Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aktiivimallia vastaan 2.2. 11.00, kaikki mukaan Senaatintorille

Vierailija
17.01.2018 |

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian kallista matkustaa. 

Tuo on tietysti monella tilanne. Olisi hienoa, jos Helsinkiin järjestettäisiin kimppakyytejä vaikka isommillakin autoilla.

Tietysti voisitte järjestää samanaikaisia mielenilmauksia kaikkialla Suomessa.

Vierailija
82/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea numero täysin mitättömästä muutoksesta.

Mitä oikein tarkoitat? Voisitko vähän avata. Mikä on mitätön muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse. Olen tienaamassa rahaa, josta sinunkin sohvallamakoilusi maksetaan.

Minä käytän siihen hyvin ansaitun vapaapäiväni, sillä asia on tärkeä.

Vierailija
84/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitte käyttää tuonkin ajan töiden etsimiseen.

Mulla on jo työ, mutta en kuvittele, että kenenkään suomalaisen työpaikka on turvattu. Huono tuuri voi käydä kenelle tahansa.

Vierailija
85/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo menkää. Tulen korkeatarkkuuskameran kanssa paikalle ja näppään kuvan, josta voi jälkikäteen tunnistaa kaikki työnvieroksujat ja varmistaa, ettei kukaan työnantaja erehdy milloinkaan palkkamaan ketään näistä vonkujista.

Itse palkkaisin mielelläni ihmisen, joka puolustaa oikeudenmukaisuutta.

Vierailija
86/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan. Minä tulen ottamaan kasvokuvia mahdollisimman monesta osallistujasta toimeksiantajani käyttöön.

Ihanko totta? Miksi Kokoomus haluaisi minun pärstääni ihailla?

Vierailija
87/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan. Minä tulen ottamaan kasvokuvia mahdollisimman monesta osallistujasta toimeksiantajani käyttöön.

Ihanko totta? Miksi Kokoomus haluaisi minun pärstääni ihailla?

:D Pitäisikö meidän päästää ne helpommalla ja lähettää kaikkien itsestämme kuva suoraan Kokoomuksen puoluetoimistolle.

Vierailija
88/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, nyt alkoi kiinnostaa... Mallitoimisto? Taidan olla kyllä jo vähän vanha, mutta kiitti kuitenkin.

Vierailija
89/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisitko itse työpaikkoja, joita ei ole? En ymmärrä sinun ajatusten juoksua.

Ainahan voi kysellä Vartiaiselta, löytyisikö häneltä niitä piilotyöpaikkoja ja yhteystietoja metsureita palkkaaviin firmoihin. Toivottavasti ihmiset tuhatmäärin innostuvat aiheesta. Ainakin sillä olisi työllistävä vaikutus, joutuis Juhana palkkaamaan pari sihteeriä lisää käymään tätä kirjeenvaihtoa. Ja näin Suomi nousuun!

Vierailija
90/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi järjestää sinne mielenosoitus paikalle myös allekirjoituspisteen missä voi allekirjoittaa tämän aktiivimalli ja vastustamaan kansalaisaloitteen niin luulisin että saataisiin sielläkin muutama tuhat nimeä lisää.

www.kansalaisaloite .fi/fi/aloite/2730

(Poista välilyönti)

Vierailija
91/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi järjestää sinne mielenosoitus paikalle myös allekirjoituspisteen missä voi allekirjoittaa tämän aktiivimalli ja vastustamaan kansalaisaloitteen niin luulisin että saataisiin sielläkin muutama tuhat nimeä lisää.

www.kansalaisaloite .fi/fi/aloite/2730

(Poista välilyönti)

Tämä on loistava idea!

Vierailija
92/115 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni osallistunut mielenosoitukseen, mutta nyt taidan tulla paikalle.

Ja työssäkäyvä ihminen olen, vaikka sillä ei pitäisi tässä olla mitään merkitystä. Ottaa päähän, kun aktiivimallin vastustajia mollataan laiskoiksi ja työtävieroksuviksi. En ole laiska, eikä myöskään suurin osa työttömistä ole laiskoja. On tarpeeksi rankkaa olla työtön, vaikka ei edes olisi taloudellisia huolia. Väheksyminen ja haukkuminen on viimeinen asia, mitä työtön kaipaa.

Vierailija
93/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ruuhkautua koko Helsingin keskusta-alue pahasti helmikuun toinen. Vaikea houkutella ketään mukaan, kun kaikki ovat jo tulossa.

Vierailija
94/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ruuhkautua koko Helsingin keskusta-alue pahasti helmikuun toinen. Vaikea houkutella ketään mukaan, kun kaikki ovat jo tulossa.

Kaikki, paitsi STTK ja Akava.

SAK vetäytyi aktiivimallin valmistelusta jo pari vuotta sitten, mitäpä köyhien asiat heille kuuluu. Nyt ollaan eturivissä, kun Rinne ja SDP on kusessa.

Vierailija
95/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAK vetäytyi aktiivimallin valmistelusta jo pari vuotta sitten, mitäpä köyhien asiat heille kuuluu. Nyt ollaan eturivissä, kun Rinne ja SDP on kusessa.

Minulle on ihan sama mitä liitot tappelevat keskenään, en ole edes jäsen. Minä lähden vastustamaan idioottimaisen hallituksen politiikkaa. Olen ihan varma että sieltä löytyy useampikin lippu myös minulle, jonka alla kävellä. 

Vierailija
96/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuninpankon ulinaa. Ei anna aihetta toimenpiteisiin.

Vierailija
97/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin jos asuisin pk-seudulla ja olisin hyväjalkainen.

Näyttäkäähän mieltä minunkin puolesta!! Ja meidän kaikkien jotka ei sinne pääse.

Vierailija
98/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menen! Olen työssäkäyvä, mutta 2.2. onnistuu työaikojen puitteissa.

Vierailija
99/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä liitot tappelevat keskenään, en ole edes jäsen. Minä lähden vastustamaan idioottimaisen hallituksen politiikkaa. Olen ihan varma että sieltä löytyy useampikin lippu myös minulle, jonka alla kävellä. 

Juuri näin! En tue, enkä tule tukemaan demareita tai ay-liikettä. Mutta aivan uskomattoman ylimielistä hallitusta, verorahojen tuhlaamista, byrokratian lisäämistä on mentävä vastustamaan.

Vierailija
100/115 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti menen! Olen työssäkäyvä, mutta 2.2. onnistuu työaikojen puitteissa.

Vai että ihan työssäkäyvä?? Me ei kuule haluta meidän miekkariin mitään elvistelijöitä. Mene vaan kääntämään sitä hampurilaispihviä.