Voisiko joku tarkistaa nopeasti äikän aineeni kirjoitus virheiden varalta, en halua palauttaa sitä opelle jos siinä on virheitä
Olen opiskelijana ammattikoulussa ja opiskelen kone- ja metallialalla jossa pyrin toisella vuodella pääsemään levyseppä hitsaaja alaa opiskelemaan. Koulu matkaan pitää varata noin tunti aikaa mutta se ei haittaa ollenkaan koska olen tottunut heräämään aikaisin. Valitsin kone- ja metallialan juuri levyseppä hitsaaja alan takia ja työllistymis mahdollisuuksien takia, ala on myös muutenkin kiinnostava ala ja mahdollistaa matkustelun ympäri maailmaa ja tämä mahdollistaisi tava ystäviäni ympäri maailmaa.
Minun kiinnostuksen aiheina koulun ulkopuolisista asioista ovat historia, valokuvaus, valtelu tuntemattomilla alueilla ystävien kanssa. Olen myös kiinnostunut opiskelemaan Romanian ja Venäjän kieliä koska suurin osa ystävistäni ovat Romanialaisia ja Venäläisiä. Jonkin verran minuun on tarttunut Romanialaisista kavereistani heidän kansanmielisyyttä että en pidä siitä että Romanialaisia sanotaan ja haukutaan mustalasiksi koska he eivät ole sitä ja mustalaset eivät edes ole Romanian alkuperäis kansaa toisin kuin Romanialaiset ovat.
Historia kiinnostaa koska kun tietää historian opetukset tietää mitä tulee tapahtumaan. Se myös auttaa välttämään tekemästä samoja möhläyksiä mitä historiassa on tapahtunut, sekä omassa henkilökohtaisessa sekä maailman historiassa.
Omalta luonteeltani olen avoin ja ystävällinen, pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta. Tapasin juuri viime viikolla netin kautta pari uutta ystävää netti sivun kautta joka mahdollistaa reppu matkailijoiden löytää henkilöitä yöpymään, näkemään nähtävyyksiä ja näkemään paikallista menoa. Sama sivusto toimii myös toisin päin se auttaa "isäntiä" löytämään henkilöitä ketkä juuri etsivät näitä paikkoja, yöpymis paikkoja ja oppaita. Itse tapasin 19.- 20.10.2017 tapasin kaksi vaihto-oppilasta jotka opiskelevat Ruotsissa Uppsalassa. Toinen heistä on Taiwanilainen ja toinen heistä on Hong Kongista. Meistä tuli heti ystäviä kun tapasimme ja olemme jo suunnittelemassa omaa matkaani heidän luokse mahdollisesti Uppsalaan tai myöhemmin Hong Kongiin tai/ja Taiwaniin. Odotan innolla tapaavani heidät uudelleen ja myös heidän omia ystäviään.
Kommentit (21)
Kertaa nyt ainakin pilkkusäännöt, yhdyssanat ja isojen alkukirjaimien käyttö kansalaisuuksista kirjoitettaessa.
Tee itse, niin opit parhaiten.
Ensimmäinen lause on aika huono.
"Opiskelen ammattikoulussa kone -ja metallialaa ja aion toisena opiskeluvuotena hakea opiskelemaan levyseppähitsaajaksi" olisi parempi.
Onko tää joku vitsi? Kirjoitusvirheitä teen minäkin mutta toivottavasti en noin paljoa.
Täydellinen. Yhdyssanat, sekä pilkut juuri oikein. Kannattaisiko harkita kirjailijan uraa?
Siis... asteikolla yhdestä viiteen, kuinka tosissasi olet nyt tämän aloituksesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tuoko se sun aineesi on?
Kyllä.
Ap
Tää on varmaan joku Ylis-haaste, katsotaan, moniko mamma on tarpeeksi hölmö ottamaan tämän todesta ja oikeasti antamaan neuvoja. Varmaan joku amisjonne kirjoittaakin tänne tosissaan helvetin paskan aineensa, jossa on kaikki mahdolliset kielioppivirheet. Älkää ruokkiko tätä.
Vierailija kirjoitti:
Siis... asteikolla yhdestä viiteen, kuinka tosissasi olet nyt tämän aloituksesi kanssa?
Täysin tosissani. Skippasin tänään äikän tunnit jotta saisin kirjoitettua aineen valmiiksi. Viimeistään huomenna se pitäis palauttaa. Muuten en pääse kurssista läpi.
Ap
Se on kone -ja metalliala, ei kone- ja metalliala.
Yhdyssanavirheitä on paljon. En jaksanut etsiä kaikkia mutta sanat koulumatka, työllistymismahdollisuudet, alkuperäiskansa, reppumatkalija ja yöpymispaikka on kirjoitettu tekstissäsi erikseen mikä on väärin. Kirjoita ne yhteen.
Kielet kirjoitetaan pienellä esim. romanian kieli ja venäjän kieli, samoin kansallisuussanat kuten romanialainen ja venäläinen.
No tuota kyllä sen äikän aineen idea on just se että otat ihan itse kielioppikirjan käteen ja opettelet kirjoittamaan. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan joku Ylis-haaste, katsotaan, moniko mamma on tarpeeksi hölmö ottamaan tämän todesta ja oikeasti antamaan neuvoja. Varmaan joku amisjonne kirjoittaakin tänne tosissaan helvetin paskan aineensa, jossa on kaikki mahdolliset kielioppivirheet. Älkää ruokkiko tätä.
Ei ole. Enkä mä ole mikään jonne vaan 22v aikuinen mies vaikka opiskelenkin nuorten puolella mikä on välillä aika rasittavaa. Mulla ei siis ole ennestään yhtään perus koulun jälkeistä amis tutkintoa käytynä loppuun.
Ap
Ihan huippu! :D Olisi mahtavaa olla äikän ope.
Koulumatkaan yhteen.
Kielet pienellä, kuten venäjä..
Luen tabletilta eli jatkan
Mutta kuule, jaa nuo asiat kappaleiksi.
Helpoimmin autan, ja on sitten luettavaa tekstiä!
Kyllä tästä luettavaa tulee!
Mutta nyt se teksti!
Tervs. Char Ja tsemmpiä tuohon jaksotukseen...
Koeta kulta tehdä, koska en näin pädiltä muuten pysty auttamaan .
Jos tuossa oli leipäteksti, kuten sanotaan sitä lopullista, voin ja alan lähettää sulle mielestäni oikeaa.
Onnea opintoihin,
Char
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Enkä mä ole mikään jonne vaan 22v aikuinen mies vaikka opiskelenkin nuorten puolella mikä on välillä aika rasittavaa. Mulla ei siis ole ennestään yhtään perus koulun jälkeistä amis tutkintoa käytynä loppuun.
Ap
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Se on kone -ja metalliala, ei kone- ja metalliala.
Yhdyssanavirheitä on paljon. En jaksanut etsiä kaikkia mutta sanat koulumatka, työllistymismahdollisuudet, alkuperäiskansa, reppumatkalija ja yöpymispaikka on kirjoitettu tekstissäsi erikseen mikä on väärin. Kirjoita ne yhteen.
Kielet kirjoitetaan pienellä esim. romanian kieli ja venäjän kieli, samoin kansallisuussanat kuten romanialainen ja venäläinen.
Muuten hyvä mutta kyllä se on kone- ja metalliala.
Ja sitten on aina muutama jotka ottaa tällaset tosissaan ja alkaa neuvomaan. :D
Tarkistin. Ei ole yhtään kirioitus virhettä.