Uskomatonta kuinka muoti orjuuttaa ihmisen kulkemaan nilkat paljaina pakkasessa
Ulkona -10 astetta pakkasta ja tuulee niin että tuntuu kuin -20. Paljas iho jäätyy hetkessä. Mitä tekee nuoriso? Kulkee nilkat vilkkuen, ajavat pyörällä ja jopa mopolla iho paljaana... tervetuloa akillesjännetulehdus ja paleltumavammat.
Opettakaa lapsillenne pienestä pitäen ettei muotia ja muiden vaatteita kannata seurata, vaan pukeutua siten että on mukava olla ja lämmin. Itsevarma lapsi/nuori/ihminen ei matki muita vaan tekee itse omat valintansa. Myös vaatekaupassa. Ihmetyttää vanhemmat jotka eivät puutu tähän sairaaseen "muotiin"...
Kommentit (52)
Ja joskus kuljettiin alaselät paljaina, joskus pää paljaana. Mikäköhän tulee olemaan seuraava muoti? Tissit paljaana pakkasessa?
Äläpä kuule muuta virka. Eikä tarvi edes olla teini, jotka nyt on laumahenkisyydessään omaa luokkaansa. Vaan kyllä ihan nuoret aikuisetkin tuolla vetelee nilkat vilkkuen. Jotain niin ihmeellistä, että en vaan käsitä. Se miten sokeasti seurataan laumaa vaikka lauma tekisi mitä.
Älkää olko sopuleita!
Opettakaa lapsillenne ettei muotia kannata seurata ollenkaan, vaan luottaa omaan tyyliin. Cooleimmat tyypit ei kuulkaas lue muotilehtiä ollenkaan...
Eikä tarvitse olla mitään paljaana talvella.
Reuman se tekee, mutta eipähän nuo tajua. Tänään yks pissis tuli vastaan reikäsissä farkuissa kun itellä oli työmatkan aikana toppahousut farkkujen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lapsellenne, että seuraavat ajantasaista maailmanmuotia, niin huomaavat, että tuo juna meni jo.
No syytön minä siihen olen, että täällä muoti tulee perässä ja lampaat eivät uskalla olla edelläkävijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Opettakaa lapsillenne ettei muotia kannata seurata ollenkaan, vaan luottaa omaan tyyliin. Cooleimmat tyypit ei kuulkaas lue muotilehtiä ollenkaan...
Se on tietenkin kaikkein paras, mutta jos seuraa, niin kannattaa sitten seurata maailmanmuotia, ei suomen virtauksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus kuljettiin alaselät paljaina, joskus pää paljaana. Mikäköhän tulee olemaan seuraava muoti? Tissit paljaana pakkasessa?
Pinppi ja pippeli paljaana heiluen on seuraava muoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin kaikkein paras, mutta jos seuraa, niin kannattaa sitten seurata maailmanmuotia, ei suomen virtauksien mukaan.
Miksi? Mitä väliä? Samaa sopuliutta sekin.
Kohta nuokin kasvavat mukavuudenhaluisiksi toppahousuilijoiksi, jotka kauhistelevat tätimäisesti nykynuorisoa, josta kasvaa taas niitä tätejä, jotka paheksuu nuoria, jotka kasvavat ja.........
Muoti ei kyllä orjuuta!
Mutta tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Meillä onneksi 14 vuotias vihaa kylmää enemmän kuin rakastaa näitä muotitrendejä. Kyllä se vielä viime viikolla kulki nilkat paljaana, mutta viikonloppuna kaivoi timsut esille ja toisetkin pidempi vartiset talvikengät.
Eteläänkin taitaa olla talvi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti opeta, mun lapset saa olla mitä he itse haluavat. Heidän ei tarvitse olla "cooleimpia tyyppejä" missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinkaan kannatta seurata maailmanmuotia täällä arktisella alueella asuessa. Maassa maan tavalla. Talvi on mukava jos on lämmintä päällä, koko talvi palellen on kyllä masokistista.
Ostakaa myöskin teineillenne tarpeeksi mukavat talvikengät, niin ei tarvitse niissä tennareissa läpsytellä.
70-luvulla kuljettiin todella lyhkäsissä minihameissa, 80-luvulla ei pidetty pipoa päässä, 90-luvulla kuljettiin napapaidoissa.
Nyt on muotia kulkea nilkat paljaana.
Joka vuosiluvulla on kuljettu liian vähissä vaatteissa.
Antakaa nuorison olla ja elää.
Täällä kauhistellaan nuorison paljaita nilkkoja, mutta itse kuljetaan korkkareissa eikä nähdä niissä mitään ongelmaa :D
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti opeta, mun lapset saa olla mitä he itse haluavat. Heidän ei tarvitse olla "cooleimpia tyyppejä" missään asiassa.
Aina voi kaiken ymmärtää väärin, kun tarpeeksi kovasti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kauhistellaan nuorison paljaita nilkkoja, mutta itse kuljetaan korkkareissa eikä nähdä niissä mitään ongelmaa :D
Ei kuljeta, vaan Emuissa pakkasella. En omista korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla kuljettiin todella lyhkäsissä minihameissa, 80-luvulla ei pidetty pipoa päässä, 90-luvulla kuljettiin napapaidoissa.
Nyt on muotia kulkea nilkat paljaana.
Joka vuosiluvulla on kuljettu liian vähissä vaatteissa.
Antakaa nuorison olla ja elää.
Talvellakin oli niitä tosi lyhyitä takkeja ja matalia farkkuja. Hyrrrr! :D
No hui kamala, teillä mammoilla varmaan sit myös tiukat kypärämyssyt ja nenänlämmittimet, koska"Paljas iho jäätyy hetkessä"
Kertokaa lapsellenne, että seuraavat ajantasaista maailmanmuotia, niin huomaavat, että tuo juna meni jo.