Ahmimishäiriö palasi stressin myötä :(
Olin terve jo neljättä vuotta, mutta työstressin takia en ole päässyt joulun jälkeen ruotuun ollenkaan. Töihin paluu loman jälkeen on ollut yhtä syöpöttelyä.
Miten tästä pääsee taas normaalitilaan? En halua enää samaa kierrettä!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko stressi vielä? Siihen pitäisi ensin vaikuttaa, muuten on vaikea saada voimavarat riittämään oman hyvinvoinnin hoitoon. Täsmäsyöminen auttaa ahmimiseen.
Jatkuu. Stressi jatkuu. Tiedän, että säännöllinen syöminen estäisi ahmimiskohtauksia, mutta nyt pienikin heilahdus arjessa syöksee ahmimaan. Eilen sen laukaisi työpaikan kahvipöydällä ollut avoin konvehtirasia, kun kukaan ei ollut paikalla. Söin kaikki, ahdistuin ja ostin kotiin töiden jälkeen hirvittävät määrät kaikkia herkkuja :(
ap
Itselläni on myös haitallisia stressinkäsittely tapoja, mutta minä olen suosiolla tiputtautunut sairaspäivärahalle ja terapiaan. Muuten jos noita ei muuta niin ne palaa aina uudestaan. Ellei sitten onnistu elämään todella tasaista elämää jossa stressin saa pidettyä kurissa.
Jatkuuko stressi vielä? Siihen pitäisi ensin vaikuttaa, muuten on vaikea saada voimavarat riittämään oman hyvinvoinnin hoitoon. Täsmäsyöminen auttaa ahmimiseen.