Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juot alkoholia suomalainen?

Vierailija
16.01.2018 |

Alkoholi on hermomyrkky joka turruttaa keskushermostoa ja aisteja, sekä aiheuttaa masennusta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa joskus viiniä ruuan kanssa, siis 1-2 lasia puna- tai valkoviiniä. Joskus on myös kiva ottaa pari lasia skumppaa, varsinkin jos on juhlaan aihetta. Nuorempana tuli juhlittua paljon enkä enää arvosta humalahakuista juomista, joten sitä tapahtuu enää harvoin. Mielestäni kohtuullinen alkoholinkäyttö ei vahingoita ketään.

Vierailija
42/47 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä velatkin tuntuu saatavilta 😜🍹🍷🍸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia. Miksi syöt itse alkoholia sitä on todella monessa tuotteessa hieman. Juon olutta maun vuoksi ja siksi että sillä on monia hyviä terveysvaikutuksia. Tässä ap ei ymmärrä mitä tarkoittaa kokonaisuuksien ymmärtäminen. Onko vaikeuksia hahmottaa maailmaa?

Ei ole laisinkaan vaikeaa. Elämä on vallan leppoisaa ja helppoa. Minä en vain ymmärrä sitä litrakaupalla kittaamista ja ihannointia miten kännissä tuli oltua ja ai että sitä krapulaa. No ihan sama. Kunhan ette tule minun nenän eteeni kännissä möykkäämään, niin toki saatte tuhota elimistönne ihan rauhassa.

Taitaa olla vaikeaa, kun et ymmärtänyt edes viestiäni. Miksi luulet että tässä ihannoitaisiin humalaa? Olet sekaisin päästäsi, ilman alkoholin juontia ja hassiksen piikittämistä, enkä voi ymmärtää miksi ihannoit sellaista? Oikein brassailet sekopäisyydelläsi ja kiellät totuuden itsestäsi ja ympäröivästä todellisuudesta, miksi teet noin?

En minä ole edelleenkään kieltäny mitään. En vain jaksa selitellä joka toiselle tuttavalleni, miksi en juo alkoholia. En halua, eikä kiinnostaa myrkyttää itseäni. Miksi se on niin monen lampaan, niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?

Alkoholia juodaan vaan hullujen päässä. Muut juovat hyvin maukkaita ja historikkaita kultturellisia juomia, jotka sisältävät alkoholia. Kukaan ei juo alkoholia kuin hullun pään sisällä.  Tiedän sinun ymmärryksesi todellisuudesta on liian hatara että kestäisit mitään todellisuuteen viittavaakaan. Lampaana(typeränä joka pekää jokaista aamua ja iltaa ymmärtämättä mitä tapahtuu) voit vastata omaan kysymykseesi. Ongelmasi o0n se että et tiedosta olevasi juuri se lammas.

Miksi haluat tietoisesti tuhota itsesi? Minä en juo alkoholijuomia. Oletko yksinäinen rasvamaksa?

Miten et ymmärrä että olet itse hullu? Ja olet jo tuhonnut itsesi olemalla hyväksymättä todellisuutta ympärilläsi. Vain hullun pään sisällä juodaan alkoholia ja tuhotaan itseä, muut nauttivat alkoholia sisältäviä juomia ja nauttivat elämästä. Valitettavasti osoitat elämäsi olevan ankeaa sekä hullua, miksi haluat elää noin itseäsi kiduttaen ja sekopäisyyttäsi ihannoiden?

Minä hyväksyn todellisuuden. Mutta se hyväksyminen loppuu siihen kun aletaan alkoholin sekoittamana tekemään toisille ihmisille pahaa. Ihan sama se minulle on mitä sinä vedät. Ehkä jonakin päivänä heräät tai sitten et.

Et ymmärrä mitään, elät vain harhoissasi, kuten olen sinulle jo toitottanut. Toistat sitä joten vastaus on siksi tismalleen sama, koska et ole kehittänyt itsellesi ymmärrystä, joka vastasi todellisuutta, vaan valehtelet itsellesi ja muille, eli olet sekaisin päästäsi. Mitään muuta et osaa tuoda esiin. Valitettavasti hullujen päässä juodaan alkoholia todellisuudessa sellaista ei tapahdu vaan ihmiset nauttivat juomia jotka sisältävät alkoholi. He nauttivat elämästään eivät myrkytä itseään kuolleiksi sillä(paitsi sinun pienen mielesi sisällä). Jatka vain valehteluasi muista myös minusta ja minä jatkan tämän faktan toteamista sinusta. 

Kerro minulle mitä eroa on hullulla ja provoajalla? Aivan. Ei yhtään mitään.

En ymmärrä mikä olikaan pointtisi. Hullun kanssa ei voi keskustella järjellisellä todellisuuden hahmottamista vaativalla tasolla provoajan kanssa voi. Jos haluaa hullun leiman niin provoaa sillä tavalla ettei realistinen maailma tai muiden tarkentama fakta vaikuta provomaiseen mitenkään. Jos haluaa älykkään provoajan maineen niin kyseenalaistaa asioita realistisella tasolla ilman hulluuteen leimaavaa todellisuudesta vieraantunutta sävyä ja ottaa reliteetit huomioon. Hulluista on nykypäivänä niin paljon esimerkkejä että provoaja menettää konkreettisen mahdollisuuden tuoda provoaan esiin jos käyttäytyy kuin hullu ja tuo asioita esiin kuin hullu.

Tällaiseenko sinä tuhlaat aikaasi päivittäin? :D

Toisin kuin sinä käytän jokaisen hetken järkevästi sekä perustellen mielipiteeni, en ole hullu kuten sinä. Voisit ottaa ja hyväksyä asian rehellisesti, etkä piiloutua typerien turhien kommenttiesi taakse kun sinulla ei ollutkaan mitään järkevää sanottavaa. Noloa.

Olet väärässä itse. Et ole vieläkään antanut yhtään hyvää syytä miksi ihmisen pitäisi myrkyttää itseään alkoholijuomilla. Ihan hyvänmakuisia aromeja ja juomia ne ovat jos se alkoholi ongitaan niistä ensin pois. Hulluus on ihmisen keksimä termi. Ei ole olemassa ei-hullua ihmistä. Minä en nolostu tai välitä siitä millaisia keskusteluja avaan internetin syövereissä. Olemassaolosi on minulle yhdentekevää, mutta sinusta saa sentään edes jotakin puristettua irti, niin etttei se haise aivan liian pahalle. Sinusaa on potentiaalia ja ripaus tervettä järkeä. Se on hieno asia. :)

Kuten tässä on jo moneen kertaan todettu sinulla on todellisuus hukassa. Kukaan ei ole myrkyttämässä itseään kuin hullujen mielessä. Ymmärrän että heikko käsityksesi todellisuudesta estää sinua ymmärtämästä ympäristöäsi siksi paasaat valheitasi kun et ymmärrä kokonaiskuvaa. Asia on aivan selvä. Säälittävää se kuitenkin on. 

Nyt on kakkonen aivan sekaisin itse. Alkoholi on keholle myrkkyä. Lue vaikka mistä tietokirjasta tahansa sen haitoista ja vaikutuksista ihmiskehoon. Sinä tässä säälittävä olet kun puolustelet alkoholin juomista. Kenties olet alkoholilla aivosi tuhonnut narsisti. Muu ei selitä tuota sinun hullutteluasi.

Vierailija
44/47 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia. Miksi syöt itse alkoholia sitä on todella monessa tuotteessa hieman. Juon olutta maun vuoksi ja siksi että sillä on monia hyviä terveysvaikutuksia. Tässä ap ei ymmärrä mitä tarkoittaa kokonaisuuksien ymmärtäminen. Onko vaikeuksia hahmottaa maailmaa?

Ei ole laisinkaan vaikeaa. Elämä on vallan leppoisaa ja helppoa. Minä en vain ymmärrä sitä litrakaupalla kittaamista ja ihannointia miten kännissä tuli oltua ja ai että sitä krapulaa. No ihan sama. Kunhan ette tule minun nenän eteeni kännissä möykkäämään, niin toki saatte tuhota elimistönne ihan rauhassa.

Taitaa olla vaikeaa, kun et ymmärtänyt edes viestiäni. Miksi luulet että tässä ihannoitaisiin humalaa? Olet sekaisin päästäsi, ilman alkoholin juontia ja hassiksen piikittämistä, enkä voi ymmärtää miksi ihannoit sellaista? Oikein brassailet sekopäisyydelläsi ja kiellät totuuden itsestäsi ja ympäröivästä todellisuudesta, miksi teet noin?

En minä ole edelleenkään kieltäny mitään. En vain jaksa selitellä joka toiselle tuttavalleni, miksi en juo alkoholia. En halua, eikä kiinnostaa myrkyttää itseäni. Miksi se on niin monen lampaan, niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?

Alkoholia juodaan vaan hullujen päässä. Muut juovat hyvin maukkaita ja historikkaita kultturellisia juomia, jotka sisältävät alkoholia. Kukaan ei juo alkoholia kuin hullun pään sisällä.  Tiedän sinun ymmärryksesi todellisuudesta on liian hatara että kestäisit mitään todellisuuteen viittavaakaan. Lampaana(typeränä joka pekää jokaista aamua ja iltaa ymmärtämättä mitä tapahtuu) voit vastata omaan kysymykseesi. Ongelmasi o0n se että et tiedosta olevasi juuri se lammas.

Miksi haluat tietoisesti tuhota itsesi? Minä en juo alkoholijuomia. Oletko yksinäinen rasvamaksa?

Miten et ymmärrä että olet itse hullu? Ja olet jo tuhonnut itsesi olemalla hyväksymättä todellisuutta ympärilläsi. Vain hullun pään sisällä juodaan alkoholia ja tuhotaan itseä, muut nauttivat alkoholia sisältäviä juomia ja nauttivat elämästä. Valitettavasti osoitat elämäsi olevan ankeaa sekä hullua, miksi haluat elää noin itseäsi kiduttaen ja sekopäisyyttäsi ihannoiden?

Minä hyväksyn todellisuuden. Mutta se hyväksyminen loppuu siihen kun aletaan alkoholin sekoittamana tekemään toisille ihmisille pahaa. Ihan sama se minulle on mitä sinä vedät. Ehkä jonakin päivänä heräät tai sitten et.

Et ymmärrä mitään, elät vain harhoissasi, kuten olen sinulle jo toitottanut. Toistat sitä joten vastaus on siksi tismalleen sama, koska et ole kehittänyt itsellesi ymmärrystä, joka vastasi todellisuutta, vaan valehtelet itsellesi ja muille, eli olet sekaisin päästäsi. Mitään muuta et osaa tuoda esiin. Valitettavasti hullujen päässä juodaan alkoholia todellisuudessa sellaista ei tapahdu vaan ihmiset nauttivat juomia jotka sisältävät alkoholi. He nauttivat elämästään eivät myrkytä itseään kuolleiksi sillä(paitsi sinun pienen mielesi sisällä). Jatka vain valehteluasi muista myös minusta ja minä jatkan tämän faktan toteamista sinusta. 

Kerro minulle mitä eroa on hullulla ja provoajalla? Aivan. Ei yhtään mitään.

Kerro minulle mitä eroa on provolla ja tällä aloituksella? Aivan, ei yhtään mitään. T. Ohis

Vierailija
45/47 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tälläiseen syyllistävään ketjuun muuta vastata kuin että, koska mä voin.

Vierailija
46/47 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hauskaa.

Vieläkin.

M44

Vierailija
47/47 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset