Life of Siljan huulten täyttö
Kommentit (68)
Miks ihmiset lukee tämmösiä blogeja? Mä luen mieluummin lääkäri- ja sairaanhoitajan opiskelijoiden blogeja ku tämmöstä huuhaata.
Häh? Ei ole toisen asteen koulusta, eikö??!🙄 Tänä päivänä about jokaisella nuorella on toisen asteen koulutus. Nykyään koulu ja kouluttautuminen on todella iso juttu nuorten keskuudessa. Opiskelu on tärkeä asia ja oleellinen asia kaikilla nuorilla. Lisäksi somessa vloggaaminen menee kohta kokonaan blogien edelle.
Heikolta siis näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ei ole toisen asteen koulusta, eikö??!🙄 Tänä päivänä about jokaisella nuorella on toisen asteen koulutus. Nykyään koulu ja kouluttautuminen on todella iso juttu nuorten keskuudessa. Opiskelu on tärkeä asia ja oleellinen asia kaikilla nuorilla. Lisäksi somessa vloggaaminen menee kohta kokonaan blogien edelle.
Heikolta siis näyttää.
En varmaksi muista kävikö Silja sitä jotain liiketalouskoulua kyllä, mutta en muista valmistumista. Korjatkaa jos väärin. Muistan hänen puhuneen iltalukiostakin mutten valmistumista.
Ei noin seksikkään tytön kannata koulunpenkillä elämäänsä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset lukee tämmösiä blogeja? Mä luen mieluummin lääkäri- ja sairaanhoitajan opiskelijoiden blogeja ku tämmöstä huuhaata.
Itse ”luen” sen takia, koska olen alottanut seuraamisen monta vuotta sitten, jolloin blogi on jotenkin vaikuttanut mielenkiintoiselta ja blogit oli in. Olen samanikäinen kuin bloggaaja ja halunnut seurata hänen blogiaan. Tavan vuoksi ne siellä lukulistalla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin seksikkään tytön kannata koulunpenkillä elämäänsä kuluttaa.
Ei ilmeisesti ei. :D
Millä amatöörillä kävi pistettävänä kun tuo ylähuulihan näyttää ihan epämuodostuneelle?
Vierailija kirjoitti:
Millä amatöörillä kävi pistettävänä kun tuo ylähuulihan näyttää ihan epämuodostuneelle?
No sillä jollain ”lääkärillä” :D
Siis vieläkö Silja on tuon wt-Tatun kanssa... kääk :D
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö Silja on tuon wt-Tatun kanssa... kääk :D
Ilmeisesti vaikka blogin mukaan ollut vaikea vuosi takana, onko ero sitten tulossa vai mitä?
Ei blogissakaan paljon kehuja huulille sadellu:(
Ei silja, EI!! Silja on ollut minusta aina tosi kaunis, ihan kadehdittavan kaunis ja hänen huulensa olivat luonnollisina tosi nätit. Ei todellakaan olemattomat. Miksi otti täytettä, en voi ymmärtää... tässä taitaa olla taas uusi uinoaino -tapaus. Huulet pian yltiötäytetyt makkarat
Kunpa Silja ja Tatu pysyisivät yhdessä sillä haluan nähdä heidän häät!
Jos huulet on täytetty jo tuossa instan toiseksi uusimmassa kuvassa, niin niissä lopputulos on kyllä luonnollinen ja kaunis. Mitään vikaa omissakaan huulissansa ei kyllä ollut.
Mä saan tuollaiset ilmaiseksi jos pyydän jotain vetämään mua turpiin.
Nuo täytetyt huulet näyttävät aina jotenkin niin kivuliailta. Uh. Voin kuvitella, kun nuo vielä tulehtuisivat niin huhhuh.
Rahaa tulee kivasti Siljalle uusiinkin operaatioihin kun klikkailetta hänen blogiin .
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee kivasti Siljalle uusiinkin operaatioihin kun klikkailetta hänen blogiin .
Jes tehdään Siljasta miljonääri!
Huulet ovat tuossa kuvassa selkeästi turvonneet toimenpiteen jäljiltä. Pinkeys häviää,samoin mustelmat.Parin viikon päästä tuollaisesta olemattomasta 0,5ml annoksesta ei ole mitään jäljellä. Eli ei todellakaan jää tuollaiseksi,lähellekään.
Jep. Ja kun näitä nuorempia bloggaajia syntyy kuin sieniä sateella, niin saa Silja aikalailla pistää parastaan bloginsa kanssa jos meinaa pysyä menossa mukana. 10 vuoden päästä hän on 30 ja niin on vanhentunut myös koko alkuperäinen lukijakuntakin, jota tuskin enää silloin kiinnostaa koko blogi. Ja mitäs sitten?
Ei peruskoulun jälkeistä koulutusta (miten se pääsee edes töihin kun ei AMK tai yliopistoa takana). Hänen on pakko käydä amisto tai lukio välissä.
Nykyajan teinejä kiinnostaa enemmän ja enemmän vloggaajat/tubettajat joten kannattaisi Siljan ihan oikeasti alkaa miettimään tulevaisuutta. Olisi eri asia jos Silja olisi välivuotta pitämässä ja voisi vaikka hakea korkeakouluun ensi syksynä, mutta kun ei ole edes toiseen asteen koulutusta pohjalla niin ei voi.
Kiinnostaisi oikeasti saada postaus tästä aiheesta häneltä. Jännittääköhä hän itse näitä asioita vai eikö kiinnosta?