että olet outo friikki? Kyllä minä luulen heidän jo tajunneen, mutta yrittivät olla ystävällisiä.
Teeskentelijöitä ja mukaystävällisiä. Ja koska jo tietävät että ”olen frikki”, kuten sinä asiat sadistina ilmaiset, niin eipä kiinnosta.
Ainoa sadistisesti käyttäytynyt olit nyt kyllä sinä, ihan itse. Olit ilkeä ihmiselle, joka yritti olla sinulle ystävällinen. Mitä ihmettä kuvittelet siitä seuraavan - että hän ensi kerralla tervehtii tosi ystävällisesti ja teeskentelemättömästi? Onko sinut oikeasti kasvatettu noin päin helvettiä, vai miksi olet noin pihalla? Oletko ollut vauvana sairaalassa ilman äitiä kuukausikaupalla vai miksi vihaat ihmisiä ja olet noin epäluuloinen?