Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö ittensä tappaa jos ei pärjää töissä ja ahdistaa mennä töihin?

Vierailija
16.01.2018 |

Huoh...
Mietin irtisanoutumista.
Vai tappaisko vaan ittensä?
Olen kyllä niin nössö, että en edes pysty siihen.
Tlissä ahdistaa ja koen, että en osaa/pärjää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ennenkö on seuraava näköpiirissä, minulta sujuu paremmin itsenäinen työ, en pystyisi oleen missään tehtaalla töissä, en pysy tahdissa, näinpä pyrin hakemaan itselle sopivampaa työtä

Vierailija
2/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkö voittaisi ihmiselämän? Ei ikinä.

Eroa työstäsi, elä vaikka tuilla kunnes löydät rauhassa uuden, paremman työn. Olet arvokas, et ansaitse lähteä täältä vain siksi, koska työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilisit esim. sairaslomaa ja/tai terapiaa ennen mitään noin lopullisia yrityksiä. Itse tein melkein saman kämmin. Joku hölmö "enhän mä ole hullu"-nolostelu esti minua kokeilemasta terapiaa vuosien ajan, onneksi lopulta menin. Nykyään suhtaudun siihen kuin hammaslääkäriin: normaalia mennä kun tarpeen.

Voimia sinulle.

Vierailija
4/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tappaa

Vierailija
5/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Elämäsi on tärkeämpi kuin työ. Töitä tässä maailmassa riittää. Ala etsiä muita työpaikkoja. Tai mene työterveyteen. Kuulostat uupuneelta ja masentuneelta.

Älä ajattele tuollaisia. Olet tärkeä ihminen. 

Vierailija
6/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

ei kannata ennenkö on seuraava näköpiirissä, minulta sujuu paremmin itsenäinen työ, en pystyisi oleen missään tehtaalla töissä, en pysy tahdissa, näinpä pyrin hakemaan itselle sopivampaa työtä

Minkätyyppinen itsenäinen työ?

Vierailija
7/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeilisit esim. sairaslomaa ja/tai terapiaa ennen mitään noin lopullisia yrityksiä. Itse tein melkein saman kämmin. Joku hölmö "enhän mä ole hullu"-nolostelu esti minua kokeilemasta terapiaa vuosien ajan, onneksi lopulta menin. Nykyään suhtaudun siihen kuin hammaslääkäriin: normaalia mennä kun tarpeen.

Voimia sinulle.

ei mua nolottais käydä terapiassa ja kävisinkin jos olisi aikaa ja rahaa. Toisaalta en koe hirveästi tarvetta vatvoa asioitani. Se on raskasta. 

Vaikka tiedän, että menneisyydessä minulla on kipeitä asioita, jotka vaatisi käsittelyä. Mutta kun olen niitä käsitellytkin, eikä asia ole siitä silti miksikään muuttunut. 

Vierailija
8/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä. Elämäsi on tärkeämpi kuin työ. Töitä tässä maailmassa riittää. Ala etsiä muita työpaikkoja. Tai mene työterveyteen. Kuulostat uupuneelta ja masentuneelta.

Älä ajattele tuollaisia. Olet tärkeä ihminen. 

Uupunut varmaan olenkin. Töissä pitäisi pystyä olemaan sosiaalinen ja aktiivinen ja aikaansaava koko ajan. Olen onnistunut yksityiselämässäkin kasaamaan itselleni hirveästi hommaa. Ja lapsetkin vielä melko pieniä, joten kotitöitäkin on. Mutta miten tästä oravanpyörästä pääsee pois?