Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku tarkistaa nopeasti äikän aineeni kirjoitus virheiden varalta, en halua palauttaa sitä opelle jos siinä on virheitä

Vierailija
17.01.2018 |

Olen opiskelijana ammattikoulussa ja opiskelen kone- ja metallialalla jossa pyrin toisella vuodella pääsemään levyseppä hitsaaja alaa opiskelemaan. Koulu matkaan pitää varata noin tunti aikaa mutta se ei haittaa ollenkaan koska olen tottunut heräämään aikaisin. Valitsin kone- ja metallialan juuri levyseppä hitsaaja alan takia ja työllistymis mahdollisuuksien takia, ala on myös muutenkin kiinnostava ala ja mahdollistaa matkustelun ympäri maailmaa ja tämä mahdollistaisi tava ystäviäni ympäri maailmaa.

Minun kiinnostuksen aiheina koulun ulkopuolisista asioista ovat historia, valokuvaus, valtelu tuntemattomilla alueilla ystävien kanssa. Olen myös kiinnostunut opiskelemaan Romanian ja Venäjän kieliä koska suurin osa ystävistäni ovat Romanialaisia ja Venäläisiä. Jonkin verran minuun on tarttunut Romanialaisista kavereistani heidän kansanmielisyyttä että en pidä siitä että Romanialaisia sanotaan ja haukutaan mustalasiksi koska he eivät ole sitä ja mustalaset eivät edes ole Romanian alkuperäis kansaa toisin kuin Romanialaiset ovat.
Historia kiinnostaa koska kun tietää historian opetukset tietää mitä tulee tapahtumaan. Se myös auttaa välttämään tekemästä samoja möhläyksiä mitä historiassa on tapahtunut, sekä omassa henkilökohtaisessa sekä maailman historiassa.

Omalta luonteeltani olen avoin ja ystävällinen, pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta. Tapasin juuri viime viikolla netin kautta pari uutta ystävää netti sivun kautta joka mahdollistaa reppu matkailijoiden löytää henkilöitä yöpymään, näkemään nähtävyyksiä ja näkemään paikallista menoa. Sama sivusto toimii myös toisin päin se auttaa "isäntiä" löytämään henkilöitä ketkä juuri etsivät näitä paikkoja, yöpymis paikkoja ja oppaita. Itse tapasin 19.- 20.10.2017 tapasin kaksi vaihto-oppilasta jotka opiskelevat Ruotsissa Uppsalassa. Toinen heistä on Taiwanilainen ja toinen heistä on Hong Kongista. Meistä tuli heti ystäviä kun tapasimme ja olemme jo suunnittelemassa omaa matkaani heidän luokse mahdollisesti Uppsalaan tai myöhemmin Hong Kongiin tai/ja Taiwaniin. Odotan innolla tapaavani heidät uudelleen ja myös heidän omia ystäviään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin. Ei ole yhtään kirioitus virhettä.

Vierailija
2/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko se sun aineesi on?

Vierailija
4/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaa nyt ainakin pilkkusäännöt, yhdyssanat ja isojen alkukirjaimien käyttö kansalaisuuksista kirjoitettaessa.

Tee itse, niin opit parhaiten.

Vierailija
5/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lause on aika huono.

"Opiskelen ammattikoulussa kone -ja metallialaa ja aion toisena opiskeluvuotena hakea opiskelemaan levyseppähitsaajaksi" olisi parempi.

6/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vitsi? Kirjoitusvirheitä teen minäkin mutta toivottavasti en noin paljoa.

Vierailija
7/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Yhdyssanat, sekä pilkut juuri oikein. Kannattaisiko harkita kirjailijan uraa?

Vierailija
8/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis sijainnee Porvoossa?

Vierailija
9/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... asteikolla yhdestä viiteen, kuinka tosissasi olet nyt tämän aloituksesi kanssa?

Vierailija
10/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko se sun aineesi on?

Kyllä.

