Miksi Niinistö ei jää isyysvapaalle?
Lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan ja presidentin tehtävien hoitaminen vie liikaa aikaa
Kommentit (17)
Merkitsijä kirjoitti:
Lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan ja presidentin tehtävien hoitaminen vie liikaa aikaa
Miksi Trovald, Värynen ja Niinistö eivät ole vetäytyneet eläkepäiviä viettämään?!? Eläköitymisiän ylittäineitä elkepapparaisia.
En voi mitenkään käsittää miksi kukaan haluaa tuollaisia vanhuksia presidentitksi ja miten niillä ei omakaan järki enää toimi että ymmärtäisivät jäädä sivuun. Noin vahojen asettuminen ehdolle pitäisi rajata pois lailla.
Vierailija kirjoitti:
Jää hän kohta, ns viransijaiseksi nousee Laura :)
BUAHHAHAHHAHAHAHAH!!!! Millä ilveellä? Laurasta ei ikinä tule pääministeriä, eikä persut taida enää koskaan olla edes hallituksessa.
Niinistöhän nämä vaalit voittaa. Valitettavsati. Vihreidenkin olisi kannattanut ajaa sisään uusi nuorempi ehdokas näihin vaaleihin, sillä ainakin minulle Haavisto on liian vanha papparainen seuraavissa presidentinvaaleissa Yhtä vanhan kuin Niinistö nyt.
Siksi kun Sauli jää omaishoidettavaksi. Jenni vaihtaa kohta Isin (vaarin) ja lapsen vaipat yhtäaikaa.
Niinistö saa kiittää menestyksestään vain ja ainoastaan Jenni Haukiota.
No tuskin Salea noi isihommat niin kauheasti kiinnostaa, eiköhän se vauva ole lähinnä Jennin projekti. Minustakin kyllä pitäisi olla joku takaraja presidentin iälle, eiköhän se 65v olisi ihan sopiva, sen jälkeen ei oikein aivot tahdo enää kunnolla toimia, muisti huononee, sairaudet uhkaavat paljon enemmän kuin nuorena. Mutta eipä noilla ole sen vertaa järkeä, kun se vallanhimo menee kaiken edelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei Laura ehdi. Hänellä on kaksi lasta ja nuorin on vasta 4v.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö saa kiittää menestyksestään vain ja ainoastaan Jenni Haukiota.
Kaiken takan on edustusvamo, joka niin ihanasti "rakastaa".
t. Matti & Teppo
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun Sauli jää omaishoidettavaksi. Jenni vaihtaa kohta Isin (vaarin) ja lapsen vaipat yhtäaikaa.
Tämä nyt ihan ohi otsikon, mutta on niitä hyväkuntoisia vanhoja miehiä. Mun mies on saman ikäinen kuin Niinistö ja paljon paremmassa kunnossa kuin minä. Kävelee ja kesällä pyöräilee joka päivä, eilen kävi laskemassa verkot kolmen kilometrin päähän, kävellen. Käy ne kokemassa kävellen. Painanut aikuisikänsä 66 kg. Ihme panettelua vaipanvaihdosta. Kyllä sitä nuoremmillekin tulee aivoverenkiertohäiriöitä ja voi joutua vaippoihin, oletteko muka itse kuolemattomia?
Jos Sauli on moderni nuori isä niin jää isyysvapaalle. Pitää näyttää esimerkkiä.
Mistä työpaikasta Saulin olisi syytä jäädä isyysvapaalle? Kun ainakin itse olen siinä uskossa, että Sauli Niinistöllä ei ole tällä hetkellä työpaikkaa. Voin toki olla väärässäkin. Ehkä hän myy Seiskaa ja Akkaria puhelimitse etänä kotikonttorilta iltaisin.
Niinistö ja Haukio on Suomen Kennedyt😂
Ai presidentin hommasta 😂
Liekö edes mahdollista teknisesti, että asevoimain ylipäällikkö olisi lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sauli on moderni nuori isä niin jää isyysvapaalle. Pitää näyttää esimerkkiä.
Sauli ei ole mikään alistettu vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ihan ohi otsikon, mutta on niitä hyväkuntoisia vanhoja miehiä. Mun mies on saman ikäinen kuin Niinistö ja paljon paremmassa kunnossa kuin minä. Kävelee ja kesällä pyöräilee joka päivä, eilen kävi laskemassa verkot kolmen kilometrin päähän, kävellen. Käy ne kokemassa kävellen. Painanut aikuisikänsä 66 kg. Ihme panettelua vaipanvaihdosta. Kyllä sitä nuoremmillekin tulee aivoverenkiertohäiriöitä ja voi joutua vaippoihin, oletteko muka itse kuolemattomia?[/quote
Hienoa, että miehesi on hyväkuntoinen ja toivottavasti pysyykin terveenä mahdollisimman pitkään. Onhan se kuitenkin ihan ilmiselvää, että iän mukana riski mm. aivoinfarktiin lisääntyy valtavasti ja ihan mihin tahansa muuhunkin sairauteen ja lähtökin voi tulla tuosta vaan ihan suorilta jaloilta. Mun isä oli terveyden perikuva 71-vuotiaaksi ja sitten kaksi peräkkäistä aivoinfarktia teki hänestä mm. puhe- ja liikuntakyvyttömän, soseruokaa syövän lähes petipotilaan, jota äitini hoiti. Isäni kuoli 74-vuotiaana.
Naapurin isäntä pääsi helpommalla: keskellä kirkasta päivää sai sydäninfarktin ja lähti siltä istumalta, vieressä istuva vaimo ei ehtinyt tehdä yhtään mitään eikä mitään ollutkaan tehtävissä. Mies oli 72-v ja siihen asti täysin terve, nuorekas, aktiivinen, liikunnallinen.
Kyllä presidentille ja ministereille pitäisi ehdottomasti olla yläikäraja, mikä se olisi, niin sitä voitaisiin miettiä..65v tai viimeistään 70 v olisi aika eläköityä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Laura ehdi. Hänellä on kaksi lasta ja nuorin on vasta 4v.
Vanhanaikaiseksi ja konservatiiviseksi ihmiseksi Laura on toisaalta taas yllättävän moderni. Heidän perheessä isä tekee lyhennettynä työviikkoa ja hoitaa kodin asiat. Tästä pisteet Lauralle.