Poikaystävä sanoi että näytän idiootilta kun hymyilen aidosti, nyt peittelen jatkuvasti suutani hymyillessäni
Kommentti jäi niin ikävästi mieleen. Hän sanoi myös, että kun hänen kavereitaan on paikalla niin minun pitäisi ottaa vaan sellainen "pieni hymy" tarkoittaa suomennettuna sievää tekohymyä.
Olen huomannut että yritän olla hymyilemättä/nauramatta millekään ja peittelen suutani esim. kädellä/kaulaliinalla.
Olen ollut hymyni takia koulukiusattu yhdeksän vuotta ja kaikki kamalat muistot tulvahtivat yhtäkkiä taas mieleen. Olen kai yliherkkä tai jotain mutta tuli myös itkettyä tuolle kommentille sitten kun poikaystävä oli lähtenyt vaikka olen "jo" kohta 18-vuotias.
Miten pääsen asiasta yli?
Kommentit (15)
Poikaystäväsi on typerä keskenkasvuinen nulikka, pistä se pois luotasi kasvamaan ennenkuin tekee sinulle suurempaa vahinkoa.
Jos tämä on yhtään totta tai sinne päinkään, niin jätä hyvä ihminen tuollainen pas-kapää ajoissa!
Jep, luiskaan! Seuraavalla viikolla löytyy uusi, joka rakastaa luonnollista hymyäsi.
Vastaat, että poikaystäväsi näyttää idiootilta, kun avaa suunsa. Oikeasti, mi-tä vä-li-ä? Sua on kiusattu hymystä, poikaystäväsi sanoi idioottimaisen kommentin, ehkä hymysi ei ole nätti, mutta harvan oikeasti on, jos nauraa oikeasti hauskalle jutulle vedet silmissä, räät pitkin naamaa ja hampaat irvessä. Ei minulle ole koskaan tullut mieleen, että näytätpä idiootilta, jos nauretaan jollekin jutulle. Mutta entä jos näytätkin? Sinulla on hauskaa, joten so what? Hymyile entistä leveämmin. Täällä maailmassa on ihan turha ruveta miellyttämään muita tai kuuntelemaan muiden mielipiteitä. Poikaystäväsi voi sievistellä jatkossa yksin. Hymy korviin ja eteenpäin!
Laita se poitsu maailmalle ottamaan vähän kolhuja ja kasvamaan sen myötä. Voi olla, että tulee kierrosta takaisin ihan fiksunakin. Tosin sinä olet löytänyt sillä välin varmasti parempaa seuraa.
Mullakin näkyy ikenet ja takahampaat kuin hevosella kun hymyilen, pojallani samoin. Mutta arvaapa, me nauretaan ja mellastetaan kovasti. Ei haittaa yhtään, vaikka nauraessaan on vähemmän kaunis, tärkeintä on nauru ja ilo, se tunne, ei ulkonaiset asiat! Poikaystäväsi on kypsymätön, kun ei tuota tajua. Näytä näitä kommentteja hänelle, jospa hän osasi hävetä!
Ilkeä kommentti mitä ei tarvitse hyväksyä. Juttele asiasta poikakaverisi kanssa ja kerro hänelle, kuinka asia sinua vaivaa, ja että koit kommentin ilkeänä. Tässä kohtaa poikakaverisi voisi tarjota anteeksipyyntöä (kuten kuka tahansa normaali henkilö). Mikäli et sitä saa, pyydä sitä, ja sano hänelle että et voi pitää tällaisia kommentteja hyväksyttävinä.
Ei ole olemassa rumia hymyjä, persoonallisia kyllä ja se ei ole huono asia! Poikaystäväsi on ääliö
Mistä ihmeestä te näitä helmiä löydätte? Totuus on se, että jos jo tuossa iässä poikaystävä toimii tuolla tavalla, ei ole paljon vaihtoehtoja yhteisen tulevaisuuden suhteen. Sitä ei vaan ole!
17-vuotiaan tytön poikaystävän pitäisi olla silmittömän rakastunut, että olisi sokea ainakin kaikille tyttöystävänsä vioille.
Kai sinäkin tunnet sanonnan "rakkaus on sokea". Pätee ilmeisesti sinun suhteesi, mutta poikaystävälläsi taitaa olla joku muu syy seurustella sinun kanssasi kuin rakkaus.
Mihin tarvitaan enää vihamiehiä kun on tuollainen poikaystävä? Kyllä rakkaus on sitten ihana asia. Kannattaa ehdottomasti sitoutua tuohon kultakimpaleeseen. Osaa varmasti tukea tulevia lapsiakin, etteivät mokailee esimerkiksi hymyilemällä.
Varmaan alkaa esittää kohta muitakin vaatimuksia, pukeutumisen, hiusten laiton, niin ja 10 kiloakin voisit vielä laihduttaa...
Älä hukkaa aikaasi tuollaiseen hyypiöön. Etsi jostain poikkis, joka oikeasti hyväksyy sut. Ihan pelle koko jätkä.
AP, älä välitä tuollaisista kommenteista. Miehesi ja kiusaajasi ovat idiootteja. Kaikkien mielipiteet eivät ole minkään arvoisia joten ne voi varistaa päältä kuten roskat. :)
No niin, kaikki yhdessä kuorossa: Jätä se sika!