Voisiko joku tarkistaa nopeasti äikän aineeni kirjoitus virheiden varalta, en halua palauttaa sitä opelle jos siinä on virheitä
Olen opiskelijana ammattikoulussa ja opiskelen kone- ja metallialalla jossa pyrin toisella vuodella pääsemään levyseppä hitsaaja alaa opiskelemaan. Koulu matkaan pitää varata noin tunti aikaa mutta se ei haittaa ollenkaan koska olen tottunut heräämään aikaisin. Valitsin kone- ja metallialan juuri levyseppä hitsaaja alan takia ja työllistymis mahdollisuuksien takia, ala on myös muutenkin kiinnostava ala ja mahdollistaa matkustelun ympäri maailmaa ja tämä mahdollistaisi tava ystäviäni ympäri maailmaa.
Minun kiinnostuksen aiheina koulun ulkopuolisista asioista ovat historia, valokuvaus, valtelu tuntemattomilla alueilla ystävien kanssa. Olen myös kiinnostunut opiskelemaan Romanian ja Venäjän kieliä koska suurin osa ystävistäni ovat Romanialaisia ja Venäläisiä. Jonkin verran minuun on tarttunut Romanialaisista kavereistani heidän kansanmielisyyttä että en pidä siitä että Romanialaisia sanotaan ja haukutaan mustalasiksi koska he eivät ole sitä ja mustalaset eivät edes ole Romanian alkuperäis kansaa toisin kuin Romanialaiset ovat.
Historia kiinnostaa koska kun tietää historian opetukset tietää mitä tulee tapahtumaan. Se myös auttaa välttämään tekemästä samoja möhläyksiä mitä historiassa on tapahtunut, sekä omassa henkilökohtaisessa sekä maailman historiassa.
Omalta luonteeltani olen avoin ja ystävällinen, pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta. Tapasin juuri viime viikolla netin kautta pari uutta ystävää netti sivun kautta joka mahdollistaa reppu matkailijoiden löytää henkilöitä yöpymään, näkemään nähtävyyksiä ja näkemään paikallista menoa. Sama sivusto toimii myös toisin päin se auttaa "isäntiä" löytämään henkilöitä ketkä juuri etsivät näitä paikkoja, yöpymis paikkoja ja oppaita. Itse tapasin 19.- 20.10.2017 tapasin kaksi vaihto-oppilasta jotka opiskelevat Ruotsissa Uppsalassa. Toinen heistä on Taiwanilainen ja toinen heistä on Hong Kongista. Meistä tuli heti ystäviä kun tapasimme ja olemme jo suunnittelemassa omaa matkaani heidän luokse mahdollisesti Uppsalaan tai myöhemmin Hong Kongiin tai/ja Taiwaniin. Odotan innolla tapaavani heidät uudelleen ja myös heidän omia ystäviään.
Voi kamala :D Kukaan ei voi kirjoittaa peruskoulua erikseen :D
Tuo koko aine pitäisi kirjoittaa uudelleen. Vai on hitsaajat kovia reissaamaan.