Ap

Vierailija
11/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan joku Ylis-haaste, katsotaan, moniko mamma on tarpeeksi hölmö ottamaan tämän todesta ja oikeasti antamaan neuvoja. Varmaan joku amisjonne kirjoittaakin tänne tosissaan helvetin paskan aineensa, jossa on kaikki mahdolliset kielioppivirheet. Älkää ruokkiko tätä.

Vierailija
12/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... asteikolla yhdestä viiteen, kuinka tosissasi olet nyt tämän aloituksesi kanssa?

Täysin tosissani. Skippasin tänään äikän tunnit jotta saisin kirjoitettua aineen valmiiksi. Viimeistään huomenna se pitäis palauttaa. Muuten en pääse kurssista läpi.

Ap

Vierailija
13/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kone -ja metalliala, ei kone- ja metalliala.

Yhdyssanavirheitä on paljon. En jaksanut etsiä kaikkia mutta sanat koulumatka, työllistymismahdollisuudet, alkuperäiskansa, reppumatkalija ja yöpymispaikka on kirjoitettu tekstissäsi erikseen mikä on väärin. Kirjoita ne yhteen.

Kielet kirjoitetaan pienellä esim. romanian kieli ja venäjän kieli, samoin kansallisuussanat kuten romanialainen ja venäläinen.

Vierailija
14/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota kyllä sen äikän aineen idea on just se että otat ihan itse kielioppikirjan käteen ja opettelet kirjoittamaan. Idiootti.

Vierailija
15/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan joku Ylis-haaste, katsotaan, moniko mamma on tarpeeksi hölmö ottamaan tämän todesta ja oikeasti antamaan neuvoja. Varmaan joku amisjonne kirjoittaakin tänne tosissaan helvetin paskan aineensa, jossa on kaikki mahdolliset kielioppivirheet. Älkää ruokkiko tätä.

Ei ole. Enkä mä ole mikään jonne vaan 22v aikuinen mies vaikka opiskelenkin nuorten puolella mikä on välillä aika rasittavaa. Mulla ei siis ole ennestään yhtään perus koulun jälkeistä amis tutkintoa käytynä loppuun.

Ap

Vierailija
16/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu! :D Olisi mahtavaa olla äikän ope.

Vierailija
17/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumatkaan yhteen.

Kielet pienellä, kuten venäjä..

Luen tabletilta eli jatkan

Mutta kuule, jaa nuo asiat kappaleiksi.

Helpoimmin autan, ja on sitten luettavaa tekstiä!

Kyllä tästä luettavaa tulee!

Mutta nyt se teksti!

Tervs. Char Ja tsemmpiä tuohon jaksotukseen...

Koeta kulta tehdä, koska en näin pädiltä muuten pysty auttamaan .

Jos tuossa oli leipäteksti, kuten sanotaan sitä lopullista, voin ja alan lähettää sulle mielestäni oikeaa.

Onnea opintoihin,

Char

Vierailija
18/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Enkä mä ole mikään jonne vaan 22v aikuinen mies vaikka opiskelenkin nuorten puolella mikä on välillä aika rasittavaa. Mulla ei siis ole ennestään yhtään perus koulun jälkeistä amis tutkintoa käytynä loppuun.

Ap

Tsemppiä!

Vierailija
19/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kone -ja metalliala, ei kone- ja metalliala.

Yhdyssanavirheitä on paljon. En jaksanut etsiä kaikkia mutta sanat koulumatka, työllistymismahdollisuudet, alkuperäiskansa, reppumatkalija ja yöpymispaikka on kirjoitettu tekstissäsi erikseen mikä on väärin. Kirjoita ne yhteen.

Kielet kirjoitetaan pienellä esim. romanian kieli ja venäjän kieli, samoin kansallisuussanat kuten romanialainen ja venäläinen.

Muuten hyvä mutta kyllä se on kone- ja metalliala.

Vierailija
20/21 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on aina muutama jotka ottaa tällaset tosissaan ja alkaa neuvomaan. :D