Aktiivimallia vastaan 2.2. 11.00, kaikki mukaan Senaatintorille
https://www.facebook.com/events/163144374313101/?ti=as
Aika ja paikka varmistuneet!
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä aktiivimalli menee läpi, niin seuraava aktiivimalli suunnitelma on vielä pahempi, nimittäin karenssin antaminen rangaistukseksi jos et SAA aktivointityöpaikkaa vaikka kuinka yrittäisit.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/238693-seuraava-aktiivimalli-tekee-jo-…
Sitten haetaan samat rahat toimeentulotuesta. No biggie.
Sinne vaan. Minä tulen ottamaan kasvokuvia mahdollisimman monesta osallistujasta toimeksiantajani käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan. Minä tulen ottamaan kasvokuvia mahdollisimman monesta osallistujasta toimeksiantajani käyttöön.
Tästähän tulee kivaa. Mitäköhän meille sitten tapahtuu? Meitä ei hyväksytä Kokoomuksen jäseniksi?
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimalli rankaisee jos et saa yrityksistä huolimatta aktivointipaikkaa.
Niin sen kuuluukin. Sillä jos et työllisty olet satojentuhansien verorasite. Ohje: yritä enemmän, valita vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus jatkaa luotettavalla linjallaan. Hallituksen arvostelijat vaiennettava!
Hyvä asia, että etenee. Tule juhlimaan lain kumoamista kunnolla. Torilla tavataan!
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee. Mennään iloisella, mutta jäntevällä kapinamielellä näyttämään hallitukselle, mitä tarkoittaa selkäranka.
Ja nyt on hyvin aikaa houkutella mukaan myös epäröivät. Taidan juuri mennä rekrytoimaan pari tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sen kuuluukin. Sillä jos et työllisty olet satojentuhansien verorasite. Ohje: yritä enemmän, valita vähemmän.
Oikeat rasitteet taitavat olla miljardien yritystuet, jotka ovat vieläpå hyödyttömiä.
''Kaikkiaan valtio myöntää yritystukia neljä miljardia euroa vuosittain. Suomi jakaa siis tehottomia tukia karkeasti 3,6 miljardia euroa joka vuosi.''
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomi-jakaa-tehottomia-yritystukia-mi...
Kumma että köyhiltä pitää kuitenkin repiä, ja vanhusten hoitoon ei löydy muutamaa miljoonaa. Surullista että sinäkin olet aivopesty.
Vierailija kirjoitti:
En taida jaksaa. Jos lakko tulee, niin menen töihin siitäkin huolimatta.
Et muuten mene. Tällä kertaa onkin sellaset lakkovahdit joka työmaan portilla ja ovella, ettei ole rikkureilla mitään asiaa töihin.
Ei innosta demarien vaalikampanjointi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon että ketään kiinnostaa lapselliset juttusi?
Meinaatteko lahdata 60 000 ihmistä?
Mitä enemmän soitatte suutanne, sitä enemmän ihmisiä sinne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verorasite on firmat ja yksityiset jotka eivät veroja maksa.
Syytä niitä äläkä viattomia ihmisiä. Jos päässäsi mikään toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei innosta demarien vaalikampanjointi.
No en minä kyllä ole siellä demareiden lipun alla. Sinnehän mennään kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän tulee kivaa. Mitäköhän meille sitten tapahtuu? Meitä ei hyväksytä Kokoomuksen jäseniksi?
Joo, tervetuloa vaan ottamaan kuvia minusta, 56 vuotiaasta työttömästä naisesta. Työuraa takana 36vuotta. Annan mielelläni haastattelun myös ulkomaisille medioille. Kielitaitoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tervetuloa vaan ottamaan kuvia minusta, 56 vuotiaasta työttömästä naisesta. Työuraa takana 36vuotta. Annan mielelläni haastattelun myös ulkomaisille medioille. Kielitaitoa löytyy.
Hih, ei nyt oikein kokoomusnappuloiden pelottelut toimi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ketään mennä ja "lahdata". Kaikilla on sama ihmisarvo. Kuvatuista tehdään kuitenkin rekisteri, joka voi sulkea ovia työelämässä. Työnantajat haluavat motivoituneita tiimipelaajia eikä narisijoita jotka osaavat vain ulkoistaa ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ketään mennä ja "lahdata". Kaikilla on sama ihmisarvo. Kuvatuista tehdään kuitenkin rekisteri, joka voi sulkea ovia työelämässä. Työnantajat haluavat motivoituneita tiimipelaajia eikä narisijoita jotka osaavat vain ulkoistaa ongelmansa.
Motäköhän nämä hassuttelijat ovat? Pitkästyneitä peruskoululaisia? Aktiivimallin vastustajia, jotka haluavat nostaa taisteluintoa? Vai onko hallituspuolueilla oikeasti noin epätoivoinen hätä?
Ehkä Petterin kannattaisi käskeä nuoriso-osaston hillitä hölmöilyään. Vai onko puoluetoimiston viestintävastaava käyttämässä taas älyään?
Aika moni yrittäjä tuonne on myös halukas tulemaan, jos saavat työnsä soviteltua niin, että ehtivät.
Järjestävätkö sak:laiset siis työnseisauksen ja poistuvat työpaikoiltaan? Olisi kyllä vähintä, mitä nyt pitäisi tehdä. Harmi, että työnantajat kärsisivät, mutta ensi vaaleissa sitten viisaampi hallitus niin säästytään tämmöiseltä.