Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen napanuoran katkaiseminen, onko mahdollista edes?

Vierailija
16.01.2018 |

Seurustelukumppanini on päivittäin tekemisissä vanhempiinsa, lähinnä äitiinsä. Hän jättää kertomatta puheluistaan ja viikottaiset visiittimme esim. työmatkalla sattuvat "extempore" miehen vanhemmille, vaikka myöhemmin käy ilmi, että mies oli sopinut vierailusta etukäteen. Mies myös käy lähes päivittäin kylässä vanhemmillaan, yleensä syömässä itsekseen. Hän on koko suhteemme ajan kertonut minulle, ettei juuri pidä yhteyttä - etenkään päivittäin. Mutta totuus on, että anoppi tietää tasantarkkaan kuulumisemme. Siksi hänen ei niitä edes tarvitse kysellä.

Kaiken lisäksi anoppini on erikoinen persoona. Tulemme kuitenkin hyvin toimeen, mutta tämän vuoksi ajatus siitä että mieheni kertoo henk.koht. asioitamme äidilleen, saa minut ärsyyntyneeksi. Oli kyseessä sitten uusi työ, työmatka, lomamatka tai mitä tahansa, anoppi osaa kysyä siitä heti kun näemme.

Mies on 35-vuotias, ei mikään teini enää. En halua erottaa miestäni vanhemmistaan, koska arvostan hyviä välejä perheen kesken, mutta joku raja tulisi vetää. Asumme samalla paikkakunnalla miehen vanhempien kanssa.
Olen itsekin omiin vanhempiini yhteyksissä, mutta en soittele heidän kanssaan jokaikinen päivä, saati näe heitä useammin kuin pari kertaa kuukaudessa. Olemme silti todella läheisiä.

Onko muutto ainut keino, millä saa kitkettyä liian läheisiä suhteita vanhempiin?

Jakakaahan omia kokemuksianne! Suhteemme on muuten erinomainen, joten en ainakaan heti ole sitä katkaisemassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia sinua vaivaa, ota se puheeksi miehesi kanssa ja keskustelkaa asiasta.

Mies itse kuitenkin päättää suhteista vanhempiinsa. Sinä sitten joko elät sen asian kanssa tai sitten et. Simppeliä.

Vierailija
2/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei osaa olla yksin. Esim jos sinä lähtisit johonkin, hän ottaisi pian jonkun korvikkeeksi tilalle. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit kertoa miehellesi, että tiedät hänen olevan enemmänkin yhteyksissä vanhempiinsa, mutta kaikkea teidän asioitanne ei tarvitse anopille juoruilla. Ja luultavasti kannattaa muuttaa kauemmas.

Vierailija
4/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies ei osaa olla yksin. Esim jos sinä lähtisit johonkin, hän ottaisi pian jonkun korvikkeeksi tilalle. Ei jatkoon.

Tässä on perää. Miehellä on aina ollut suhde, eli sinkkuna ei ole koskaan ollut kovin pitkään.

Itse taas olen ollut useammankin vuoden sinkkuna.

- aloittaja

Vierailija
5/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida muuttua. Mies nyt 50-v ja siellähän tuo äitinsä tykönä iltaa viettämässä. Voisin kuvitella, että saattaa myös teillä vaikuttaa väleihinne. Itse tein virheen jäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan