Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla tai tuttavallasi on sivusuhde?

Vierailija
16.01.2018 |

Vai onko ilman kummempaa syytä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisella tutulla on aina silloin tällöin ihan vaan perhosten vuoksi.

Vierailija
2/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla siksi kun vaimo pihtaa. Muuten on asiat hyvin, mutta traumaattinen synnytys vienyt vaimolta halut ja tunnon alapäästä.

Vaimo tietää kyllä suhteesta, mutta ei välitä. Käy jossain terapiassa, mutta ei tahdo päästä asiasta yli saati halua seksiä revenneellä alapäällään harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla siksi kun vaimo pihtaa. Muuten on asiat hyvin, mutta traumaattinen synnytys vienyt vaimolta halut ja tunnon alapäästä.

Vaimo tietää kyllä suhteesta, mutta ei välitä. Käy jossain terapiassa, mutta ei tahdo päästä asiasta yli saati halua seksiä revenneellä alapäällään harrastaa.

Surullista kaikinpuolin.

Vierailija
5/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sivusuhde koska mieheltä ei tipu seksiä saati läheisyyttä. Ollaan kuin kämppiksiä eikä puhuminen ole auttanut. 

Mies saattaa aavistaa että minulla on suhde toiseen mieheen mutta ei välitä. Noin muutoin perhe-elämä kuitenkin toimii tosi hyvin.

Vierailija
6/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän paljon parisuhteissa on sellaisia seksuaalisia ongelmia ja arkaluonteisia asioita, joista ei kykene toiselle kertomaan?

Vaikka esim se, että synnytys on vienyt tunnon alapäästä ja seksi ei tunnu miltään, tai että miehen tulisi lämmittää nainen kunnolla ensin hyväilemällä muualta kuin suoraan pi-lusta? Tai jos mies takoo liian rajusti, tai jos toinen ei halua jotain sellaista mitä toinen haluaisi, ym ym.

Vierailija
7/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa ja sivusuhteet on ihan sallittuja. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa. Miehen kanssa on rajunpaa, naisen kanssa paljon herkempään, toisen miehen kanssa keskustelut on todella syvällisiä.

Vierailija
8/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siihen vain ajautui. Lopetin, kun tajusin olevani ihastunut.

Vierailija
9/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa seksiä.

Vierailija
10/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin liian vanhan miehen alunperin. On hyvä isä lapsillemme kyllä mutta en ole kiinnostunut hänestä enää seksuaalisesti hänen ollessa pappaikäinen. Sen vuoksi toinen mies tätä asiaa varten. 

Yleisesti ottaen suhde menee kaiketi ok. Miehellä ei ole ikänsä puolesta enää paljoakaan haluja joten häntä ei fyysisesti haitanne että haen tarvitsemani muualta. Periaatteellisella tasolla saattaisi haitata ("mun vaimo ei kyllä...") joten en ole puhunut asiasta hänelle enkä kertoisi.

Vierailija
11/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää, varas varastaa jne. Kuuluu joidenkin luonteeseen.

Vierailija
12/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei osaa pussata ja minä rakastan pussailua. Siksi käyn välillä vieraissa että saan pussailla oikein kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi