Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on paljon luomia kasvoissa tai pari näkyvää

Vierailija
16.01.2018 |

jäätkö tuijottamaan ja mietit miksei otata pois?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen sormenpäänkokoinen pitkää mustaa karvaa puskeva luomi niin mietin että ohhoh. Muuten en kiinnitä huomiota.

Vierailija
2/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää tuijottamaan, mutta saatan miettiä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan pieniä luomia kasvoissa ja siellä täällä kropassa. En ole vielä huomannut, että joku olisi jäänyt niitä tuijottamaan. Nuoruudessani ne harmittivat, mutta nyt hyväksyn ne osaa kroppaaani. Eikä kukaan mies ole niistä valittanut. 

Vierailija
4/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani tuijotan ja mietin että olisi ihana päästä eroon siitä.

Vierailija
5/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan pieniä luomia kasvoissa ja siellä täällä kropassa. En ole vielä huomannut, että joku olisi jäänyt niitä tuijottamaan. Nuoruudessani ne harmittivat, mutta nyt hyväksyn ne osaa kroppaaani. Eikä kukaan mies ole niistä valittanut. 

Mulla on sama. Luomia on paljon, mutta ovat pieniä. Kaikki lääkärit joilta olen mielipidettä kysynyt, ovat sanoneet ettei ole mitään järkeä alkaa poistamaan. Ainoastaan jos joku alkaa kasvaa tai muuttua erikoiseksi.

Vierailija
6/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''

Enkä otata pois koska siitä voi aiheutua isommat arvet kuin itse luomesta. 

Vierailija
7/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi hieman isompi koholuomi poskessa ja ei sitä olla koskaan tuijotettua. Itsekään en tuijota, ellei luomi ole sitten todella huomiota herättävä. Olen miettinyt enemmän tai vähemmän luomen poistamista, mutta enpä tiedä muuttaisiko se mitään. Muutamalta ystävältä olen kysynyt mitä he tuumivat ja joka ikinen on sanonut, että anna olla! Tuossa se nyt on ollut yli neljäkymmentä vuotta, joten ei tässä ole kiirehditty.

Vierailija
8/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellainen sormenpäänkokoinen pitkää mustaa karvaa puskeva luomi niin mietin että ohhoh. Muuten en kiinnitä huomiota.

Mietitkö sitä karvaa vai itse luomea? Ihme ettei karvaa ole nypitty pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän