Mitä herkkuja ostaisin prismasta?
Kommentit (27)
Hapankorppuja, ruissipsejä, juustoja, levitteitä, oliiveja, prosciuttoa, hedelmiä ja vissyä. Makean ystäville karkkia, keksejä, jätskiä ja kaakao tarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset lihottavat itsensä pilalle ihan tahallaan?
Onneks miehet on niin kunnossa kaikki😂😂😂😂😂
Eli miksi pitää lihottaa itsensä ihan tahallaan?
Sulla on varmaan aika ankea elämä jos lihot silloin tällöin tapahtuvasta herkuttelusta. Onneksi mä voin vaikka kerran viikossa vetää suklaalevyn tai sipsipussin ja silti pysyä aina samassa painossa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on jatkuva syöppö nainen, joka tuntuu vain laihtuvan. Syön ja herkuttelen just niin paljo ku huvittaa, muut saa kitua niiden lisäainerahkojensa kanssa just niin paljo ku haluaa, todennäköisesti mun herkut on terveellisempiä kuin ne e-koodeilla koristellut proteiinipatukat ja rahkat.
Oon kaupassa katellut noiden erilaisten "fitness" välipalojen sisällysluetteloita ja ne on kauheeta luettavaa. Miten jonkun terveys ja vatsa voi kestää niitä? Jos joku haluaa treenata ja olla terveellinen, niin miksi pilaa tolla p*skalla "ruokavaliolla" kaiken? Niiden treenien sivuun kun yhdistäisi aivan tavallisen monipuolisen ruokavalion, niin olisi mahtava kombo!
Salaattiainekset avocado ja katkarapusalaattiin, esipaistettuja sämpylöitä ja brie-juustoa.
Jälkkäriksi jäätelöä ja suklaakastiketta.
Juustoja, juustokeksejä, viinirypäleitä, sisäfile, hedelmiä ja runsaat salaattiainekset.
Kitumarketeissa on muuten järjestään paremmat ja monipuolisemmat herkkuosastot. S-ryhmässä on ne identtiset rivit joka paikassa.
Täälläkin on jatkuva syöppö nainen, joka tuntuu vain laihtuvan. Syön ja herkuttelen just niin paljo ku huvittaa, muut saa kitua niiden lisäainerahkojensa kanssa just niin paljo ku haluaa, todennäköisesti mun herkut on terveellisempiä kuin ne e-koodeilla koristellut proteiinipatukat ja rahkat.