Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää taas mennä äänestämään, ajattelen että pitävät persuna

Vierailija
17.01.2018 |

ulkonäöltäni olen luultavasti persun karikatyyri. Yleensä mua aina myös pidetään tyhmänä, tai on ainakin pidetty, ennen kuin ihminen minuun tutustuu tai saa minusta jonkun sanan irti, siis ei äänestyspaikalla vaan muuten elämässä. Olen kai niin mörökölli olemukseltani, että ihmisille tulee sellanen reaktio että kaivauduin jostain kiven alta ja syön pikkulapsia päivälliseksi.
Kai tämä on vaan omassa päässäni oikeesti, mutta pitäsköhän sitä alkaa kantamaan jotain ehdokkaansa mainoslogoa selässä aina vaaliuurnilla, että tältä vainoharhaltani asian suhteen välttysin. Pukeutumista en ala vaihtamaan enkä tukkaa kammata.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menen simon elon kuvalla varustetulla paidalla äänestämään.

Älä mene. Sullehan nauraa kaikki.

ei se mitään. haluan että nauravat ja supisevat.

Vierailija
22/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kukaan huomaa.

Tottahan tämä on mitä sanot, mutta aina olen jonkun vaalitoimitsijan silmistä selvästi huomaavinani mitä se ajattelee "jaaha, siinä menee taas persuille ääni".

Kyllä, olen pipi, tiedän itekin. :)

Ymmärrän. Kamala ajatus. Minusta kuulemma arvaa, että äänestän Vihreitä, vaikka olen elämässäni muitakin äänestänyt. Silti hävetti, kun viime vaaleissa virkailija näki passistani, että olen syntynyt Lieksassa ja sanoi siitä. Teki mieli alkaa selittää, että en minä silti ole niitä, enkä vastuussa nyky-Lieksasta.

Mitäs Lieksassa?

Lieksahan oli joskus ihan mukavan kaupungin maineessa. Ja kaunistakin siellä on. Mutta kyllähän sillä aika rasistinen, umpioitunut maine nykyisin on ja persut ovat pärjänneet.

OK. Minäkin oon pikkukaupungista ja täällä edelleen, onneksi meillä ei persut juhli. Taitaa kunnanvaltuustossa olla 1kpl, sekin sellanen persumainen puupää ja naurun aihe juttuineen, mikä lie adolf luulee olevansa.

ap

Miksi ihmisille ylipäänsä pitää naureskella? En ymmärrä. Ennemminhän se on surullista, jos joku käyttäytyy tyhmästi ja on adolf-mainen. Minusta on typerää nauraa tällaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan omille lapsilleni, ettei kannata miettiä, mitä muut saattaisivat ajatella. Ensinnäkin, koska koskaan ei voi oikeasti eikä varsinkaan tarkalleen tietää, mitä toinen ajattelee. Toiseksi, vaikka arvaisikin oikein, sillä ei pitäisi olla merkitystä.

Siis vinkkini sinullekin: älä mieti mitä joku saattaa sinusta ajatella!

Arvaa olenko opetellu, kyllä se iän myötä jatkuvasti paranee. Melko välinpitämätön jo suuren osan aikaa siitä olenkin, mutta äänestystilanteessa tunnen että siinä jaetaan äänestäjät leireihin (vaikkei jaettais) ja että mut laiteaan väärään leiriin (vaikei laiteta).

Hehh.. Katotaan miten nyt taas käy kun äänestämään menen joku päivä, yritän keskittää ajatukset johonkin ihan muualle.. Mutta siinä on vaarana, että kirjotan äänestyslappuun jotain muuta kuin äänestysnumeron, kun aika hajamielinenkin olen.

ap

Vierailija
24/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kukaan huomaa.

Tottahan tämä on mitä sanot, mutta aina olen jonkun vaalitoimitsijan silmistä selvästi huomaavinani mitä se ajattelee "jaaha, siinä menee taas persuille ääni".

Kyllä, olen pipi, tiedän itekin. :)

Ymmärrän. Kamala ajatus. Minusta kuulemma arvaa, että äänestän Vihreitä, vaikka olen elämässäni muitakin äänestänyt. Silti hävetti, kun viime vaaleissa virkailija näki passistani, että olen syntynyt Lieksassa ja sanoi siitä. Teki mieli alkaa selittää, että en minä silti ole niitä, enkä vastuussa nyky-Lieksasta.

Mitäs Lieksassa?

Lieksahan oli joskus ihan mukavan kaupungin maineessa. Ja kaunistakin siellä on. Mutta kyllähän sillä aika rasistinen, umpioitunut maine nykyisin on ja persut ovat pärjänneet.

OK. Minäkin oon pikkukaupungista ja täällä edelleen, onneksi meillä ei persut juhli. Taitaa kunnanvaltuustossa olla 1kpl, sekin sellanen persumainen puupää ja naurun aihe juttuineen, mikä lie adolf luulee olevansa.

ap

Miksi ihmisille ylipäänsä pitää naureskella? En ymmärrä. Ennemminhän se on surullista, jos joku käyttäytyy tyhmästi ja on adolf-mainen. Minusta on typerää nauraa tällaiselle.

Älä pelkää, ei sille kukaan sananmukasesti naureskele tai sitä kai päin naamaa hauku, en ole ainakaan huomannut, vaikka en kyllä ole missään käynyt sitä kuuntelemassakaan tai edes ollut koko ihmisen kanssa missään samassa tilassa, olen vain vilkassut sen hölmöjä juttuja facebookista tutun vihjeestä joka sen oikeesti tuntee. Sen kanssa joskus naureskeltiin niitä.

Sielläkin näky olleen sille ihan hyväntahtosia kommentteja paikkakuntalaisilta, että "vai niin olet ajatellut "toni" " jne, tuskin sille valtuustossakaan ääneen nauretaan. Ei sitä missään kellarissa kiduteta, ole huoleti nyt siellä vaan. Hyvin tuntuu puksuttavan eteenpäin ja aatteenpaloa löytyy. :D

ap

Vierailija
25/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaiks

Vierailija
26/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa.

Vierailija
27/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on niin itseään täynnä, etteivät edes muita huomaa.

Vierailija
28/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalimainos vaatteissasi tai muissa asusteissasi et pääse äänestämään koska äänestyspaikalla ja sen välittömässä läheisyydessä ei saa olla ehdokkaiden vaalimainoksia.

Eikä yhtään ketään vaalivirkailijaa kiinnosta arvuutella, että ketä minkäkinnäköinen äänestäjä äänestää.

Terveisin vaalivirkailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän