Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkailmoituksessa vaaditaan valmista maisterin tutkintoa ja vähintään 4.0 keskiarvoa tutkintotodistuksessa :O

Vierailija
16.01.2018 |

Juttelin siitä tänään opiskelukavereiden kanssa ja kaikesta päätellen alle yksi kolmestakymmenestä täyttää tuon vaatimuksen meillä. Missä helvetin todellisuudessa tuonkin ilmoituksen kirjoitaja elää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus henkilökohtaisen avustajan paikkaa vanhemmalle akateemiselle pariskunnalle, molemmat olivat pyörätuolissa ja avustajaa tarvittiin mäyräkoiran lenkittäjäksi yms. En muista sanatarkasti, mutta ilmoituksen mukaan paikka sopi hyvin sivuduuniksi loppuvaiheen korkeakouluopiskelijalle :D

Perheen mies oli oikeustieteen professori.

Vierailija
22/25 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut työnantajat ovat huomanneet, että yli nelosen keskiarvo yleensä kertoo monista muistakin hyvistä ominaisuuksista. Kyllä se on minullekin työntekijöitä palkatessa tärkeä kriteeri, vaikka en kehtaakaan laittaa sitä ilmoitukseen.

En ole kyllä kovin monta työnantajaa tavannut, joka haastattelutilanteissa jotain opiskelutodistuksia välittäisi vilkaista. Aina kuitenkin otan todistukset haastatteluun varmuuden vuoksi mukaan. Jos sanoisit jo ilmoituksessa, että arvosanoilla on väliä, rohkaistuisin ehkä hakemaan sellaistakin paikkaa jota nyt en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin siitä tänään opiskelukavereiden kanssa ja kaikesta päätellen alle yksi kolmestakymmenestä täyttää tuon vaatimuksen meillä. Missä helvetin todellisuudessa tuonkin ilmoituksen kirjoitaja elää?

Mulla on maisterin paperit erinomaisella arvosanalla. Olen työtön. 

Sama täällä. Ei niitä papereita kukaan koskaan katso.

Vierailija
24/25 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppärä keino rajoittaa hakijoiden määrää.

Lähinnä niin ettei hakijoita ole yhtään.

Niin mutta sitten voi itkeä työvoimapulaa.

Vierailija
25/25 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut työnantajat ovat huomanneet, että yli nelosen keskiarvo yleensä kertoo monista muistakin hyvistä ominaisuuksista. Kyllä se on minullekin työntekijöitä palkatessa tärkeä kriteeri, vaikka en kehtaakaan laittaa sitä ilmoitukseen.

En ole kyllä kovin monta työnantajaa tavannut, joka haastattelutilanteissa jotain opiskelutodistuksia välittäisi vilkaista. Aina kuitenkin otan todistukset haastatteluun varmuuden vuoksi mukaan. Jos sanoisit jo ilmoituksessa, että arvosanoilla on väliä, rohkaistuisin ehkä hakemaan sellaistakin paikkaa jota nyt en.

Yhden kerran olen ollut työahaastattelussa, jossa työnantaja oli kiinnostunut arvosanoista ja minulla on ihan hyvä todistus, mutta tuossa vaihessa oli myös yli 10 vuotta työkokemusta ja itse ainakin pidin sitä merkittävämpänä. Muutenkin tuntui että työnantajan kanssa ollaan vähän eri aaltopituudella. Työ sinänsä olisi ollut kiva ja minulle sopiva. Enpä silti jäänyt kaipaimaan yhteydenottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan