Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylppärin laattojen saumat ihan mustat, millä saan ne puhtaiksi?

Vierailija
16.01.2018 |

Olen siivonuut kyllä mutta silti noihin valkoisiin saumoihin on pinttynyt likaa. Kämppä on vuokralla eli joudunko mä teettään jollain firmalla loppusiivouksen vai onkok normaalia? Noi ei lähde millään pesuaineella vaan on jotenkin pinttyneet ja menneet mustemmiksi mun tässä asuessa--

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Klorin power moussea (sininen suihkepullo), kostuta ensin saumat, suihkuta moussea, anna vaikuttaa jonkin aikaa ja harjaa huolella sekä huuhtele runsaalla vedellä. Saumojen kuivuttua huomaat kyllä eron!

Vierailija
22/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laastisaumat lattiassa vai silikonisaumat kulmissa ja lattianrajassa?

Laastisaumoista puhuin mutta on noi kattianrajan silikonisaumatkin ihan kärsineet ja niissä on reikiä mutta ne voi kai vaihtaa. ap

Silikonisaumat pitäisi uusia noin kolmen vuoden välein, ne kun tuppaavat kuivumaan ja murenevan, helppo homma tehdä itse, netistä löytyy ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saneeraamalla sen koko kylppärin. Siellä on kosteusvaurio.

Vierailija
24/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pesuaine, jonka mä on löytänyt tähän pulmaan

https://rakennuskemia.fi/products/mellerud-saumanpuhdistaja-0-5-l

Saa ihan k-raudastakin.

Vierailija
25/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saneeraamalla sen koko kylppärin. Siellä on kosteusvaurio.

höpöhöpö. 

Vierailija
26/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2001 kämppä mullakin ja saumoissa mustaa likaa, homepistettäkin. Pesen säännöllisesti ja tuuletan suihkun jälkeen. En ota stressiä asiasta. Ei 17vvanha asunto voi olla uudenveroinen.

No mä mietin jo sitä että kun lähden tästä niin joudunko maksamaan noiden pesun jollain koneella kun vuokranantajafirma on ylinipo. Toisaalta ei kai se niin kallista ole.

Ja tosiaan onhan 17 v vanha kämppä jo vanha eli voihan toi olla normaaliakin. ap

Vierailija
27/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan saumaamalla. Itse tein suihlunurkkkan. Jättäkää ne patapadat ja ihmesienet omaan arvoonsa.

Vierailija
28/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudestaan saumaamalla. Itse tein suihlunurkkkan. Jättäkää ne patapadat ja ihmesienet omaan arvoonsa.

Ei ole vuokralaisen tehtävä saumailla nurkkia.

Vierailija
29/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta olemme asuneet nykyisessä kämpässä ja saumat olen pitänyt valkoisena.Menet kauppaan missä myydään rannustarvikkeita ym esim maaleja.

Siellä myyjät osaa neuvoa sinulle saumojen " paklausainetta", en muista nimiä.Googlaile ja tutki paikkakuntasi kauppoja.

Sienellä olen levittänyt ohjeen mukaan sen kuiviin saumoihin ja antanut aineen kuivaa OJEEN MUKAISESTI ,,,,, pessyt sitten laatat puhtaaksi ja saumakohdat nätisti.Pakkauksessa on hyvät ohjeet.Muutaman kerran olen tehnyt sen asumisaikana,pikku juttu.

Meillä vesi roiskuu kyllä suoraan seinille ja siisiä on nytkin.

Hohtavan valkoista ihmeen helpolla.

Vierailija
30/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikooni pintaan,esim. jossain nurkan alaosassa voi tulla pieniä mustia pisteitä.Silikonin saa terävällä parakoneen terällä pois ,rikkomatta sen syvemmältä .Uusi sanitteetisilikooni on helppo laittaa itse ja saippuaisella sormella saa näti ja tasaisen. Pikku juttuja eikä maksa ,kun vähän se silikooniputkilo .Siis ,jos tykkää ,että on nättiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä