Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvavuoteni tuhosi henkisen ja ruumiillisen terveyteni sekä taloudellisen tilani

Vierailija
16.01.2018 |

Ennen sitä oli asuminen ilmaista, ensin henkisenä oliona, sitten äitini kohdussa. Syntymästäni alkoi taloudelliset vaateet, jotka toivat ryppyjä otsaani jo ensimmäisen vuoteni aikana.

Ennen syntymääni olin täydellinen. Saavutin ruumiillisen täyteyteni kohdussa. Sitten synnyin. Happi alkoi tuhota solujani yksi kerrallaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä niin itkin kun synnyin. Oikein paruin. Tähän maailmaanko minun piti syntyä?

Vierailija
2/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma oli siellä, minua varten. Minua varten?

Ei, minä en ollut sovelias Maailmaan. Vihamieliseen, houkuttelevaan, tuhoavaan Maailmaan, jota kaltaiseni tuhoavat. Missä järki, missä äly? Oi, mikään ei ollut minua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, meitäkö varten on kaikki? Ei, ei meille. Muille. Muilleko? Yhtälailla he sitä tuhoavat.

Vierailija
4/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Maailma. Kaikkien palvoma, yhden tuhoama. Yhden, minun. Sinun. Maailma meitä vihaa, meidät lopulta tuhoaa.

Vierailija
5/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää pian aikuistut.

Vierailija
6/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kun minä niin mieleni pahoitin kun tänne syntyä jouduin”

Vierailija
7/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se kauno. Kulta! Timantit! Oi, rubiinit ja safiirit! Marmori - kylmä kuin ilkeä iho. Ilkeän rakastajan kaunis iho.

Maailman kauno!

Vierailija
8/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. lapsen äiti kirjoitti:

Ei hätää pian aikuistut.

Toivoo taidetta ymmärtämätön! Minä pahoitin mieleni. Toivoo Runoilija.

Vierailija
9/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskimääräistä älykkäämpi Ap! Sinunkaltaisesi ainakaan ei kannata lisääntyä. Lisääntymisessä automaattisesti menettää uskottavuus- sekä älykkyyspisteitä. Olisi vääryys siirtää tuo olemisen tuska eteenpäin.

Mutta miksi sinun lapsesi olisi parempi kuin kukaan muu ylväänä epäolevaisuutenaan, oikeutettuna syntymättömyyteen.

Sitten tulee keski-ikä vai onko se jo tullutkin? Mukavuudenhaluisuus kasvaa. Tuleeko sinusta sellainen oikea maailmanparantaja? Älä nyt ainakaan toivoasi menetä tai itsetuhoisin taipumuksin masennu.

Tsemiä!

Vierailija
10/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin runoiluistasi. Niissä oli hieno piilohumoristisuus. Olivat parempia kuin Miki Liukkosen konsanaan!

Vierailija
11/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, galaksien ääret hengästyttävät minut. Uskon! Uskon äärettömään! Minuun, sinuun!

Sinuun

Mihin minä uskoisin, usko? Mitä se on?

Kurtistan vuoden vanhaa otsaani, en ymmärrä!

Vierailija
12/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Karim niin moi vaan!

Vierailija
13/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, sinä. Oletko ystäväni?

Yksin galaksissa, ehkä kaksin, ehkä.

Timantit maailman katossa vilkkuvat, meille nauravat. Eivät meille. Eivät ne osaa nauraa. Me osaamme, jos sinä olet minulle ystävä.

Vierailija
14/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmatimantteja näkyy ku sun kanssas hengaa ✨✨✨🌈🌈🌈✨✨✨

Vierailija
15/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistävätkö ne timantit katossa meille ja nauravatko ne? Ovatko ne alitajuinen pelko kilpailukyvyttömyydestämme verrattuna miljonäärituttavaan?

Vierailija
16/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, rakkaani. Minä rakastan sinua! Ole ystäväni!

Kylmä vainoaa minua, vuodet kuluvat. Mitkä vuodet? Maailman vuodet? Vuosien kylmyys ja lämpö.

Ei

Vierailija
17/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri! Ääreen menen.

Onko äärtä? Onko äärtä, josta tulin? Tulin kohtuun, josta maailmaan tulin?

Vierailija
18/18 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itken ja parun, minä tulin tuntemaan Maailman. Sinut tunsin ja sinä olit ystäväni.

Itken.

Sivelen marmoria, rubiinia. Smaragdia. Matkustan Maailman Kolkkaan, jossa näen Linnunradan. Siellä on Galaksi. Miktä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan