Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Life of Siljan huulten täyttö

Vierailija
16.01.2018 |

Mitäs mieltä tästä tempauksesta?
http://lifeofsilja.indiedays.com

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Siljan postaukset on kyllä parhaita. Aina alotetaan ”oon jo pitkään katellu/halunnu (X tuote) ja ihanaa ku nyt sitten yhteistyössä..”

Kuten juuri tuo uusin taulupostaus.

Hän valittaa kuinka rankka ja pitkä päivä ollut ja ei edes käy töissä! Haluaisin nähdä miten Silja jaksaisi yhden kokonaisen työviikon oikeissa töissä. Joo, bloggaus luokitellaan työksi mutta eihän sitä ja esim sairaanhoitajan työtä kehtaa edes verrata. Se, että kirjoitat pakkopostauksen jostain ilmaistaulusta vaan koska sun pitää, ei ole varsinaisesti kovin rankkaa. Tai mistäs tiedän, Siljan elämässä se taitas olla kun ei muuta sisältöä ole.

Samat ajatukset minullakin. Ajatellaanpa, että aika kuluu ja mitä Silja tulee saavuttamaan 10 vuoden sisällä? Tuskin mitään "spessumpaa", kun tuskin miljoonia tienaa näillä yhteistyöpostauksillaan. Ja tuskin sen vanhemmat koko elämää kustantavat. Voin kuvitella tämän neidin ns. oikeissa töissä esim. sairaanhoitajana :D varmaan olis hänestä inhottavaa jos meikit leviää kesken potilaan hoidon. Tosin en usko, kapasiteetti riittäisi sh-opintoihin. Mut hei, aina on olemassa hummusbisnes, sitä odotellessa.

Jep. Ja kun näitä nuorempia bloggaajia syntyy kuin sieniä sateella, niin saa Silja aikalailla pistää parastaan bloginsa kanssa jos meinaa pysyä menossa mukana. 10 vuoden päästä hän on 30 ja niin on vanhentunut myös koko alkuperäinen lukijakuntakin, jota tuskin enää silloin kiinnostaa koko blogi. Ja mitäs sitten?

Ei peruskoulun jälkeistä koulutusta (miten se pääsee edes töihin kun ei AMK tai yliopistoa takana). Hänen on pakko käydä amisto tai lukio välissä.

Nykyajan teinejä kiinnostaa enemmän ja enemmän vloggaajat/tubettajat joten kannattaisi Siljan ihan oikeasti alkaa miettimään tulevaisuutta. Olisi eri asia jos Silja olisi välivuotta pitämässä ja voisi vaikka hakea korkeakouluun ensi syksynä, mutta kun ei ole edes toiseen asteen koulutusta pohjalla niin ei voi.

Kiinnostaisi oikeasti saada postaus tästä aiheesta häneltä. Jännittääköhä hän itse näitä asioita vai eikö kiinnosta?

Vierailija
42/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset lukee tämmösiä blogeja? Mä luen mieluummin lääkäri- ja sairaanhoitajan opiskelijoiden blogeja ku tämmöstä huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei ole toisen asteen koulusta, eikö??!🙄 Tänä päivänä about jokaisella nuorella on toisen asteen koulutus. Nykyään koulu ja kouluttautuminen on todella iso juttu nuorten keskuudessa. Opiskelu on tärkeä asia ja oleellinen asia kaikilla nuorilla. Lisäksi somessa vloggaaminen menee kohta kokonaan blogien edelle.

Heikolta siis näyttää.

Vierailija
44/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei ole toisen asteen koulusta, eikö??!🙄 Tänä päivänä about jokaisella nuorella on toisen asteen koulutus. Nykyään koulu ja kouluttautuminen on todella iso juttu nuorten keskuudessa. Opiskelu on tärkeä asia ja oleellinen asia kaikilla nuorilla. Lisäksi somessa vloggaaminen menee kohta kokonaan blogien edelle.

Heikolta siis näyttää.

En varmaksi muista kävikö Silja sitä jotain liiketalouskoulua kyllä, mutta en muista valmistumista. Korjatkaa jos väärin. Muistan hänen puhuneen iltalukiostakin mutten valmistumista.

Vierailija
45/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin seksikkään tytön kannata koulunpenkillä elämäänsä kuluttaa.

Vierailija
46/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmiset lukee tämmösiä blogeja? Mä luen mieluummin lääkäri- ja sairaanhoitajan opiskelijoiden blogeja ku tämmöstä huuhaata.

Itse ”luen” sen takia, koska olen alottanut seuraamisen monta vuotta sitten, jolloin blogi on jotenkin vaikuttanut mielenkiintoiselta ja blogit oli in. Olen samanikäinen kuin bloggaaja ja halunnut seurata hänen blogiaan. Tavan vuoksi ne siellä lukulistalla on.

Vierailija
47/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin seksikkään tytön kannata koulunpenkillä elämäänsä kuluttaa.

Ei ilmeisesti ei. :D

Vierailija
48/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä amatöörillä kävi pistettävänä kun tuo ylähuulihan näyttää ihan epämuodostuneelle?

Vierailija
49/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä amatöörillä kävi pistettävänä kun tuo ylähuulihan näyttää ihan epämuodostuneelle?

No sillä jollain ”lääkärillä” :D

Vierailija
50/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö Silja on tuon wt-Tatun kanssa... kääk :D

Vierailija
51/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vieläkö Silja on tuon wt-Tatun kanssa... kääk :D

Ilmeisesti vaikka blogin mukaan ollut vaikea vuosi takana, onko ero sitten tulossa vai mitä?

Vierailija
52/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei blogissakaan paljon kehuja huulille sadellu:(

Vierailija
53/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silja, EI!! Silja on ollut minusta aina tosi kaunis, ihan kadehdittavan kaunis ja hänen huulensa olivat luonnollisina tosi nätit. Ei todellakaan olemattomat. Miksi otti täytettä, en voi ymmärtää... tässä taitaa olla taas uusi uinoaino -tapaus. Huulet pian yltiötäytetyt makkarat

Vierailija
54/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Silja ja Tatu pysyisivät yhdessä sillä haluan nähdä heidän häät!

Vierailija
55/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huulet on täytetty jo tuossa instan toiseksi uusimmassa kuvassa, niin niissä lopputulos on kyllä luonnollinen ja kaunis. Mitään vikaa omissakaan huulissansa ei kyllä ollut.

Vierailija
56/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tuollaiset ilmaiseksi jos pyydän jotain vetämään mua turpiin.

Vierailija
57/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo täytetyt huulet näyttävät aina jotenkin niin kivuliailta. Uh. Voin kuvitella, kun nuo vielä tulehtuisivat niin huhhuh.

Vierailija
58/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee kivasti Siljalle uusiinkin operaatioihin kun klikkailetta hänen blogiin .

Vierailija
59/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee kivasti Siljalle uusiinkin operaatioihin kun klikkailetta hänen blogiin .

Jes tehdään Siljasta miljonääri!

Vierailija
60/68 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ovat tuossa kuvassa selkeästi turvonneet toimenpiteen jäljiltä. Pinkeys häviää,samoin mustelmat.Parin viikon päästä tuollaisesta olemattomasta 0,5ml annoksesta ei ole mitään jäljellä. Eli ei todellakaan jää tuollaiseksi,lähellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi